Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baja?! Fiat punto...

Mi lehet a baja?! Fiat punto 55 s es autom van. Vízpumpa csere történt. Utanna. Kb 200 km autopalyán kocsikázás után. Városban dugót kaptam és ott kb még 1 órat hajtottam a koxsit. Szoval az autó nem állt le. Hanem a motorhaz alul füst jött ki.

Figyelt kérdés
Gondoltam felforrt a víz hamar fütésre állítottam.Egy pár percig a motor felpörgött mintha nyomnám tövig a gázt.Aztán a fütés hideget fujt es lassan melegedett be.Néha leállitottam a kocsit Es ujra be inditottam. Pöcre indult.Mivel külföldön vagyok haza kéne mennem újra a szerelőhöz.Itt horror árak vannak.Hogy induljak el?Gondoljatok nagy a baj?
2013. nov. 1. 03:40
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
A vízpumpa pár napja lett cserélve.
2013. nov. 2. 05:27
 12/21 Napkiraly ***** válasza:
miért cserélted, volt valami előzmény? Én arra tippelnék, hogy gyenge minőségű vízpumpa került bele. Én nem nagyon közlekednék vele, megfő a motor
2013. nov. 2. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:
Folyt a vìz belőle.Pont haza tudtam vele érni.Leparkoltam és akkor ment szét hatalmas tócsa lett.Most nem folyik vagy legalabbis nem latom.Hát haza kéne vele mennem.Ha esetleg valaki tud bécsben szerelőt azt megköszönném.Nem akarok autópályán rekedni.A segitseget köszönöm.
2013. nov. 2. 08:02
 14/21 anonim ***** válasza:

Elfolyt, és már nem folyik? Akkor az üres lett! :-( Azzal sehova tova, mert csapágyolvadásos lesz (ha máris nem az) és az már drága móka.


Töltsd föl vízzel, és feküdj alá egy zseblámpával, nézdd meg, hogy hol folyik! 98%, hogy valamelyik gumicső ment szét. Általában a végénél szokott elrepedni, ott, ahol a slagbilincs van rajta. A bilincs meglazításához csak egy csavarhúzó kell ("würden sie mir bitte eien Scraubenzieher geben für fünf momenten?"), utána egy éles késsel levágod a cső végét a lyukig, visszateszed a helyére, meghúzod a bilincset, feltöltöd vízzel, és ha szerencséd van, hazáig kitart. Vagy legalább Győrig, ott meg már hazai pályán mozogsz.


De az autópályára én nem mennék föl a helyedben. Maradj csak a régi országúton, ott nagyobb az esélyed arra, hogy valamelyik osztrák paraszt megszánjon és segítsen rajtad... az autópályára legfeljebb az autómentőt hívhatod ki csengő aranyakért.

2013. nov. 2. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:
köszi. de nem folyt el.Rejtély... A motor hangosabb.és fura nem egyenletes a hangja.Az hogy aláfeküdjek kizárt.Nagyon nem értek hozzá.de köszönöm nekes is.
2013. nov. 2. 18:06
 16/21 A kérdező kommentje:
ja bocs az előzőre válaszoltam.hogy miért cserèltettem ki a vìzpumpát.Szóval csere volt.azóta nem folyik ill.nem látom.De az elől irt problémak megvannak.
2013. nov. 2. 18:10
 17/21 anonim ***** válasza:
Majd aláfekszel te, ha már beszéltél az osztrák szerelővel... mert az nem 4000 Ft-os óradíjban dolgozik ám, mint a magyar... ;-)
2013. nov. 2. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 Napkiraly ***** válasza:
én elgurulnék mosonmagyaróvárig, ott keresnék szerelőt
2013. nov. 2. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
1000 köszi mindenkinek.Beszéltem osztrák szerelövel.Annyi pénzért dolgozik,hogy úgy érzem pályát tévesztettem!!!!
2013. nov. 2. 19:02
 20/21 anonim ***** válasza:

Na meglett a hiba?

Szerintem amúgy levegős volt a rendszer. Fiatoknál általában vannak légtelenítő csavarok is. Nem csak feltöltöm vízzel, aztán had menjen.

2013. nov. 6. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!