Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 525i VANOS motorból a...

BMW 525i VANOS motorból a gyári 192 lóerőn még mennyit lehet hozzátenni chiptuninggal?

Figyelt kérdés

2013. nov. 16. 14:33
 1/8 anonim ***** válasza:
Szívómotor lévén nem túl sokat... kb 205-210 lovat, és 280-290 Nm nyomatékot.
2013. nov. 16. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
10-15% max. de közel 200 ló nem elég?
2013. nov. 16. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

És ez kb mennyibe kerülhet?

cimborám 316i-be 5 ezer ft-ért írtak chiptuningot, de nekem 20 ezerig jó lenne, de akkor legyen benne egy előtte, utána teljesítménymérés, van e változás.

2013. nov. 16. 14:41
 4/8 A kérdező kommentje:

2

Hát elég, először tetszett is, odáig voltam érte, de nem tudom hogy velem van e baj, vagy "elgyengült" de már nem olyan odaverős amikor megtalpalom a gázt és beleforgatom a tiltásba, én azt mondom, hogy megszoktam az erőt, és "kinőttem" a motort, meg végül is 1600 kiló full tankkal, meg velem együtt, plusz még beülnek az anyósülésbe...

Nem hinném hogy a motornak van baja mert ha üresbe "ledadogtatom" nem dob semennyi füstöt ami gyanús lenne meg tök szépen megy, pörög, minden.

De nekem az a kis nyomaték plusz hiányzik még.

2013. nov. 16. 14:44
 5/8 anonim ***** válasza:
Hát annyiért garantáltan nem fogsz kapni egyedi programot, legfeljebb egy általánost rátöltenek aztán annyi, az nem fog még ennyit sem dobni rajta... egyedi program legalább 50e, méréssel még több. Sufnituningot meg én kerülném a helyedben, mert a kopogás és a túldúsítás is nagyon veszélyes a motor élettartamát tekintve.
2013. nov. 16. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
Jól mondja az előtte szóló, 20e-ér csak elbaszni tudják a kocsidat, ill. a legjobb esetben nem hoz eredményt a "chipelés". Amúgy meg, ha megszoktad a 192 lovat, akkor előbb-utóbb a 210-et is meg fogod, nem olyan egetverő különbség az. Ha erőt akarsz érezni, vegyél egy 540i-t, azt egyhamar nem fogod megunni (tapasztalat, mentem 540i-vel, még automatával is föltépi az aszfaltot). Csak a tankolása anyagi csőd, de az már más kérdés :D.
2013. nov. 18. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Na jó, nem volt eddig BMW-m, viszont volt már sok más autóm. Kisebb és nagyobb motorral is. Hiába sok a ló ha kicsi a motor (mondjuk a 6 henger az már nem kevés, de a köbcenti viszont az), szóval már mentem ÉN (és nem vittek, és csak néztem) kis köbcentis erőgéppel, meg mentem nagyobb gépekkel is. Volt mercedesem 4.2-es motorral, 8 henger és ott azért van már köbcenti is. Automata volt, viszont a 4 gangból, mindig 2-esből indult, és nyalta a gumit :D

Ha egyesből indítottam (betaposod a féket a ballal és padlóóó) akkor még harmadikba felkapcsolva is kapart...

Ez kicsit OFF volt, mivel merci, de akkor meg 540-et vegyél és nincs ilyen gond.

2013. nov. 18. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Hogy mondjam, van egy fajta különbség mikor egy kis motoros, de erős géppel indul meg az ember, de az pörög illetve pörgetni kell, mert különben sehova nem jutsz, vagy mikor egy tuningmentes v8 nyomatékból megindul.

Hát nekem az utóbbi mindig jobban bejött. És nem kellett pörgetni a motort soha ahhoz, hogy beletörölje a 245-ös gumikat az aszfaltba. Szerintem 4ezer felé nem sokszor kergettem egyik v8-amat sem.


Az előző voltam.

2013. nov. 18. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!