Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ETZ 250 miért gyengül folyamat...

ETZ 250 miért gyengül folyamatosan?

Figyelt kérdés
dolgozni járok vele napi szinten 20-30 km-t és egyre gyengébb.Ami rendkívül zavaró és idegesítő,125-ös etz úgy aláz le ahogy akar.4-be 70-ről már az istennek nem akar felmenni 80-ra csak nagy kínok árán.egy 50-el haladó autóra ha ráelőzök megkell gondolnom,hogy biztosan sikerülni fog-e.Néha elkap az ideg és nyelelem ,bár tudom,hogy akkor sem megy jobban csak a hangja lesz borzasztó.Tehát valami beállítás probléma van,vagy komplett generál kéne neki?

2014. máj. 21. 20:13
 1/9 anonim ***** válasza:

generál kell neki.

kicsi lehet a kompresszió, meg a karburátort sem árt beállítani gyári értékekre.

2014. máj. 21. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
hengert mindenképpen fúrattasd meg rajta.
2014. máj. 21. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
67%

Miért kellene rögtön kiszórni a belét és felfúratni?

Azt akkor kell, ha a hengerfal meg van kopva eléggé, nem csak úgy biztos ami biztos alapon néha...


Beállítás: holnap ha hazajössz ahogy szoktál, állítsd le (ne járasd előtte alapjáraton hosszabb ideig, csak simán ahogy szoktad), várd meg hogy lehűljön (ez a hengerfej védelme érdekében kell, ugye forróból nem tekerjük a gyertyát hacsak nem az életünk múlik rajta), és nézd meg a színét.

Őzbarna oké, sötétebb dús keverék, világosabb szegény keverék. Utóbbi kettőnél beállítást igényel (túl dúsnál lehet a bűnös az eltömődött légszűrő is).


A levegőszűrőre egyébként is érdemes ránézni.


Meg a kipufogóra: milyen kipuf van fent? Milyen keverékkel jársz? Mióta használod - nem lehet eltömődve?

Illetve a kiégetést nem tudom hogy csináltad/csinálnád, de a "meggyújtom a beleöntött fél deci benzint" ugye nem kiégetés. Ez a jó metódus, csak nagyon kell vigyázni közben:


[link]


Én főleg a kipufogóra gyanakodnék.


"Ami rendkívül zavaró és idegesítő,125-ös etz úgy aláz le ahogy akar."


Ez sajnálatos. De ha a fentieket átnézed és még mindig gyengébb mint egy nyolcadliters, akkor valami komolyabb gáz van. Akkor lehet megnézni megérett-e már hengerfúrásra, nincs-e valami rosszul összerakva (pl. a találomra gyártott taiwani tömítés eltakarja a felömlő csatorna felét; a karbi a nem gyári felszerelés miatt átforrósodik és ezzel egyidőben már pontatlanul juttatja a hengerbe a keveréket; vagy ilyenek)...

2014. máj. 21. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
GYári kipuffja van,tiszta a rezonátor kúpig utána meg átvan ütve egy betonvassal.(tudom,hogy nem szakszerű de túlzottan folytotta a gyári tompító és hangja se volt ,csak magas fordulaton ment,átütés után meg nyomaték is volt benne és hallott is a többi közlekedő nem féltem annyira hogy nem hallanak meg ezáltal nem ad meg elsőbséget stb...érezhetően azóta jobban figyelnek rám..40-es keverékkel járok repsol syntetic.De a motor csörög,rezonál minél nagyobb a fordulat annál jobban,emiatt nem is nagyon pörög 4000 fölé.eszembe se jut,hogy 5-be 90-nél többet menjek mert attól tartok hogy megragad vagy szétesik vagy valami hasonló..
2014. máj. 21. 23:05
 5/9 anonim ***** válasza:

ha csörög, csattog, majd szét esik 4000 felett, akkor a főtengelyt mindenképpen újíttasd fel, az 10.000FT meg fúrattasd meg a hengert, az dugóval együtt 8 ezer.

meg takarítsd ki a kipufogót.

2014. máj. 22. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

"De a motor csörög,rezonál minél nagyobb a fordulat annál jobban,emiatt nem is nagyon pörög 4000 fölé"


Ja kérem, így már más a leányzó fekvése, kezdhetted volna ezzel is. Lógó csapágyakkal és szétkopva teljesen érthető ha nem adja le a gyári teljesítményt...


"nem féltem annyira hogy nem hallanak meg ezáltal nem ad meg elsőbséget stb"


A hangos kipufogóval manapság kérdéses hogy érsz-e valamit. Egy új, jól hangszigetelt, sokhangszórós hifi rendszerű, klímás autóban (feltekert ablak és üvöltő zene ugye) akkor sem fognak meghallani elég távolról...

2014. máj. 22. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
főtengely felújítás, hengerfúrás, csapágyak, szimeringek, tömítések cseréje, karburátor be hangolása, vagyis beállítása, utána mindjárt jobb lesz.
2014. máj. 22. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
3000 km-el ezelőtt néztem meg a főtengelycsapágyat,mozgattam le-föl és lehetett hallani hogy kotyog,de szemmel nem láttam még annyira :D
2014. máj. 24. 20:40
 9/9 anonim ***** válasza:
hát hogy azt megbírd mozgatnia ahhoz elég jól szét kell kapni a blokkot. és ott már nagyon cserére szorul ha meglehet mozgatni őket.
2014. máj. 26. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!