Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a jobb az emelt, vagy...

Melyik a jobb az emelt, vagy a normál simson kipufogó?

Figyelt kérdés
2012. szept. 17. 21:01
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Ha sokat jársz terepen és az "endúrószimszon" a világ közepe, akkor az emelt kipufogó a jobb. Nehezebb odaverni és kissé terepmotoros külsőt kölcsönöz a motornak. Cserébe meg kell szokni a helyét (van, aki rendszeresen megégeti vele a lábát), horpasztott akkufedél kell hozzá (nem kötelező, de jobb úgy az élet) és gagyin néz ki alatta a gyári, hajlított fékpedál.

Ha viszont aszfalton használod a motort, teljesen felesleges. A gyári, alacsony kipufogó szebben csillog, jobban látszik és sima úton az is jó.

2012. szept. 17. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Én konkrétan arra gondoltam,hogyha vennék egy emelt kipufogót akkor lehet hogy nem menne ki rendesen az égéstermék és sűrűbben kellene takarítani?!
2012. szept. 17. 21:20
 3/11 anonim válasza:
Tök mindegy,csak vizuálisan különbözik.
2012. szept. 17. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Nem mindegy szerintem!

Gondolj bele,ha olajsár van benne!

Egy nem emelt kipufogóból sokkal könnyebben távozik és ritkábban kell takarítani is szerintem.

2012. szept. 17. 23:55
 5/11 anonim ***** válasza:
Ha olajsár van a kipufogóban, az már régen rossz. Ha alacsony fordulaton hajtják a Simsont, jó "vastag" keverékkel, előfordul, hogy olaj válik ki belőle, ami csepeg kifelé a kipufogó végén. Az emelt kipufogónál ez akár visszafelé, a henger fel is el tud indulni, viszont ha megfigyeled, a könyök a henger után először lefelé kanyarodik, tehát a hengerbe nem tud visszafolyni az olaj. A takarításhoz, kormoláshoz pedig mindkét esetben szét kell szedni a kipufogót, ez pedig az emelt kipufogó esetén sem nehezebb, mint az alacsonynál.
2012. szept. 17. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Értem.

A fojtás ugyan az benne?

2012. szept. 18. 00:07
 7/11 A kérdező kommentje:
Ja és szerinted mennyi az ideális sebesség a simsonnak?
2012. szept. 18. 00:08
 8/11 anonim ***** válasza:

A két kipufogó belülről teljesen ugyanaz. Csak a könyök tér el, illetve az emelt kipufogón vannak rögzítési helyek a hővédő rácsnak. A hangtompítás tehát ugyanaz benne. Annyi különbség van, hogy az Enduro könyökéből csak rövid változat létezett, az N-esek alacsonyabb teljesítményt eredményező hosszú könyökét magas kivitelben nem gyártották (mert ugyan mi a francnak, az N-esek alacsony kipufogót kaptak).

Mikor még Simsonom volt, a 45-50 km/h közötti sebességtartományt szerette a legjobban. 60 km/h volt a vége, de nem szerettem folyamatosan nyélgázon bömböltetni. Egyrészt olyankor már a fogyasztása sem volt az igazi, másrészt ha a helyzet úgy hozta, még tudtam gyorsítani, harmadrészt pedig egy motor sem szereti, ha hosszú távon a maximális sebessége közelében erőltetik.

2012. szept. 18. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

És ezért kell vennem egy másik kipufogót is,mert ezen

nincsenek rögzítési helyek.

De jó! :o


Egyébként milyen szimód volt? :)

2012. szept. 18. 00:30
 10/11 anonim válasza:
Ha az endúró mellett döntöttél akkor nem kell másik kipufogót venned mert a védőrács felfogatása a 2db bilincsen van. Amúgy nekem lent megy a kipuff és terepen járok vele állandóan. Soha nem akadt még fel! Bár a motor hátulja meg van emelve ezért magasabban van mit gyárilag :D
2012. szept. 19. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!