Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül a kettőstömegű...

Mennyibe kerül a kettőstömegű lendkerék Golf 4-hez?

Figyelt kérdés
Pontosan milyen célt szolgál? Olvastam, hogy az 1.9 110LE-sbe ilyen van, és időnként cserélni kell. Kb. mennyi az ára, illetve milyen időközönként kell cserélni? Vagy ez gazdától is függ?

2014. júl. 14. 14:57
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

"A főtengely pedig nem fog tudni akkora amplitúdójú vibrációval forogni mint eddig, mert a hajtáslánc picit kisimítja azt."


Pontosan! Az amplitudó kisebb lesz, az erőhatás meg nagyobb. Ami nem épp előnyös.

De ha téged megnyugtat az a tudat, hogy a mérnökök csak szívatásból tervezik bele az autókba a kettős tömegű lendkereket, akkor élj ebben, nem foglak kiábrándítani belőle.

2014. júl. 15. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
Jól ki van egyensúlyozva a rendszer a kettőstzömegű nélkül is. Persze nem lehet minden fordulaton minden vibrációt kiegyensúlyozással kiszűrni, ez a kettőstömegű lendkerék a komfort jegyében került az autókba, vagy szerinted akkor a hagyományos lendkerekes 90 lovas TDI főtengelycsapágyai ezer kilóméterekkel hamarabb széthullanak? Hát nem... Leginkább alacsony fordulatszám,oknál fogsz nagyobb rázkodást érzékelni a kasztnin, de ezeken a fordulatszámokon nem is illdomos sokat járatni a motort. Amúgy nemtudom milyen alkatrészeket ajánlgatott neked a szerelő, hogy a gyári csap pár forintal drágább neked, általában a gyári, és utángyártott alkatrészek között igen nagy kölönbség szokott lenni árban, gyakran a középminőségű utángyártottnál is 2x, ha nem többsazör kerül többe egy gyári alkatrész...
2014. júl. 15. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 A kérdező kommentje:
Hm. Kaptam jó pár kérdést a válaszaimra, és inkább a 90 lovasat választanám a válaszok alapján, esetleg chippel, vagy még a PD TDI ami szóba jöhet, arról még nem kaptam elég infót hogy milyen :S Csak hogy többet kell vele foglalkozni meg a PD elem nem olcsó...
2014. júl. 15. 21:10
 14/14 anonim ***** válasza:

#11


Hol írtam én olyat hogy ez az egész kutyulmány hülyeség? És hogy a mérnökök csak szívatásból teszik bele? Nem emlékszem :D


Van értelme, csak ez már kényelmi funkció, és a mai modernebb motorok hevesebb fordulatszám ingadozása miatt kell is sok autóba. Attól hogy fix lendkerékkel is használható az autó az nem azt jelenti hogy teljesen felesleges bele.

2014. júl. 16. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!