Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Cross motornal egy hobbi...

Cross motornal egy hobbi celra tartott ember mennyi ido alatt tesz bele 1 uzemorat? (lent)

Figyelt kérdés
Arra gondolok hogy egy olyan embernel aki nem versenyzik vele es nem keni a szajat mindig csutkan gondolom nem olyan szintu a "kopas", igy az uzem ora se ugy szamit. (2T)
2014. júl. 31. 23:13
 1/5 anonim ***** válasza:
Hát az üzemóra az így is úgy is üzemóra. Legfeljebb az üzemórához kötött szervizek intervallumai változnak a felhasználás módjától függően. Vagy nem jól gondolom?
2014. aug. 1. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Igy van, egy 250-nes crossnál például 40 óra körül jöhet a generál. De ha csak hobbi célra használod, mint én például, simán bir 100 órát is. Igazából ezek a megadott adatok, csak tájékoztató jellegűek, akkor kell generálozni, mikor már érezhetően elmegy a motor ereje. Természetesen versenynél ez bekövetkezik akár 40 óra után is (de 10-ről is hallottam), mig hobbinál, mezőn mászkálástól sokkal több.
2014. aug. 1. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Igen koszonom, erre voltam kivancsi.
2014. aug. 1. 09:20
 4/5 A kérdező kommentje:
250cc 2 vagy 4 utemu lenne jobb valasztas?
2014. aug. 2. 21:27
 5/5 anonim ***** válasza:

Hobbi szinten,endurozásnál nincs annyira igénybe véve a motor.Így el lehet húzni a dugó,hajtókar és egyéb dolgok cseréjét.Persze endurozásra nem krosszt kell választani.Talán kimondott enduro pályára.

Általában olyan 40-50 üzemóra után dugó csere szükséges egy versenyzésre használt 2T-nél.Ha pedig kell akkor hajtókart is cserélni kell.Vagy éppen hézagolni.Na de..

2T vagy 4T..

2T magasfordulaton húz,sokat fogyaszt,viszont egyszerű a szervizelése.A 4T alacsony fordulaton húz,kevesebbet fogyaszt,viszont szervizelése nehezebb.

4T-nél egy dugó csere olyan 80 üzemóránál kell.(Persze ezek verseny használatra értendők.) Olajcsere 5-10 üzemóránként.Ilyenkor szelephézagot is kell nézni,ha pedig kell akkor állítani.Mert ugye épp úgy,mint a dugó a szelep is kopik.+A vezérműláncot is meg kell nézni.(2-3 olajcsere után) Ha kell mesélek még de akkor a lényeg..


4T-vel szerintem könnyebb motorozni,mint egy 2T-vel.Alacsonyan húz,motorfék ill. endurozásnál kevesebbet is eszik.Viszont a fenntartása költségesebb és nehezebb is.

2T-vel is meg lehet tanulni krosszozni vagy endurozni is jó vele.De egy 4T-vel szerintem könnyebb.

2014. aug. 2. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!