Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 4T 125-ös motort hogyan...

Egy 4T 125-ös motort hogyan lehet tuningolni? Vezérműtengely reszelés, szelepek tágítása?

Figyelt kérdés
2013. febr. 24. 18:37
 1/7 anonim ***** válasza:

"Vezérműtengely reszelés, szelepek tágítása?"


Te jézus atyám!!!!!


Elképzeltelek kézi reszelővel hogy reszeled a vezérmőtengelyt és az is hogy furóval felfuród a szelepfészkeket

2013. febr. 24. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Kiveszed a blokkot, beleraksz egy 2 üteműt.


4 üteműt sokkal bonyolultabb tuningolni. Na meg akkor sem lesz tuningolva sem olyan erős mint alapból egy 2 ütemű...

2013. febr. 24. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
A vezérműtengelyt nem reszelni kell, hanem előre kitalált profilra köszörülni. A szelepeket meg hiába tágítod, azok fix méretűek. A szelepfészkeket lehet nagyobb átmérőjűre kimarni, majd nagyobb szelepeket belefaragni. De a kérdésedre a válasz azzal kezdődik, hogy milyen motorról van szó, mire szeretnéd használni és mennyit szánsz rá.
2013. febr. 24. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

#1: drotkefe


#3: Hat dt125 vagy xt125, a dt-t meg tudnam is de a 4t azert masabb mert az nyomatekbol megy es "fordulatbol". van 4t 50esbol is 14 lovasmeg van 2tbol is, es a ketto kozul a 4t-t valasztanam, am hallottam marolyat hogy dt125bol 30lo... na az azert mar jobban kene

2013. febr. 24. 19:42
 5/7 anonim ***** válasza:

Azonos lökettérfogatnál a 2T biztosan többet tud, főleg mert azonos fordulatszámra kétszer annyi munkaütem jut.


A négyütemű tuningolása jóval drágább és bonyolultabb, ott már nem lehet reszelővel alakítgatni mint a kétütemnél ami végtelenül egyszerű.


Végülis az irány jó amit felvázoltál, csak kicsit máshogy kell csinálni, pl. a meghatározott profilú vezérműtengelyt elkezdenéd reszelővel tönkretenni, akkor azzal csak galibát csinálnál. Lehet bővíteni a hengerfej csatornáit - persze maróval, nem reszelővel. Lehet csináltatni jópénzért egyedi vezérműtengelyt aminek más a profilja (nagyobbat nyit, esetleg a nyitás/zárás idejét, sebességét is változtatni), szeleprugókat cserélni stb stb... A 4T tuningolása más tészta mint a 2T, komolyabb szerszámozottság kell hozzá.

2013. febr. 24. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Az utódon gondolkodom, most van egy 50-es ESB blokkos derbi, ki lett marva a kipufogó nyílás mert fojtott volt, ezt bütykölöm de lehet h nyáron lenne helyette valamelyik a 2 közül.
2013. febr. 24. 21:20
 7/7 anonim ***** válasza:
Görgő csere és kész, máshoz ne nyúlj!!!!!!
2013. febr. 24. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!