Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mondják hogy az Opel...

Bamboochatheone kérdése:

Miért mondják hogy az Opel Astrákban sokkal jobb az ISUZU dízelmotor mint a német gyártmányú hasonló dízel?

Figyelt kérdés
Mi a kettő között a különbség? Miért dicsérik annyira az ISUZU dízeleket és miért nem a német dízelt? Milyet érdemes venni G-s Astrába?

2012. dec. 7. 14:12
1 2 3 4 5
 41/47 anonim ***** válasza:
Az előző válasz teljesen korrekt, csak egyetérteni tudok vele.
2013. nov. 16. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/47 opelosatti válasza:
Üdv. Én 1993 óta opelozok. 5db autó volt már, Rekord E, Commodore C, 2db Corsa, most Astra G 1.7DTI Isuzu. Nekem eddig egyik autóm se ette az olajat, max 3-4dcl olajcserék között. Mindíg karban volt tartva. Most azért vettem Isuzu dieselt mert ezt ajánlották. Van egy két tipus betegsége, amit most javítok, de egyébként jó autó.
2013. dec. 17. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/47 anonim válasza:
100%

Sosem akartam Opelt venni. Aztán egyszer megvettem egy gyönyörű bordó metál A Vectrát. 1,6i 8 szelepes motorral.

Amolyan öreguras 71 lóerős. Állítólag 93ezer körüli óraállással, mert Belgiumból hozták be. A kocsi ekkor 7éves, én 25éves voltam. Minden ismerősöm hülyének nézet, beleverték a csúfot. Minden szerelő akivel beszélgettem úgy kezdte, hogy megfogta a hátsó sárvédőívet, hogy itt szokott rohadni...

És ekkor mind meglepődött. Ez rohadt. Akkor biztos már javították! Csomagtartó fel, belső burkolat le, nincs helye javításnak. Alábújtak, keresték a hibát. Ilyen opelt még egyik sem látott. ÉRDEKES! Lehet hogy ennek olyan gazdája volt aki figyelt rá! Garázsban tartotta, és nem törte meg. Semmi gondom nem volt vele, ami elkopott cseréltem. Eladtam mert házat akartam, őseim vették meg. Amikor újra összejött a pénz már tudtam hogy nekem egy Vectra2000 kell, amiben ugye a híres C20xe motor van. Vettem egy leharcoltat valami 180.000 körüli óraállással. Ment mint veszedelem, és ette az olajat. 1000kilóméterenként kb. 1 liter fogyás volt. A szerelőm szétszedte, és megmutatta a gyűrűket. Gyűrű + szelepszár szimering csere volt, és megszűnt az olajfogyás. A mai napig bánom hogy eladtam. Csak egy példa: autópályán előzés közben elkezdett tolni egy merci, mit volt mit tenni padlóztam én is. Figyeltem a tükörben aztán egyszercsak villantott kettőt és lelassított. Ekkor néztem az órára, 230-at mutatott. Egyterűt szerettünk volna, ezért eladtuk. A pénzünk nem úgy jött össze, ezért vettünk egy isuzu F astra kombit. Ebbe 294964-et mutatott az óra megvételkor. Kötelező cseréken kívül semmit nem kellett vele csinálni. És fogyaszt átlagban 5,5 litert. (Egyszer volt egy 4,9-es átlagom is, de nem ez a mérvadó.)

És megszerettem az Opelt! Vennék még. Az első vectrámat anyukámék még mindig használják, és még mindig nem kellett javítgatni, kivéve hogy nemrég hátulról beléjük ment egy hülyegyerek Szegeden. Ha valaki nekem elkezdi sorolni, hogy miért szar az opel, nevetek egyet, és megkérdem hogy akkor mi a jó autó. Szinte minden márka előfordul az ismerősi körömben. Nagyon sok rosszat tudok elmondani más márkákról is. Pl azzal kapcsolatban hogy az opel rohad, egy időben rengeteg autót az utcán járkálva lefotóztam mert rohadt. Még egy példa: a sógorom 360000km-el vette a 100-as 2,5tdi audiját 850.000-ért én ekkor vettem a vectra2000-et 420000-ért. Neki állandóan a baja volt a klímával, + egyéb gondok is akadtam, de mire eladta durván 1,5 millióban volt a verda. Én ugyanennyi idő alatt gyakorlatilag a festést kivéve felújítottam az enyémet, így 900000 körül jártam. Neki egy rövidzárlat miatt kiégett a kocsija. Mindketten 300000-ért adtuk el, 2 hónap eltéréssel. Most boldog vagyok az ISUZU-s astrával, és valószínüleg a következő is opel lesz.

2015. febr. 12. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/47 Dörmögő ***** válasza:

# 43

Na ez egy szépen megírt kerek válasz. Nekem is Opelem van, B vectra, nálam a bal oldali hátsó sárvédőív szorulna javításra. Az a baj vele hogy ahol be van hajlítva a kerékjárat felé merevítés szempontjából ott két lemez fekszik össze gyárilag. A problémát abban látom hogy a két lemez közé bejut a víz, és a külső lemezt belülről eszi. Ugyanis kívülről látszik a korrózió, a belső lemezem viszont teljesen ép.

2015. febr. 12. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/47 Dörmögő ***** válasza:
Ja az enyém is 1.7 isuzu.☺
2015. febr. 12. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/47 anonim ***** válasza:
Nem fogok ódákat zengeni az Opel-ről, ültem már jobb autóban is (de rosszabban is). Amit le szeretnék írni, azzal kár vitába szállni, mert tények és személyes tapasztalataimről szól. 1998 óta vezetek, ez idő alatt 4 Opel-t használom. Mindegyiket használtan vásároltuk. Az első egy 1,6D Kadett. Nem tudom, hogy hány km volt benne, de nem annyi, amennyit az óra mutatott. Nálam 200.000 km-t kibírt. Lomha volt, de alig evett (az olajat falta). Ezután jött az "F" Astra 1,7td (nem Isuzu, vagyis a "kevésbé jó"). Lefoglalóztuk, ekkor mutatott 200valahányezret az autó. Mire érte mentünk, varázslatos "140valahány ezret" mutatott. "Nagy" előre lépés, elektromos ablak, szervokormány. Ez is ette az olajat, 5000 km-enként 1 litert. Komolyabb baja soha nem volt, 420 ezer környékén járt az óra (" hozzá lehet adni, amit a kereskedő visszatekert, amikor eladta nekünk), amikor tovább adtunk rajta. Egyszer szétdurrant a hűtővíz csöve. A hűtővíz tartály kupakja eltömődött, emiatt a felesleegs vízgőz nem tudott elpárologni, túlnyomás keletkezett, nem melegedett túl, nem lett hengerfejes. Következő autó "G" Astra 2.0 dti (101 LE). Külföldről behozva, 130 ezret mutatott az óra. Az autó állapotát figyelembe véve teljesen hihető. 493 ezer km-rel adtam el. 6 liter vegyes használat (22-25 foknál már klímáztam). Szokásos kopóalkatrészek voltak benne cserélve + szélvédő csere, hűtő kilyukadt, ékszíjj görgő csere (megadta magát a görgő csavarja). 493 ezer km-nél feladta a váltó. Hibásan adtam el az autót, az új tulaj váltót cserélt benne és a mai napig szoktam látni (néha váltottunk is pár szót), nagy megelégedettséggel használja az autót. A mostani egy 2010.06. havi 1,7 cdti "H" Astra. Z17DTJ 110 LE. 65000 km volt benne, újnak nézett ki kívül-belül (szintén külföldi beszerzés). Most van benne 90000 km. Eddig olaj- légszűrő, gázolajszűrő cserén kívül nem nyúltak hozzá. Remélem ezzel is meg tudom közelíteni a fél millió km-t. Egyedül a fogyasztással nem vagyok elégedett. Vegyes használat mellett 6-6,5 litert eszik. 50% belváros és 50% gyorsforgalmi, autóút és autópálya. Ez utóbbi autó már 6 sebességes és "ECOflex". Gondoltam majd 5 liter környékén eljárok vele (hát nem). Tény, hogy nem fog érdekelni ez a fogyasztás, ha fél millió km-t ki fog bírni. Egyik autót sem teniktettem családtagnak, ezek használati tárgyak, de...! Mindegyiknél figyeltem, hogy 10ezer km-enként cserélve legyen az olaj és a szűrők. Hideg motorral nem pörgettem az autót, vártam, amíg eléri az üzemhőmérsékletet. Nem hagytam órákig alapjáraton járni. Autópálya- nagyobb tempó után nem állítottam le egyből, hagytam visszahűlni. Személyes tapasztalat?! Én eddig nem csalódtam a diesel Opel-ben, még akkor sem, ha nem ISUZU motoros volt (ezek ellenére hiszem, hogy az jobb). Kis odafigyeléssel sokat elmennek ezek...
2015. febr. 25. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/47 anonim ***** válasza:
én most fogok venni isuzu motoros g astrát, egy hasonló f astrát 370.000km-át nyúztam, kötelező cseréken kívül semmit nem csináltam vele, az autót eredetileg 110.000-rel vettem, ismerőstől aki pedig szalonban... szóval most 483.000 van benne, motorikusan még ma is megfelelő az állapota, még le is tudnám vizsgáztatni, csakhogy ülések, kárpitok, üvegek, műanyagborítások, minden elektronika, mindennek van valami gondja baja, egyedül motorikusan jó már...
2016. ápr. 17. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!