Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Seat Leon 1.4 TSI chiptuningol...

Seat Leon 1.4 TSI chiptuningolása?

Figyelt kérdés

A helyzet az, hogy nem is olyan régóta tulajdonosa lettem a fent említett gépjárműnek. Teljesen meg vagyok vele elégedve minden szempontból. Arra gondoltam, hogy érdemes lenne chiptuning-gal kissé feldobni a teljesítményét, ugyanis egy erősebb autóból ültem át ebbe, és egy kicsit "gyengének" érzem.

Félreértés ne essék, elég jól megy így is, de azért egy picit lehetne jobb. Ami fontos: nem versenyautót akarok, tudom, hogy ettől nem lesz Cupra belőle :)

Szóval értelmes keretek között szeretném tuningolni, úgy, hogy ne csak 50.000 km-et bírjon a motor.

Érdekel mindenki véleménye, ha egyetért velem, ha nem.



2014. márc. 6. 22:32
 1/5 anonim ***** válasza:
57%
nem ismerem az autót de ha 1.4TSI akkor gondolom olyan 120 lóerős ami szerintem kicsit már magába is sok szerintem jó ebből a motorból ennyit kihozni de ezt már nem szabad jobban hegyezni ezt a motort mert nem fogja bírni és ahogy mondtad kb még 50000.et fog elmenni ha megchippeled
2014. márc. 7. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
57%
Nee, ne chippel, mert gyárilag is a maximumra van húzva.
2014. márc. 7. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Lazán 160LE-re lehet húzni az OCT-tuningál csináltasd nem fogsz csalódni 1.4TSI-t lehet kapni gyárilag 180LE-vel és még azt is húzzák miről beszélünk am a benzines alapól szar főleg 1.2-1.4 inkább 2.0TDI-t kellett volna venni és azt chippelni .
2014. márc. 8. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 VarMa ***** válasza:

En gond nelkul chippeltetnem a helyedben.

Viszont a szokasos duma ezekre a motorokra hatvanyozottan ervenyes (a gyari olajcsere ciklussal nem foglalkozz, maximum 10e km-enkent olajcsere jominosegu olajjal, de az se baj ha 7500km, illetve a turbo miatt a bemelegites es a visszahutes ami fontos)

Ha ezekre figyelsz nem lesz gond...

2014. márc. 9. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Kedves 3.: A 180 lóerős amiről te beszélsz, az turbo+kompresszor, azért annyi. Mellesleg nem véletlen vettem 1.4-es motorral szerelt változatot, gondolok itt átírási költségre, súlyadóra(tudom, már máshogy hívják). A dízeleket meg valamiért nem kedvelem.


Kedves 4.:Köszi a válaszod! Igen ezekre a dolgokra tudom, hogy érdemes odafigyelni ennél a motortípusnál, én is úgy terveztem, hogy 9-10.000-ként vinném olajcserére.


Mindenesetre még lesem a fórumokat, aztán jelzek, hogy történt-e változás vagy maradt-e eredeti állapotban, még nem döntöttem. Köszi az eddigi válaszokat :)

2014. márc. 9. 13:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!