Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volt egy balesetem Peugeot...

Volt egy balesetem Peugeot egy Partnerrel, mert elment a fék.4 éves autó volt. Volt valakinek hasonló tapasztalata ezzel a típussal?

Figyelt kérdés

Totálkárra tört, mert beleszálltunk vele az álló autókba. Most egy 2000 km-es partner szintén megcsinálta 2 alkalommal ezt ezalatt a 2000 km alatt.Féket lenyomod és érzed, hogy dolgozik az ABS, de 1-2 mm-nél nem bírod jobban benyomni a pedált, de érzed, hogy rúg vissza az ABS és közben az autó ugyanúgy megy tovább. Nem kell nagyon megszenvedni ezért az élményért, mert akkor is csinálja, ha csak egy normálisat szeretnél fékezni az autóval. Hiába nyomod, olyan erővel, hogy a lábad szétszakad (SEMMI). Mikor, ezt éreztem levettem a lábam és rárúgtam a pedálra teljes erővel, akkor elkezdett az autó lassulni.

Hallottam már egy ilyen esetről és persze a Peugeot szervíz nem tudott semmit sem csinálni. Semmi hibát nem találtak sem az én sem a másik srác autóján. Ha van valakinek valami tapasztalata vagy tudna szolgálni valami információval ezzel kapcsolatban vagy tudna egy normális helyet , ahol megnézik , ezt a szemét hegyet nagyon hálás lennék, mert nem egy felemelő érzés nap , mint nap egy ilyen szeméthalommal dolgozni. Évjárat: 2008,2012



2012. dec. 24. 16:07
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Úristen... Ezt a helyedben nagyon komolyan kivizsgáltatnám, szakvélemény minden és egy nagyon komoly pert akasztanék a Peugeot cégre, hatalmas összegű kártérítést kérnék a helyedben.
2012. dec. 24. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Tipikusan úgy néz ki mintha megszorult volna a főfékhenger,de ha típushiba akkor valóban érdemes továbbmenni ha van rá energiád.
2012. dec. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

200 ezret tettem bele az egyik 2008-as Partnerbe, de soha nem hagyott cserben a fékje!

A cégnél van néhány Partner, de egyiknél se hallottam fékhibáról! A legtöbbjük 2008-as kiadás.

2012. dec. 24. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
"Nem kell nagyon megszenvedni ezért az élményért, mert akkor is csinálja, ha csak egy normálisat szeretnél fékezni az autóval." - Ha állandóan csinálja (reprodukálható a jelenség), akkor ültesd bele a márkaszervízben a szerelőt, hogy próbálja ki. Aztán vissza a kereskedésbe és ha nem hajlandóak vagy nem tudják megcsinálni, akkor jöhet a régi módszer: finoman megemlíted, hogy ez bizony életveszélyes szituáció, a fogyasztóvédelemhez és/vagy a NKH-hoz fogsz fordulni.
2012. dec. 24. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Soha nem halottam ilyen problémáról . Ha az Abs meghibásodik attól függetlenül működik a féked...

Igazából azt nem értem ,hogy pitibb hibákból csináltak visszahívást ...ugye ez meg életveszélyes és nem reagálnak ?! Itt nekem valami nem tiszta ........

2012. dec. 24. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Dobd ki az ABS biztosítékját.
2012. dec. 24. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

Asszem a #6-nak lesz igaza. Ha közlekedési hatóság döntésért felelős embere lennék, és mutatnának 2-3 ilyen autót, amit gyári eljárás szerint szervizeltek, de mégis előadja ezt a hibát, azonnal bevonnám a típusengedélyt. Úgy, mint amikor egy adott típusú repülőt nem engedik repülni, amíg ki nem vizsgálnak egy balesetet, ahol egy adott hibát sejtenek. Persze magam is törekednék a gyors kivizsgálásra. Érdemes megpróbálni az NKH-nál egy bejelentéssel, talán nem annyira korrupt, semmivel sem törődő banda, mint sejteni lehet.

Leginkább egy gyanúm van a problémát illetően. Az ABS vezérlő egysége hibásodott meg. Régebben minden computer örök életű volt, volt amelyik a beázást is kibírta, pedig csak egy központi zárat vezérelt. Ma már keményen élettartamra, nem örök életre méretezik őket, ezzel nincs is baj, ha a vásárló ezt kívánja. De az ABS computereken is spórolnak, nagyon sok vezérlő egység kerül javításra kontakthiba vagy egyéb rendellenesség miatt, drágább prémium kategóriás autóknál is. Ez egy tendencia. Tele van hirdetésekkel a net, akik erre specializálták magukat.

A legtöbbször csak egyszerűen kikapcsolja magát az ABS. Itt valószínűleg már a bemenő jel sem volt megfelelően értelmezve, ha máskor működik, csak néhány esetben nem. Az ABS vezérlőegysége ugyanis szimultán két számítógéppel számolja ki a szükséges beavatkozás helyét és mértékét, ez kerül egy összehasonlítóba, ha egyeznek a jelek, akkor mennek a végfokokra. Jártam már így autóval, de ott a jeladó volt rossz, a hiba állandó volt, a szerencse pedig az, hogy nem jött a villamos.

A másik hibaok az ABS aggregátja, mechanikai egysége. Hasonlóan a megszoruló dugattyúhoz. Persze még főfékhenger is lehet, de ha jól értem a leírást, ez inkább ABS, sajnos.

Kíváncsi vagyok, mennyien írnak még, hogy ezt a problémát tapasztalták.

2012. dec. 24. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi hozzászólásaitokat és, hogy szántatok időt rám. Nagyon jók az észrevételeitek és most már el tudok indulni egy irányba.

Kettil: Igen ezek komoly dolgok, amit a helyén kell kezelni főként mivel itt már a többi úton lévő sofőr és utasainak az élete is kockán forog, ilyen esetben és én is kíváncsi vagyok, hogy esetleg talán ír még valaki akinek ez a probléma ugyanígy előjött.Én egy esetről tudok, amit a szervizben várva egy szintén ilyen autót vezető srác mesélt nekem miközben várta a saját autóját ő is. Nem kérdeztem semmit hanem ő jött oda hozzám és kezdte mesélni mi történt vele. A végére járok! Ha valaki tud még valamit esetleg előfordult vele hasonló, akkor írjon és nagyon köszönöm a segítségeteket!

2012. dec. 25. 01:43
 9/12 anonim ***** válasza:
0%
be kellett volna raknod 1-esbe vagy kettesbe és kiengedni a kuplungot h motorfékezzen rendesen, és a kéziféket is be kellett volna rántanod, és akkor talán megelőzted volna h totálkáros legyen az autód...
2012. dec. 25. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
8# Csak, hogy tiszta legyen: 70km/h az előttem haladó kocsisor első vezetője nyomott egy satut és mindenki ment amerre látott, de mindenki meg bírt állni! Én betartottam a követési távolságot,de gondolhatod mennyi idő volt. Jobb oldalt villanyoszlop (TRAFÓ) bal oldalt szembe a forgalom. 1 be nem bírod berakni!! További körülmények: Az eső esett mellesleg azon a szakaszom valamiért 30-40 méteren keresztül olajos volt az út! A baleset megelőzhetetlen volt!! Ezt mindenki tudja. Gyerek koromtól kezdeve miotocrossoztam elég magas szinten, amit már néhány éve abbahagyatam. Voltak technikai problémák a levegőben, amikor 5-6 méter magasban egy 30 méter vagy attól hosszabb ugrásnál kell döntened, hogyan mented meg az életed, mert megállt a motor a levegőben. Én megtettem mindent és az autót is jobbra húztam az utolsó pillanatban, hogy én sérüljek meg!! Ha a kéziféket ráhúzod nyálkás útion hidd el nem fog lassulni az autód!
2012. dec. 25. 18:19
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!