Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a probléma a Suzuki...

Mi lehet a probléma a Suzuki váltójával?

Figyelt kérdés
2000-res évjáratú 1.3 glx sedan! Ha egyenetlen úttesten vagy felületen állok nem lehet rükvercbe tenni, nem akad be! Viszont ha egyenes úttesten állok akkor be lehet tenni rükvercbe! A összes többi fokozat teljesen rendben van csak a rükvercnek van néha problémája! Szerintetek mit kellene kicserélni megnézni benne? Egy új váltó az már húzós lenne!

2012. okt. 23. 13:04
 1/8 anonim ***** válasza:
Először azt próbálnám meg, hogy ilyenkor egy másik fokozatba teszem (pl. 4-esbe), és utána (anélkül, hogy közben felengedtem volna a kuplungot) próbálom meg egy kézmozdulattal rükvercbe tenni. Nem biztos, hogy működőképes az ötlet, és ha működik is, akkor is csak tüneti kezelés. De szerintem így akár 100 000 km-re is "megoldódhat" a probléma.
2012. okt. 23. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
De végül is mi lehet a baja?
2012. okt. 23. 13:38
 3/8 anonim ***** válasza:

Ezt nem tudom. Szerintem ne törődj vele.

Ha ilyen volt már akkor is, amikor az autót vetted, akkor lehet, hogy tervezési sajátosság.

2012. okt. 23. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
probálj még pár centit menni vele, mert lehet h a fogaskerék foghegyen áll és akk tényleg nem tudod..
2012. okt. 23. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Csak járó motornál csinálja ezt, vagy beindítatlan állapotban is? Valamikor nekem se akarja egyből venni a rükit. Olyankor még egyszer benyomom a kuplungot és beveszi.
2012. okt. 23. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
motor és váltótartó gumibakokat kell megnézni, ill.ha kikopott cserélni mert feszül a szerkezett ezért nem veszi normálisan a sebességet
2012. okt. 23. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a gumibakokat kicseréltetem! Utána meglátjuk!
2012. okt. 23. 18:54
 8/8 Bajer ***** válasza:
Nem hiszem, hogy bármi módon meg lehet szüntetni ezt a konstrukciós hibát, az új váltó is ugyanilyen. Vadi új állapotban 2003-as wagon r-em nemhogy a rükvercet, de az 1-est sem vette simán. Mára megtanultam kezelni ezt a problémát. Ha benyomott kuplungnál nem veszi a fokozatot, nagyon lassan feljebb engedem a kuplungot, közben a váltókart lepkefingnyi erővel tolom a helyére. Érzem, hogy a fogaskerekek finoman egymást súrolják, ekkor kuplung padlóig, váltókar a fokozatba, már be is vette. Lehet, hogy ez bonyolultnak tűnik, de nekem ez a rutin miatt csak 2 másodpercig tart és nem recseg a váltó. Közel 200 e km van most benne.
2012. nov. 16. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!