Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől gyullad ki az akkumuláto...

Mitől gyullad ki az akkumulátor lámpa a műszerfalon?

Figyelt kérdés

Egy 199es Rover 214 esem van és mostanában már 2szer volt rá példa hogy kigyullad a lámpa. a fényem is gyengécske ha a tompítottat használom. amikor felkapcsolom a világításom a műszerfalon az analóg óra ami az időt mutatja elhalványul.

Rámért nekem egy hozzáértő és majdnem ugyanakkora számot mutatott mint az Ő opeljébe szóval elvileg az akksi jó!

a fényem gyenge. a kocsi néha remeg és most ez a fény kigyulladás is.. mivel nem értek hozzá örülnék a jó válaszoknak! előre is köszi!!


2013. nov. 11. 15:03
 1/8 anonim ***** válasza:
Generátor hiba.
2013. nov. 11. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Alternátor dögledezik. Csináltasd meg mielőtt valahogy lerobban a kocsid.
2013. nov. 11. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Abból lehet valami baj későbbiekben? nagyon nincs pénzem rá megcsináltatni...de azt se akarom hogy leálljon a kocsi
2013. nov. 11. 15:09
 4/8 anonim ***** válasza:
Nem fog tölteni és leszivja a motor az akksit. Elindulsz valahova és vissza már tréleren jösz mert nem fogod tudni bestartolni.
2013. nov. 11. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Szerintem generátor gond.


Ha végleg elromlik a generátor, akkor egyszerűen leáll a kocsi, bárhol is jársz, bármennyivel is mész.

2013. nov. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Na ezt nem akarom:S és mennyibe kerülhet a javítása?? mit csinálnak ilyenkor vele?? érdekes mert amikor elindítom reggelente nagyon hangos és olyan 1500-2000 között ingázik a fordulatszámmérő .pedig csak üresbe ketyeg a gép
2013. nov. 11. 15:14
 7/8 anonim ***** válasza:

Jó kérdés..

Attól függ, javítható-e. Ha nem ,akkor lehet-e találni bontottat (Rovernél problémás szerintem), vagy újat kell venni...


Szóval sokmindentől függ.


10.000 ft-tól lehet 70.000-ig bármi

2013. nov. 11. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

A hidegindítás utáni magasabb fordulatszám azért van, mert hidegen automatikusan több benzint ad a befecskendező neki. Hogy mi a normális az ingadozásban az jó kérdés, elméletileg nem ingadoznia kellene, hanem ahogy melegszik szépen lassan csökkenni.


A generátorra érdemes lenne ránézetned - lehet egy felszabályzással meg kefecserével megúszod, esetleg a diódák/diódahíd cseréjével, de ha megadja magát akkor bizony nem sokat megy majd utána az autó.

Nekem Focusom van, 2005-ös, a generátor (csere) és az akksi (csere) volt 100e forint tavasszal. Persze kérdés abban a Roverben éppen milyen technika van, jöhet ki jóval olcsóbban is.

2013. nov. 11. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!