Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az újabb VW Golfokkal és...

Az újabb VW Golfokkal és Passatokkal miért van annyi probléma?

Figyelt kérdés

Ugye az 1-2-es Golfok régi Passatok etalonnak számítottak. Komolyan feladták a leckét a konkurens gyártóknak/ Kis túlzás, de szinte kinyírhatatlanok voltak.


Én valami újabbat szeretnék, a népítéletek, viszont nem valami fényesek. Családban van Bora, havernak Golf 5. De átlag 3-4 havonta előjön rajtuk valami. Sokat esznek, és rosszul mennek.

Hogy juthatott ide a márka? Hiszen az egyik legnagyobb gyártó.


2013. jan. 5. 20:26
 1/7 anonim ***** válasza:
30%
Ez történik akkor, amikor valaminek már csak a neve maradt, és azzal együtt az ára. A németek lefelé haladtak, a szutyok franciák meg felfelé. Innen ered az, hogy ma már nem sok különbség van az autók között. Nem emblémát kéne venni.
2013. jan. 5. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Egy 4-es golf B5-B5.5 passattal sok probléma nincsen. Ezekben még nincsen annyi elektronika, és elég megbízható az összes motorral. Boraval milyen gondok voltak? Az még egy viszonylag jó széria pedig.
2013. jan. 5. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Takumi ***** válasza:
5-ös Golf eddig egy izzó égett ki. Talán ha nem az 1000éves 1.4 meg 1.6 motorral vennék az emberek keveset enne.
2013. jan. 5. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Jól mondja az utolsó. Ez a kérdés sántít. Sokaknak van Bora, Golf, Passat, és nincsenek ilyen bajuk. Nem a márkával van baj, hiába szidja a sok fóbiás...
2013. jan. 6. 02:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Az igaz, hogy sokkal szervizigényesebbek az új kocsik a 30 évvel ezelőttiekhez képest,(amit te is megtudtál javítani egy csavarhúzóval) de ez, az egyre nagyobb követelményeket állító emissziós értékekre vezethető vissza. Az új technológiának több a gyerekbetegsége, mint a kiforrott 100 éves megoldásoknak (1-es golf).
2013. jan. 6. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Milyen fóbiáról beszélsz?

Borával konkrétan: 4db lambdaszonda, motorvezérlő, generátor, AC pumpa csere, vezérlés átugrott (nem szíjszakadás!), gyakran 3 hengerrel indul reggelente (márkaszervizek tanácstalanok). 1->2 váltásnál recseg a váltó. A check engine folyamatosan ég. A motor (1.4 16V) eszi az olajat, mellette pedig 9-11 litereket fogyaszt.

Ez kb. 3 év termése.

2013. jan. 6. 16:15
 7/7 anonim ***** válasza:
Persze, mert a legfosabb motor van benne... nem kell csodálkozni. A dízelnek nem lenne ilyen baja.
2013. jan. 6. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!