Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyiért érdemes BMW M3...

Mennyiért érdemes BMW M3 e46-ot venni? Mennyi az éves fenntartása?

Figyelt kérdés
Egyik nagy álmom egy ilyen kocsi, ha minden jól megy akkor 4 év múlva kezdek el dolgozni, az autót nem is most akarom, majd akkor, csupán szeretnék tájékozódni ez ügyben. Ha minden jól megy első és egyben utolsó autó lenne. (persze munkába állás után is valószínűleg 2 év kell legalább, hogy tudjak venni egyet)

2014. júl. 2. 13:34
1 2 3 4 5
 41/42 anonim ***** válasza:
és az M3 tervben van még?
2018. márc. 19. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/42 anonim válasza:

Nem mai kérdés, de kíváncsi vagyok, mi lett?


Le is tettél róla végül? :)


Ha még nem jutottál el odáig...

Azért, ne engedd el ezt a sztorit szerintem!

Nem tudom, hogyan alakult a fizetésed azóta, de nem muszáj pont egy M3 hobbiautónak.

A lényeg, hogy bármit is veszel, másodikként használd és tartsd garázsban, pláne télen! Én télen nem is használom az enyém. Ideiglenesen kivonatom a forgalomból és csak tavasszal jön elő.

Egy VW Golf 5 R32 4 motion-ról van szó. Módosított szívósor, program és egy nagy rendszer hengerenkénti leömlővel, nagyobb fékek. Padon 294 lóerőt mértünk. 76 ezer kilométer van benne. Elég vad a kicsike. A hangjától mindig ejakulálok és a 4 motion elég vezethetővé teszi... :)


Most van összesen, kb 3 millióban az autó, amit költöttem rá. Persze, ezt 12 év alatt.


Nem muszáj 5-10 millió közötti kategóriából venni autót.

Vegyél majd valami b*szós, turbós verdát.


Pár elérhetőbb ötlet.


Vw Golf 4-5 Gti.

5-ös alapból 200 ló, olyan 250-et lazán ki lehet hozni belőle, komolyabb átalakítás nélkül. 2.5 milliótól érdemes nézni őket.


Mazda 3, vagy 6 MPS 2.3 disi turbo.

Gyári 260 lóerő. Ezt felprogramoztatod, lesz 300.

Itt is a kínálat teteje körül kell találni. Mazda... Nagyon tud rohadni, ha nem figyeltek oda rá az előző tulajok, vagy sérült volt.


Opel Astra G Coupe 2.0 Turbo

192 paci gyárilag. Phase 1 programmal 230-240 körül. Több nem is kell ennél a típusnál... Kezelhetetlen erősebben.

Egyszer vittek egy 300 lovassal. Szét akart esni az egész kasztni. Túl lett tolva.

1.5 millió alatt, ne is nézd! Nem viccelek. A gatyád rámegy. 16-20 év közötti autóról beszélünk.


Opel Astra H OPC, vagy Corsa D OPC

Utóbbi kicsi, de nagyon megy. Szintén 192 lóerő, 1.6 turbós. Az Astra 2.0 turbó, 240 ló, 280 körül lesz phase 1-el.

2.5-4.5 millió körül mennek.


Elsőre egy G Coupe-t ajánlanék. 1.6-1.7 körül veszel egy nagyon patikát. Gyönyörűek!

Persze, arra is fogsz költeni, de közel sem annyit, mint egy 1 millás darabra.

Legyen pluszban elrakva úgy 500k. Aztán már csak figyelni kell rá. Időben szervizelni, olajat cserélni, hogy ne legyen nagyobb gond.


Ha úgy alakul, hogy veszel valamit, csakis leinformálható, sérülésmentes autó legyen! Vásárlás előtt, mindenképp vizsgáltasd át, egy általad választott szervízzel! Ha nem mennek bele, ott kell hagyni. Aki tudja, hogy jót árul, annak nincs rejtegetni valója, bele fog menni.

Ne haverral menj, mert ért hozzá... Kint a vevőnél, nem biztos, hogy normálisan át lehet nézni. Műhely kell, meg kell emelni, meg kell nézni az alját és mindent!

Ebben az árkategóriában, nem lehet olajszivárgás, rozsda folt, lelakott futómű, semmi...


Szóval hajrá, és csak okosan! :)


Ha pedig mar vettél, akkor kíváncsian várom a válaszod, hogy mi lett végül? :D

2020. febr. 16. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!