Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen Passat 1,9 pdtdi....

Volkswagen Passat 1,9 pdtdi. Helyre állhat az injektor fej? (pd elem)

Figyelt kérdés

a passatomban egy injektor fej szorakozik hol meg áll hol nem.főleg melegen mintha ki ki hagyna néha egyik hengerben a robbanás. Most vettem az autót ez előtt 6 hónapig egy helyben állt az autó. (biztos forrás) a szerelőm azt mondta hogy lehet elég injektor tisztító adalék. Szerintetek helyre állhat ettől?

[link]


ez esetleg vagy más féle működhet?



#elem #Passat #injektor fej
2013. jan. 18. 14:03
 1/9 anonim ***** válasza:
77%
Hány km van az autóban? A pd elemek tönkre szoktak menni 200 000km felett, cserélni kell mert nem eldugulva van hanem a befecskendezést vezérlő mágnesszelep romlik el és nem nyit, ezért egy henger kihagy. Volfi szervizes vagyok, minden héten jön egy ilyen.
2013. jan. 18. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
és ez okozná hogy csak melegen csinálja?
2013. jan. 18. 16:55
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
A válaszoló jól mondja . Ami még előfordul a kábelköteg ami a szelepfedél alatt csatlakozik a fejekre ,azt vagy cserélni szoktuk vagy össze nyomkodjuk a "sarukat" így szorosabban megy rá . Volt amelyiken segített ,egy próbát megér és nem egy vagyon .......
2013. jan. 18. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Valóban így van,én Bosch Diesel szervízben dolgoztam,a Siemens nem javítható,250eft darabja,a kábelköteg csatiját óvatosan szedd szét,az sem olyan olcsó mulatság azért.
2013. jan. 18. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
és a felújított pd elemekről mi a vélemény?
2013. jan. 24. 00:29
 6/9 A kérdező kommentje:
276 ezer.
2013. jan. 24. 00:30
 7/9 anonim ***** válasza:

Hozzánk a héten hoztak felújítottakat, 20 000-ért csinálták darabját de ez minden amit tudok róla, nem tudom meddig fogják bírni.

1. voltam

2013. jan. 24. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Hetnap Hethold ***** válasza:

Csak azok kedvéért, akik hasonló cipőben járnak, mint én:


-Igen, ahogy előttem is írták, szinte minden esetben, amikor egy PDTDI autó elkezd MELEGEN nehezen indulni, akkor 99%-ban a PD elemekben lévő mágnesszelep elhasználódott. Hidegen a gázolaj még jóval sűrűbb, és így még megfelelő a szelep zárása. A forró, nagyon híg gázolaj és az indítózáskor elérhető nagyon alacsony fordulatszám együtt azt eredményezi, hogy áteresztenek a mágnesszelepek, ami miatt nem jön létre a porlasztócsúcs nyitási nyomása - nincs befecskendezés, ergó nem indul az autó.

Az új PD elem nagyon drága, több százezer Ft. Én bontottal (10eFt/db) évekig jártam hibátlanul, a felújított is megfelelő lehet (20-30eFt/db). Bosch PD elem felújítást többen végeznek jó minőségben. Siemens-et állítólag nem lehet javítani...

Ne hagyjátok magatokat átverni, mert pl a Doni-Motors-nál bár aránylag értenek a témához, de engem több ízben is nagyon csúnyán megvezettek. Sőt, az utolsó alkalommal, egészen másért vittem oda az autót, de kicserélték az egyforma cikkszámú PD elemeimet eltérő, és döglődő példányokra... Persze még ők voltak felháborodva, hogy vádaskodom (sehol máshol nem volt megbontva az autó, és én tettem bele sk az egyforma cikkszámú bontott PD elemeket, csak hát kinek van kedve pereskedni ilyen nyomorultakkal...)

Összességében a PDTDI van olyan jó, mint a Common Rail, csak tudni kell, kihez viszed a PD elemeket javítani, cserélni!

2016. aug. 11. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Bontott elemeket szereltel be és jók voltak mivan?
2022. febr. 20. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!