Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha dt 50es rúgásra nemindu...

Yamaha dt 50es rúgásra nemindul tolásra is nehezen és melegen leáll ez mitől lehet? Veresegyház környékén van valaki aki ért hozzá ha bonyolultabb a javítás? (megvettem 50 ezerért és itt rohad a garázsba, foglalja a helyet ezért sürgős)

Figyelt kérdés
2012. nov. 29. 18:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
50 ezerért milyen dt-t vártál?
2012. nov. 29. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Nah jah. 50 ezerért még simsont se lehet venni teljes biztonsággal!
2012. nov. 29. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
tudom tudom de új a dugattyú benne és 10es a kompresszió meg amúgy nemis rossz annyira csak szerintem ez a gond a gyujtásnál van csak nemtudom hová forduljak mert egyenlőre itt áll és szobadíszként szolgál
2012. nov. 29. 20:32
 4/11 anonim ***** válasza:
ha melegen nem megy akkor sok benzint kap
2012. nov. 29. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Hy!

Most már szezon vége,szal van időd szerelgetni meg utánanézni egy kicsit,Amúgy környékbeli vagyok,de motorszerelést nem vállalok,csak hegesztést.

Amik lehetnek a bajai hogy melegen leáll és nehezen indul:

Elméletileg gyújtással nemhinném hogy baj lenne ,mert ezek nem olyan gázok elektronika terén.

Szerintem a következők lehetnek a hibák:kapd le a kipufogót és úgy nézd meg hogy mit csinál,ha úgy tünik hogy hangosan de jobban működik akkor vagy egy új kipufogó kell rá vagy ki kell égetni a kipufogóját vagy lehet rá hegeszteni is akár :) Na ha nem a kipufogó a baj akkor csak a karbival lehet a baj.Mivel hogy nehezen indul így tuti hogy be kell állítani a karbit rendesen,ehez javaslom a gyári fúvóka szettet és súbertűt középre akasztva vagy lejebb egy fokkal.Ami miatt leállhat az lehet attól is hogy a karbiban van egy rugós szelep aminek a rugója el van gyengülve és ezért áll le egy kicsi idő után.

Amúgy van egy szerelő veresen,ahol van a pesti úti cba visszafelé mész és rögtön vágsz egy jobbost és ott van egy kis motoros bolt és ott van szerelőműhely is,hogy hogyan dolgoznak és milyen árban azt nem tudom de ha nincs más érdemes ránézetni velük.

Üdv!

Sok sikert hozzá!

Mégvalami:Lehet kéne bele egy aksi azért nem tudod berúgni,bár ennél a fene se tudja hogy hogy van bekötve.

2012. nov. 29. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a segítséget igazad van, hogy vége a szezonnak úgyhogy neki esek annak amiket mondtál. van még egy simson egy riga és egy babetta szoval van mivel mocizni csak a helyet foglalja.
2012. nov. 30. 12:17
 7/11 A kérdező kommentje:
nah erről ennyit :'( megcsináltam amiket mondtál és igazad lett jólett a motor. sajnos csak tolásra indult de működött. egész délután mentem vele és haza fele tartottam mikor egyszercsak iszonyatos hangok közepette megszorult... sem a berúgó nem megy le sem egyik sebességben nem forog meg a kerék.
2012. nov. 30. 20:54
 8/11 anonim ***** válasza:
lesz ez a DT neked még 100 ezerbe
2012. nov. 30. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
akkor pihen egy kicsit :)
2012. dec. 1. 19:14
 10/11 anonim ***** válasza:

Nos ami hiba lehetett:Nem full szintetikus olaj használata,esetleg lehet hogy bejáratós volt akkor viszont huzatni nem szabad,vagy esetleg az is elképzelhető hogy rossz mínőségű dugó van benne.

Amit tudsz ezzel csinálni az az hogy:hengert megpróbálod úgy leszedni hogy semmmi ne potyogjon vissza a forgattyúsházba mert akkor szét kell húzni a blokkot ami egy félnapig,napig tartó macera és akkor sem biztos hogy nem nyalódik szét az egyik menet vagy nem törik bele egy csavar...Én sajnos egy bws blokkjába törtem egy menetfúrót,nos ez már bontás mert nem tudtam még ráheggeszteni sem semmit...

Na az a lényeg hogy óvatosan szedd le a hengert ha tudsz tegyél be alá rögtön valami kartonpappírt vagy valami fémlapot.A hengert leméred tolómérővel vagy elviszed a boltba ahol a jobb mínőségű japán dugót érdemes megvenni majd aztán az alkatrészekkel egy esztergáshoz el kell menni,a fúrástr megkérdezheted a szerelőnél is veresen hogy hol fúrnak vagy hogy tudnak e fúratni ők is...

Összeszerelésnél a megvett fullszintetikus olajjal(javaslat a repsol 2t,amit ne vegyél az a castrol 2t annak valamiért sillányabb sokkal a mínősége),na szóval azzal az olajjal szépen körbekened és úgy rakod össze finoman hogy ne sérüljön,ja és venned kell pasztát ami benzin és olajálló(kb 1000ft) ezzel a pasztával a hengered alját kell kikenni vékonyan egy gyufaszállal.Még valami ilyenkor új hengerfejtömítést is kell használni

ha esetleg nincs bolt a környéken ahol nem kapsz ilyen tömítéseket akkor Budán [link] itt tudnak rendelni mindent hozzá.

Majd amire még figyelj:Karbiban a súbertűt állítsad középre legalább hogy ne kapjon sovány keveréket,Az első 200-300km-ert nagyon óvatosan kell menni ne húzasd,majd utána néha néha csak egykét másodperce meg kell vele kóstoltatni a magasabb fordulatszámot is, a teljes bejáratás alatt(1000-1500km)mindig váltogatni kell ,ezt azért kell hogy mindig más fordulaton legyen a gép hogy normálisan kopjon össze.Ha esetleg halottál surlódó hangokat a hengerfelől vagy inkábbb ciripelő hangot akkor érdemes lessz kicserélned a tűgörgőt is (ami a dugattyúnál van).

Még valami:lehet hogy nemjó az olajadagolód,Én ezekben sose bíztam,inkább kikötöttem és magam kevertem:5l benzinhez egy deci fullszintetikus olajat ,bejáratásnál egy picivel kel csak több olaj neki.

Majd sok sikert hozzá!

2012. dec. 3. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!