Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2004 Fiat Punto 1.3 multijet...

2004 Fiat Punto 1.3 multijet 200. 000 Km -el mennyit megy még el? SOS

Figyelt kérdés

A motor nem volt gyilkolva, jó állapotban van.

Milyen költségekre számíthatok így 200 ezer környékén ?

Mennyi ezeknek a kocsiknak az átlagos futási Km -e egy motorgenerál előtt ?

Azt hiszem a műszaki lapon 250 ezer van, de ez mennyiben tér el a valósághoz / tapasztalathoz képest ?

Vásárlás előtt állok, a nagy csomagtér, az alacsony fenntartás valamint a rendelkezésre álló pénzmag függvényében ez a kocsi került fókuszba.

SOS TXT



2012. nov. 22. 20:34
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Nem vagyok szakértője a Fiat Puntonak, de úgy általánosságban bőven többet elmegy mint 200ezer km, szerintem 3-400 ezret is elmegy anélkül hogy teljes motorfelújítás kellene. Hamarabb megadja magát az elektromos szivattyú (adagoló) vagy porlasztó csúcsok. Nekem is 230 ezret futott kis dieselem van és még bőven jó a motorja.
2012. nov. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Nem akarok rossz arc lenni..de.minden kocsi tipústól függetlenül 5.éves kora után kell elkezden költeni hiszen egyik gyártónak sem célja hogy egy tipús 20 évet elmenjen mivel igy nem tudná eladni az új modelleket..müszaki lap..5 nap alatt szervizkönyvet lehet szerezni bérmilyen kocsihoz,átlagban 20.000 km/év a bevett szorzó.a használt kocsi mindig lutri..hogy mennyit megy el?lehet megveszed és valami paraszttal csattansz akereskedötöl hazafelé kb 800 métert teszel meg,de lehet 500000 ezret raksz bele.
2012. nov. 22. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Mennyi egy ilyen autónak kötelező biztosítása 1 évre ?
2012. nov. 23. 13:32
 4/15 anonim ***** válasza:

Vezérműlánc ha még nem volt cserélve, cseréltesd.


Amúgy meg a kilométer miatt aggódj a legkevésbé.

Ha jó állapotú, nyugodtan vedd meg.

2012. nov. 25. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:

Megvettem, de van egy egy kis gondom ami csak később derült ki.

Mivel városban próbáltam csak 50 ig mentem vele, amivel nincs is gond, de autópályán 70 felett nem gyorsul az autó.

Négyesben megyek odalépek neki padlógáz és csak megy tovább, nagyon lassan gyorsul.

Ötösben mentem kb 120 -al, egy kamiont próbált előzni, valahol a messzeségbe jött egy autó hátul, kitérek oldalra majd előznék, padlón gyomom a gázt de szinte csak gurulok mellette, vissza négyben nyomom ki a doblemezt alul, már félig megelőztem, a kocsi már villog a seggembe mire 200 méter alatt megelőztem.

Egyesben kettesben gyorsul rendesen, de három már gyengébben húz, a négy alig, az öt meg csak sebességet tart. El van lustulva a kocsi vagy mi lehet ?

2012. nov. 25. 19:02
 6/15 anonim ***** válasza:

Nem véletlenül írtam, hogy ha jó állapotú, akkor vedd meg.

Millióegy dolog lehetne.

Először próbálj meg egy injektortisztító adalékot venni és a következő tankolásnál az utasításoknak megfelelően öntsd a tankba, ha szerencséd van már ezzel megoldódhat.

2012. nov. 25. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Gondoltam 2 hét után írok pár sor, nézzük.

Az eddig előjött hibák:

- Nem gyorsul

- Az akksi tönkrement

- A ventilátor a 4. fokozaton nem megy, zárlatos lehet mert csak zúg

- Néha indítás után beáll a kormány és piros lámpa a műszerfalon

- A jobb oldali ajtót nem nyitja a központi zár

- A jobb oldali ajtó néha kinyílik magától mert nem zár a zár, ez kanyarban derül ki

- A bal oldali ajtónak a túlnyitás védő karja elhajlott vagy kitört mert nem lehetett az ajtót becsukni, ki kellett szerelni.

- Indításnál az izzító nem izzít és nem is indul a kocsi, 2 3 próba és indul

- Valami a bal elejében hangosan rezonál hármas/42Km/h környékén.

- Ha gyorsítok valami sípoló hang jön a motortérből


Hát ennyi, álljon ez itt tanúbizonyságul mindazok számára akik használt autó vásárlásra adják a fejüket. 200 ezer felett az élet megáll.

2012. dec. 10. 18:32
 8/15 anonim ***** válasza:

Előtte kellett volna rendesen megnézni.


Nem azt írtuk, hogy ugorj bele fejest, hanem azt, hogy ha jó állapotú, vedd meg.


Egy autó lehet szar 50 ezer után is és lehet még sokáig használható 500 ezer fölött is.

2012. dec. 11. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Tudom ez az én hibám, de a legtöbb hiba most jött ki.

Azóta kijött még két hiba:

Az ablakmosó motor megszűnt működni.

A kézifék nem akad be, mintha letört volna a pöcök, ha nincs sebességre kigurul a főútra. Most lejtőn nem parkolhatok.

2012. dec. 14. 13:02
 10/15 grande82 válasza:
Lehet turbo hiba, hogy nem húz eléggé magas fordulaton.Lehet nagynyomású szivattyú,porlasztó,EGR szelep,légtömegmérő hiba.Indításnál nem izzít?: lehet izzító relé,vagy izzítógyertyák hibái.Mindenféle képpen ajánlanék 1 autódiagnosztikai vizsgálatot!! Nekem is ilyen autóm van de én nem tapasztaltam ilyen mennyiségű hibákat, hibát. Pedig nekem már 256000km van benne 7 évesen. Én újonnan vettem annó, saját magam szervizelem.Az autódiagnosztikán nagyon sok mindent megtudnál nézetni.Rádugják a computerre és kimutatja a nagynyomású szivattyú működését, porlasztók működését,turbo nyomást,légtömegmérő működését stb.Én is kb.2-3hónapja voltam ellenőriztetni a kocsimat. Pesten az új 0-ás mellett van 1 srác aki ezzel foglalkozik+ city szervó javítással. A piros kormány jel a műszerfalon az a city szervó hibáját jelenti.Írtad, hogy akksit kellett cserélni így nézesd meg az autód töltését mindeféle képpen mert elég érzékeny a city szervó elektrónikája a feszültség ingadozásra. Ha jó a töltés akkor lehet a kormányt szétbontani és megnézni a szervó motort vagy a kormány oszlop szögjeladót. Irreálisan sok a hiba amit leírtál. Valószínű hogy a halálból felélesztett törött járművet vehettél mert ennyi hibával még soha nem találkoztam puntonál.Főleg,hogy valami berezonál ahogy írtad az is arra utal, hogy valamit rosszul rakhattak össze.A puntoclub-on megtalálod azt a személyt akit említettem autódiagnosztikai és city szervó ügyben.
2013. jan. 8. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!