Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 50cm3 alatt melyek a legnyomat...

50cm3 alatt melyek a legnyomatékosabb robogók?

Figyelt kérdés

Keresnék egy motort, robogót amely belefér a B-s jogsi határi közé.

Beingázni vele a városba, ott jönni-menni.

Én vagyok olyan 100 kiló ruhával együtt, tehát fontos lenne hogy olyan gép legyen ami eltudna vinni legalább 50-el tartósan, erőlködés nélkül,úgy hogy nincs ez a magas daráló hangja, mert azt sokan nem szeretjük :).


Létezik ilyesmi?



2014. máj. 21. 23:02
1 2 3
 21/26 A kérdező kommentje:

Szerintem meg mindkettőtöknek igaza van, mert relatív dolgokról beszélünk. Aki az olcsót szereti az ráhegyeződik arra hogy találjon a drágából rosszat, és fordítva.

Én inkább úgy gondolom lehet találni nagy mázlival jó dolgokat olcsón, de ha az ember nem akar lutrizni, akkor fizesse meg mindennek az árát.


Személy szerint a minőség pártján állok, mert a minőség hosszú távon olcsóbb, csak ezt sajnos kevesen tudják.

Igaz ez mindenre az életben, mindennek meg kell fizetni az árát.


Jelenleg a Yamahákat nézem használtban, és ahogy írták, 100 körül valóban nem találtam olyat amire felülnék.

Én azt tudom hogy a ténylegesen japán autók, cuccok minőségiek, gondolom a motorjaik is hasonlók.

Ha vennék is 130ért egy Jogot ami elvileg pöcc lenne, ahhoz elméletben nem kéne hozzányúlni, mert emlékeim szerint amikor ültem egy ilyenen, az ment mint a huzat.


Nem mintha probléma lenne a szerelgetés, csak a motorokhoz még nem értek, azért inkább elsőnek olyat vennék amit még nem kell buherálni.

2014. máj. 24. 02:21
 22/26 anonim ***** válasza:

Kérdzeő, tényleg nem meggyőzni akarlak, csak itt a felettem szólókkal az a baj, hogy ők abban a hitben élnek, hogy a kínai = megbízhatatlan xar.


Holott ez nagyon-nagyon nem igaz. Nem nagyon kell szerelned mert nem nagyon romlik el... Motorikusan biztosan nem, más részét meg szerelni egy robogónak kb. olyan szintű, mint egy 4 éves gyerek legókészlete. Mint a százasszög.


140e-ből meg lehet, hogy tudnál venni egy 10-12 éves jog-ot, ami a vétel pillanatában rendben van. De öreg, mint az országút és bármikor bármi elhasalhat benne, japán minőség ide vagy oda. Míg 130e-ért kb. 1 éves kínai csodát lehet venni, amikor a boyracer előző tulaj kisírja aputól az Sr-t, mert az 50-es 4t csak 70-el megy, nem 90-el.


Amúgy engem az győzött meg, hogy láttam a távol-keleten, hogy miként használják ezeket a motorokat (mert a tévhittel ellentétben ezt MAGUKNAK gyártják, nem nekünk!). Olyan benzinnel, aminek 2 ujjnyi homok van az alján, olajcserét sosem látott, nem, hogy 2,000 km-enként, 3-4 ember meg 150-200 kiló súlyok rajta. És megy, nem áll meg, 40-50e km-ekkel. Ez volt az Old Spice reklám igazán :)

2014. máj. 24. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 A kérdező kommentje:

Lehet hogy igazad van, de akkor miért ez a sok negatív tapasztalat róla?

Miért nem mindenki azokat használja?

Miért ilyen olcsó?


Úgy gondolom ha valami 10 év után is ér annyit mint egy másik 1 évesen, akkor ott igen csak lehetnek különbségek.

Persze eleve kerülném a 10 éves gépeket.

Meg ügye csak ránézek azért hogy mennyire törődhetett vele a gazdája, tiszta karc, valami már cserélve van rajta mert esetleg tört, nem indul max másodjára, viszontlátásra.

Eleve nem szeretem a kínait semmilyen formában, minőség párti vagyok, na most ezért nálam sehogy sem rúg labdába semmi ilyesmi.


Természetesen nem azt mondom hogy mindegyik "xar", örülj ha te kifogtál egy jót, de én nem bíznám rá a véletlenre a dolgokat.

2014. máj. 27. 12:47
 24/26 anonim ***** válasza:

Lesd meg ezekte a teszteket:


[link]


[link]

2014. máj. 27. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:

Nagyon egyszerűen meg tudom válaszolni a kérdéseidet:


1., Onnan a sok negatív tapasztalat - várjál már, hol is az a sok negatív tapasztalat? Talán ott, hogy már az Audinál is használnak Motowell echte kínai robogót? Olyannyira, hogy még a Team ABT Audi Sportline csapat nevével fémjelzik az egyik motowell limitált szériás gépet?

[link]

A negatív tapasztalatok onnan jönnek, hogy 15 éve valóban gagyik voltak a kínai cuccok, ezt borítékolom. Csak a magyar ember tipikusan a múltban él. A Bélu 15 éve látott egy gagyi kínait, aztán az elmúlt 15 évben minden csütörtök délután elmesélte a kocsmában, hogy az a xar kínai, bezzeg a Simsonja még mindig megy!


Innen a "sok" rossz "tapasztalat". Persze valós tapasztalat nincs mögötte. Nézd meg itt is a válaszokat például. Vagy 5-en leírták, hogy a kínai xar, holott rajtam kívül senki nem említette, hogy valaha életében lett volna kínai robogója. Én viszont konkrét motorkódot írtam neked, amiről biztosan mondom, hogy elvinne kínáig meg vissza akármilyen mostoha körülméynek között.


2., Elképesztően sokan használják. Hívd fel pl. a Keeway magyarországot, nézd meg a nyilvános cégpapírjait mekkora bevételeik voltak az elmúlt pár évben és oszd vissza hány gépet adtak el. Olvasol róluk véleményt? Általába nem, mert a nyugodt emberek használják és tojnak a világra. Kb. csak olyat olvasni róluk, hogy "otthon megreszeltem a karbit meg leflexeltem a kipufogót és kicseréltem a 4 grammos görgőt 32 grammosra, mer' a Józsi azt ajánlotta oszt' nem megy ez a foschtalicska....". Ezt meg ugye had ne minősítsem.


3., Miért olcsó? Mert nem fizeted meg sem a Brandet sem pedig a fejlesztést. Mert a kínai nem hülye. A fejlesztés elképesztő drága - fejlesszen csak a buta nyugati. Ők meg megvesznek mindenből egyet és ami olcsó és jó azt lekoppintják és hello. Lehet arról vitatkozni, hogy ez üzletileg mennyire etikus, de vitathatatlanul nagyon hatékony. Pl. egy motorblokk kifejlesztése és gyártása szó szerint (tíz)milliárdos tétel. Megvenni a Hondától egy bevált 4T motorblokkot és egy leharcolt gyártósort vas árban max. 100 millió, kicsit megpatkolják és lenyomnak még rajta 1,000,000 robogót mielőtt végleg megy a levesbe. Ugye, hogy így olcsóbb?


Na, de hogy ne legyek részrehajló tegyük hozzá, hogy nyilván az olcsóság sokszor megy a minőség rovására. Ennek tipikus példái azon részei a robogóknak, amit a kicsi kínai gyártott. Ilyen a rajta lévő gumi (ami csak 8e km-t bír egy márkás 13-14e km-ével szemben), ilyenek a műanyagok, amik nem 15 év után kezdenek el recsegni és törni, hanem 8-9 év után. És ilyenek a csili vili elektronikák (mind a távirányítós riasztó és a full digitális műszerfal).


Viszont OLCSÓ! Annyira olcsó, hogy egy aprilia árából közel 3 db-ot tudsz venni! És amíg az aprilia megy majd 15 év alatt 40,000 km-t (1 motorgenerállal), addig a kínaival tudnál menni 9 év alatt 25,000 km-t (generál nélkül), majd mikor kezd legatyásodni rajta a műanyag vagy fogod és eladod szotyiért és veszel egy újat (és még mindig olcsóbban jöttél ki, mintha anno apriliát vettél volna) vagy ha nem érdekel a burkolat akkor jársz tovább vele oszt' jóvan.


A lényeg, hogy a 15 évre vetített élettartama a gépnek jóval olcsóbb lesz így is úgy is.


Ennyi igazából. Nekem 8, hogy mit veszel, sőt, örülök, ha nem kapják fel az emberek annyira a kínai cucckat mert legalább addig is olcsó marad :) De én biztosan mondom, hogy abszolut megéri és nem kell félni tőlük. A "márkáknak" sokkal nagyobb a füstjük, mint a lángjuk ár/érték arányban.

2014. máj. 27. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:

Kimagyáznak a gatyádból. :)


Azt hiszem ott tapintottál rá a lényegre, ha vmi egy évesen annyiba kerül mint a másik tíz évesen, akkor ott alapvető különbségek lesznek. A piac nem hülye.

2014. máj. 27. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!