Egy jól beállított, nem kopott motor 60-65 között megy végre. Az utazójuk 50 km/h.
Az S51-ből már van 4 sebességes is.
Nem kell ragaszkodnod a turbóhűtésesekhez, mint ahogy az első írta. Én az enyémet (S51 enduro) 30-38 fokos hőségben járattam be és egyszer sem ragadt meg. A hűtőfelület méretét annó úgy szabták meg a német mérnökök hogy a mi éghajlatunkon ne melegedjen túl. Persze ha egyhelyben füstölteted a gumit negyed óráig, akkor túlhevül. Normális használat mellett nem kell félni hogy túlmelegszik.
A turbósok is jók, de amibe ilyen blokkot raktak az a Star és a Schwalbe, amiknek elöl earles villájuk van. Ennek a fajta felfüggesztésnek az a sajátossága, hogy ha gyorsan mész, illetve kevés súly jut előre, akkor hajlamos beszitálni. Ez nem törvényszerű, de gyakran előforduló jelenség.
Az S50-et könnyen át lehet építeni turbóhűtésesre, csak egy Star henger, hengerfej, ventillátor és oldaldekni kell hozzá. Így egy nagyon strapabíró, szinte kinyírhatatlan, jó felfüggesztésű motort kapunk, amit már lehet egyhelyben is gyilkolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!