Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.9 TDI víz probléma. Ötletek?

Jonathan90 kérdése:

1.9 TDI víz probléma. Ötletek?

Figyelt kérdés
Audi a4 b5 1.9 Tdi-nél a tapasztalat a következő. A víz fogy belőle, úgyfest a kiegyenlítő tartály kupaknál nyomja ki. (kupak új) A rendszerben elég nagy nyomás van, alig lehet benyomni a vízcsövet. Fűtés jó, olajban nincs víz. Termosztátot cseréltem, mert összevissza járt a vizhőm. Új termosztáttal tempózásnál 100 fokig is felmegy a műszer szerint, amúgy 91-92 fokos új, és régi termosztáttal is. Mi lehet a gond?

2014. dec. 8. 22:50
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
61%
Sajnos eléggé arra utal a hiba hogy hengerfejes.
2014. dec. 8. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Kupaknál nyoma kellene, hogy legyen. Ha nincs, és tócsa sincs alatta akkor bedolgozza a hengerbe a tömítésnél.
2014. dec. 8. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
A kupaknál látszik hogy nyomja ki. Hidegen viszont nem fujja fel a csöveket, csak bemelegedéskor. Azt mondják az "okosok" hogy ha hengerfejes, akkor nincs fűtés, habos a víz. Érdekesség hogy 100km után sem megy a hűtőre a víz, tehát vagy nemnyit a termosztát, vagy nemtudom, mert a víz nemforr. digitklíma szerint szögre 90fokos, a vízmutató szerint változó 91 és 100fok között.
2014. dec. 8. 23:46
 4/11 anonim ***** válasza:

Azt mondják az "okosok" hogy ha hengerfejes, akkor nincs fűtés, habos a víz.

Ha ők mondják, akkor biztos így van. Szerintem meg nem. Fűtéssel hab nélkül is lehet az.


Érdekesség hogy 100km után sem megy a hűtőre a víz, tehát vagy nemnyit a termosztát, vagy nemtudom, mert a víz nemforr.


Ha nem menne a hűtőbe a víz, pont hogy forrna.

2014. dec. 9. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

"Termosztátot cseréltem, mert összevissza járt a vizhőm"

Lehet első körben nem a termosztátot kellene csereberélni, hanem valamelyik hőgombát. Műszer szerint havernál 81 fokos volt a víz, lézeres hőmérővel mérve meg 83 :D


" Új termosztáttal tempózásnál 100 fokig is felmegy a műszer szerint, amúgy 91-92 fokos új, és régi termosztáttal is."

Lásd az előzőeket.

2014. dec. 9. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ez hengerfej lesz szerintem
2014. dec. 9. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
És nagyságrendileg mennyibe kerülhet egy maszek szerelőnél a hengerfej tömítés csere?
2014. dec. 9. 17:32
 8/11 anonim ***** válasza:

ne vedd magadra, de birom a nagy vw b**ikat, akik állitják hogy az 1.9 TDi f*s soha nem megy tönkre, nem lesz hengerfejes, nem a l*f*t nem .... itt a példa, és még sok más, ez is ugyanolyan ratyi motor mint a többi vw :) erröl ennyit


egyébként és a helyedben a hűtőt is kipucolnám, lehet hogy annak is dugulása van, vagy a vízpumpa nem keringet rendesen, a hengerfejezés mellett

2014. dec. 9. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Most volt vízpumpa csere, a hűtő lehet hogy dugult, nemnézte senki. Amúgy nem vagyok vw-s, szerintem a legtöbb motor addig jó, amíg megfelelő szervízt, és normális használatot kap.
2014. dec. 9. 17:45
 10/11 anonim ***** válasza:

Ezt az előbb elírtam :

"Műszer szerint havernál 81 fokos volt a víz, lézeres hőmérővel mérve meg 83"


81 fok helyett 51 fok volt műszer szerint.

2014. dec. 9. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!