Egy benzines E39-es vásárlásán töröm a fejem. Mire vigyázzak?
96-99-es évjáratúak játszanak, 520i. Mik a típushibái ennek a szériának, mennyire megbízható / strapabíró konstrukció?
Még mielőtt a sztereotí-Pisták megkörnyékeznének, nem villogásra, nem parasztvakításnak, hanem utazásra, hosszabb utakra használnám, illetve egy teljesen eredeti állapotú darabot szeretnék babusgatni, és megőrizni az utókor számára. :)
Előre is köszönöm!
Arra kell figyelni, hogy az 520 még az a kategória, amit már mindenki megenged magának, mert nem olyan nagy motor, nem nagy adó, stb. Igy sok ilyen jutott a kemény csávókhoz, mert hát hat henger meg BMW, aztán szervizre már nem jutott, mert elment a kis pénz benzinre.
De ha alapból gyári állapotút vennél, ez a veszély nem áll fent.
Tipikus hibák: hajlamos rozsdásodni, a futómű nagyon érzékeny és összetett, bár ez normálisan előny lenne. Tapasztalataim szerint az E34/39-ben nagyon érzékenyek a jeladók, tehát az elektronika sérülékeny már benne. A motor alaúból megbizható, de étvágya nem alacsony, túl nagy a súly neki. A váltója tökéletes, BMW-s.
Igazából nekem az E39 a kedvenc BMW-m, szerintem nagyon sikeres autó, az utolsó igazi, vagy úgymond "régi vágású" BMW. Hatalmas motorpalettája van, itt még nem játszott a downsizing, az anyagok nincsenek kispórolva, műanyag nem nagyon van benne, azonban a modern vivmányok már benne vannak. Szóval tökéletes autó, kisebb-nagyobb hibákkal, de ezt is kárpótolja az alacsony ára, ugyanis potyán adják ezeket az autókat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!