Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lehet ilyen kocsit csinálni?

Lehet ilyen kocsit csinálni?

Figyelt kérdés

A minap azon gondolkoztam, hogy lehetséges-e olyat csinálni, hogy veszek egy gyengébb kocsit ami alig fogyaszt 6-7 litert, és veszek hozzá egy porsche body kit-et? Tehát az autó úgy nézni ki mint egy porsche cayman, de a motorháztető alatt meg egy egyszerű ford például. Minden álmom egy cayman de sajnos se keret nincs rá, utána meg persze tankolni se győzném.

Mit gondoltok?


2013. máj. 27. 16:14
 1/7 anonim ***** válasza:
Szerintem amennyibe kerülne az átalakítás annyiból vennél egy szuper autót még ha nagyon is szereted a cayman-t.. jobban járnál vele
2013. máj. 27. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Kínában erre egész iparág épült. Lehet venne X5 külsőt, porsche meg ilyesmi autók külsejét. Persze amolyan kínaias szépérzékkel. Ebből lesznek a 13-as acélfelnin guruló matchbox kinézetű gagyi bmw koppintások. Szerintem ne akarj ilyet mert sokan ki fognak nevetni.
2013. máj. 27. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Szerintem ez gáz :S Ez olyat, mint mikor Ferrari-t csinálnak abból a régi vacak amerikai autóból, hogyishívják... Papírferrari 100 lóerővel. Gáz az ilyesmi. Sokkal jobb, ha olyan autót használsz, amit fenntudsz tartani és nem akarsz vele többnek látszani!
2013. máj. 27. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm.
2013. máj. 27. 16:20
 5/7 anonim ***** válasza:

Léteznek híres, gyors és drága autók replikái, a végeredmény viszont ritkán jó. Vagy ha jó, akkor értelmetlenül drága. De minden esetben arról van szó, hogy az ilyenek hobbiautónak jók, hétköznapi közlekedésre semmiképpen, a fogyasztás meg mikor milyen.

Ahhoz, hogy a replika jól nézzen ki, az kell, hogy ugyanolyan elrendezésű hajtáslánc legyen alatta, mint az eredeti autónál. Például Porsche 911 vagy 917 replikájához nem jó a VW Golf, mert az orrmotoros (és önhordó karosszériás). Ellenben a Bogár tökéletes, mert farmotoros és alvázas.

A Cayman-replikához tehát kell egy középmotoros, könnyen módosítható platformra épített autó. Ilyen errefelé kevés van, ami meg mégis előfordul, az vagy drága, vagy rossz, vagy mindkettő egyszerre.

Sajnos az igazán jó, megbízható, alacsony fogyasztású orrmotoros, elsőkerekes autókat ilyenre nem lehet használni, tehát nagyon jó nem is lehet a végeredmény. De ha még sikerül is felépíteni a karosszériát, sokszor kiábrándító a látvány. Az alapként szolgáló autó tengelytávja meghatározó, ettől - ha jót akarsz - nem térsz el. Ehhez kell igazítani a bódé arányait, ez meg nem mindig sikerül. A végeredmény: gnóm, túl magas vagy keskeny autóformájú rettenet. Főleg a középmotorosoknál nagy gond ez, az orr- és farmotoros autók esetén könnyebb csalni a karosszéria arányaival.

Nem is lenne gazdaságos a dolog: a váz módosítása és az új héj elkészítése sok pénzbe és időbe kerül, csak akkor éri meg, ha sok mindent magadnak csinálsz. Lehet, hogy árban kb. ott lennél, mintha pár év múlva vennél egy közepesen leharcolt Caymant. Műszakilag kb. egy szinten lesznek (az itt-ott átalakított replika messze nem tökéletes és egy széthajtott Cayman sem az), de egyszerűbb és szebb a gyári kivitel.

Ja, és azt még forgalomba is tudod helyezni, ami a replikáknál, kit car-oknál egyébként nem lehetséges (vagy csak rengeteg kenőpénzzel).

2013. máj. 27. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

5-ös Nagyon szépen köszönöm az infót! Hát akkor inkább igazit veszek sok sok év múlva :)

A nissan 350z is tetszik, de 16 literes fogyasztástól égnek áll a hajam ott is..

2013. máj. 27. 16:36
 7/7 anonim ***** válasza:
A fogyasztás a legkisebb gond az ilyen autóknál. Inkább a fenntartás, szervizelés, alkatrészárak........ Na az a brutális összeg.
2013. máj. 27. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!