Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson karburátor beállítás?

Simson karburátor beállítás?

Figyelt kérdés
szóval van egy simsonom,és akkor jobban menne ha sok levegőt adnék neki az alapjárati csavar kitekerném fullra a leverő csavart meg be? mert most úgy van, magas is az alapjárat, azt vettem észre így jobban megy.sportlégszűrő van rajta, mivel a gyári nincs meg . gyújtása is jó súber középre téve nem hiszem hogy szívna falsot a henger egy kicsit kopott, de kompressziója jó. nem is szimeringes talán minimálisan de ettől nem szív falsot mert nem csepeg alá az olaj nagyon kicsit könyezik attol nem sziv még falsot nem?? na szóval az lenne a kérdésem hogy ha megemelném picit az úszószintet, nem menne mégjobban kicsit? mert a gyári beállítás a fogyasztást helyezi előnybe nem a teljesítményt és így zöbbet enne de nem menne jobban? vagy így sok levegővel igy a legjobb? mert most jobban megy az úszószint gyári értékű. még egy kérdés ha keveset kapna attól besülhet? mert ugye kétütem és a benzinnel kapja az olajat előre is köszi

2014. okt. 25. 01:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Hiába emelsz az úszószinten,azzal max annyit érsz el,hogy orrán száján csöpögnifog a benzin..

A "sportlégszűrő" egy kalap szart se ér,csakúgy,mint a kibelezett kipu,vagy a kókány rezó.

Inkább pöcköld fel 60 ccm-re,tegyél bele egy hosszú 4.áttételt,és 14-es első lánckeereket.

Így gyorsul mint a barom,és a vége is eléri a 65-70-et..

2014. okt. 25. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 allllli ***** válasza:

Így van a gyárban nem semmiért tervezték úgy a levegőoldali és kipufogó oldali rendszert. Kell a fojtás a levegő oldalon és a kipufogó oldalon is. Úgy megy a legjobban és ráadásul jól is fogyaszt. Akkoriban nem a fogyasztás volt a lényeg. Esetleg egy kicsit nagyobb főfúvókát kipróbálhatsz, hátha a több benzintől jobban megy. Egyébként nem vagy tisztában a fogalmakkal. Így kell beállítani:

-Menet közben felmelegíted a motort

-Félreállsz, majd állítasz az alapjárat állító csavaron, hogy ne álljon le a moci

-a melléklevegó csavart (amivel az alapjárati keveréket szabályzod) teljesen becsavarod, majd tekered kifelé

-addig kell tekerni kifelé, amíg a motor fordulata a legmagasabb értékre fel nem kúszik (ezzel több levegőt adagolsz egységnyi benzin mellé)

-amikor már nem kúszik feljebb, akkor kb. egy negyed fordulatot vissza csavarsz, tehát befelé.

Így egy picit dúsra is állítottad, de nem baj, ezzel a hirtelen gázadásnál könnyíted meg a felpörgést. Állíthatod még dúsabbra, akkor jó pampogós és stabil alapjáratot lehet beállítani (ha nem kopottak a dolgaid és nincsenek tömítetlenségi gondok)

2014. nov. 11. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!