Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyújtás állítás után miért...

Nincki kérdése:

Gyújtás állítás után miért lett gyengébb a kocsi?

Figyelt kérdés
99es F astráról van szó, X14NZ-s motorral. A szervízkönyv szerint jelölésre állítottam stroboszkóppal a gyujtást, de már itt csodálkoztam, mert más típusoknál a jelölés elé pár fokkal kell állítani. A hangja eddig se volt rosz, de most is teljesen jó. Mentem vele egy kört és az első kanyar után mikor beraktam 2esbe majdnem lefulladt. Pár kilómétek után érezhetően erősödött (még mindíg messze van az eredetitől), ezért hagytam így, gondoltam majd az ECU hozzászokik és beáll, most már kb 100km-t mentem vele azóta és tényleg nagyon sokat javult de ha nem huzatom ki rendesen az 1est akkor 2esben haldoklik, arrol nem is beszélve, ha 4en 5en ülünk a kocsiban... és kb 1 literrel többet eszik mint a szokásos. Úgyhogy elhatároztam, hogy visszább állítom, de vajon meddig kellene? Valaki állított már ilyen kocsin gyújtást?

2014. febr. 17. 06:24
 1/3 anonim ***** válasza:
10 fokos előgyújtást kell neki adni alapjáraton (900). Az én rajzom szerint két jel van a szíjtárcsán és a forgásirány szerinti első jelre kell tenni.
2014. febr. 17. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Sajnos nekem csak 1 jel van rajta, de akkor kipróbálom majd ezt a 10 fokot. Köszi!
2014. febr. 17. 07:02
 3/3 A kérdező kommentje:

Közben találtam egy képet, hogy az enyém hogy néz ki, itt csak egy jelölés van.


[link]

2014. febr. 18. 14:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!