Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok a Chrysler...

Mit gondoltok a Chrysler 300c-ről?

Figyelt kérdés
Miért van belőle kevés itthon? Szerintem nagyon komoly, és feltűnő autó.. szerintetek mit gondolnának rólam ha vennék egyet? Főleg itt, mivel falun lakom.
2013. aug. 23. 10:20
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
83%

Nekem nem tetszik. Túlságosan amerikai, nagy böhöm gép. Feleslegesen nehéz karosszéria, amit csak egy viszonylag nagy motor képes érdemben mozgatni, tehát sokat is eszik.


Jobban tetszenek a kicsi, fürge Japán sportkocsik. Szóval engem nem tudnál "levenni a lábamról" vele, de nyilván olyan autót veszel, amilyet szeretnél :)

2013. aug. 23. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
65%

Nem praktikus....Batár nagy, kis oldalsó ablakokkal, hatalmas fogyasztással, sok pénzért.


Ezért a pénzért sokkal jobb, megbízhatóbb prémium autót is kapsz.

2013. aug. 23. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Már 2-3 millióért is lehet kapni.
2013. aug. 23. 11:17
 4/13 anonim ***** válasza:

Igen, 6-8 évest.


2-3 millióért viszont kapsz ugyan ennyi idős (sőt fiatalabb) BMW-t, Volvo-t Audi-t, Mazda 6-ot, stb...


Mindegyik jobb autó szerintem

2013. aug. 23. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
0%

Azért van kevés belőle, mert velünk újjabban Lancia Thema néven akarják megismertetni. A Fiatnál a Lanciát sírba küldték, csak azért, hogy a gagyi amerikai szemetüket el tudják adni. Ez már egy igen nyomós ok arra, hogy ne tetszen. Ezen felül a gagyi szemét jelző tényleg nem alaptalan, mert messze elmarad a hasonló európai vagy ázsiai modellek színvonalától. Nem is feltétlen a prémium-kategóriás BMW-vel meg Audival kell ezt összehasonlítani, a Citroen, Honda, Opel vagy Toyota hasonló kategóriás modelljei is bőven felülmúlják ezt a túlárazott batárt. Aztán ott van a motorkínálat. A teteje is elég szánnivaló a világ legrosszab égéstér-kialakítású HEMI motorjaival (50 éve hagyományosan selejt konstrukció), de a kissebb, Magyarországon elérhető V6-os motorok is szánnivalóan elavultak. A CRD meg valójában egy Merci motor, ami sok szervízt igényel - egyébként jó, csak nem ebben az autóban.

S akkor a rossz összeszerelési minőségről még nem is esett szó, kiváltképp az amerikai piacos modellek esetében. Egy Dacia strapabíróbb és később kezd el zörögni, mint a 300C. Persze ha valakinek élvezetet jelent hallgatni a csörömpölést, annak ajánlom, csakhogy újjabban az autóiparban inkább a csendes utastér, a divat.

A designja valóban figyelemfelkeltő. Csak sajnos egy hazugság. Igen, egy ilyen megjelenés mögött valóban egy komoly autót várna az ember. De ha a 300C valódi énjéhez jobban passzolni ez a külső: [link]

2013. aug. 23. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
Hát a falun azt fogják gondolni hogy milyen sok vetőmag beférne a csomagtartóba.☺
2013. aug. 23. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
32%

A HEMI motor miért is a világ legrosszabb motorja? :D

Érdekes, hogy Magyarország utálja a Suzukit és az amerikai autókat. Semmi mást, de ezeket igen. Erre adjon nekem valaki választ! :D

(Csak nem féltékenység, vagy irigység?)

2013. aug. 23. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
82%

Nem féltékenység és nem is irigység, az a félgömb alakú égéstér kialakítás egyszerűen pocsék, rengeteget pazarol és rossz a hatásfoka. Egy ilyen 300C HEMI motorral olyan ~15 litert vedel 100-on. Ember, egy akármilyen Mercedes, Audi, Ferrari V8-as kevesebbel beéri és másfélszer-kétszer olyan erős, ha a lökettérfogat/teljesítmény arányt nézzük!

S még csak kísérletet sem tettek a módosítására, egyszerűen fogták és gondolták hogy ez jólesz a népnek, azok meg nosztalgiából és a markating szövegek miatt veszik. Az amcsikon kívűl mások ilyen motort csak a II. vh környékén használtak utoljára. A Mitsuk, Toyoták, Aston Martinok meg a Porschék néhány kis szériában próbálkoztak vele, de ők is mind áttértek más formákra rég. Mérnöki szégyen, hogy valaki a 3. évezredben is a HEMI motorokban látja a jövőt.

2013. aug. 23. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
46%
Másrészt csak hasonlítsd össze egy hasonló tömegű (~2 tonna), és szintén 3000-es 530D BMW-vel. Ég és föld fogyasztásban és teljesítményben is a különbség. Na meg az 530D klasszisokkal elegánsabb kívül és belül is, mint ez a batár dög. Tipikus nagyzoló sznob autó a 300 C
2013. aug. 23. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

"Érdekes, hogy Magyarország utálja a Suzukit és az amerikai autókat. Semmi mást, de ezeket igen. Erre adjon nekem valaki választ! :D"


Erre még muszáj vagyok reagálni. Nem hiszem, hogy ez csak Magyarországon lenne így, a tipikus amerikai autót szerintem Észak-amerikán kívűl mindenhol "utálják" (bár ez az utálat inkább a pazarló szemlélet felé irányul). Európában legalábbis biztosan, a 60-as, 70-es években már nem nagyon volt nyugaton sem amerikai-autó kereskedés, csak elszórva. Ázsiában sem tudok róla, hogy valahol befutottak az autóik. Afrikában sem. Dél-Amerikában is inkább az ázsiai és európai márkák hódítanak. Ausztráliában vagy Új-Zélandon akad egy kis piacuk, de oda is inkább fele-fele arányban viszik a globális és amcsi modelleket a gyártók. Kis vásárlórétegek és rajongók persze mindenhol vannak, de lehet, hogy nem kéne azon csodálkozni, hogy lassan már amerikában sem vesznek amerikai autót az emberek. Egyedül talán a Fordnál lóg ki a lóláb, de ők ugye dolgoznak egy európai bázissal és egy amerikaival is.

2013. aug. 23. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!