Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi mindent hasznos és tanácsos...

Mi mindent hasznos és tanácsos venni, tartani az autóba? És akkusaru tisztítást, mérést hogy végezzek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Elég kezdő vagyok, most vettem egy autót. Az alábbi dolgok vannak benne: pótkerék, ahhoz mindenféle eszköz ami kell, elsősegély doboz, sárga mellény, elakadás jelző háromszög, wd40, fagyálló, egy két alapszerszá, törlőrongy.


Amire gondoltam és ha hasznos akkor erősítsetek meg benne: biztosíték illetve izzókészlet


Akku sarukat úgy tisztítom hogy miután levettem a két vezetéket róla simán megtörlöm? Kontakt hibát lehet elkerülni vele ahogy olvastam. Biztosíték ha meghibásodik út közben, hogy cserélem?

Mérés úgy működik hogy multimétert ráteszem a sarura? Gondolom járó motornál.


Bocs a sok kérdésért!


2014. dec. 27. 20:22
 1/8 anonim ***** válasza:
Én tartok még egy tiszta rongyot az autóba ha pl a párás ablakot kell törölni és van jégoldóm is.
2014. dec. 27. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

már egy régebbi kérdésnél leírtam, bemásolom ide is:

Kötelező az elsősegélydoboz, elakadásjelző háromszög, meg talán a sárga mellény.

Nekem ami van bent még az a poroltó(külföldön van ahol kötelező), pótkerék, emelő, izzókészlet(azt még ki tudom cserélni az autóban), meg van bent pár biztosíték is.

Aztán az extrák közé tartozik még kis szavargyújtós kompresszor, telefontöltő, telefontartó(telefonban van gps), van magyarország térkép, zsepi, wc papír, popsitörlő, kézfertőtlenítő. Hólánc, vontatókötél, pár sima kötél, gumipók, nagy 5 tonnás spanifer.

Jégkaparó, apró, rágó, ásványvíz, elemlámpa.

Toll, papír.

egy kis törölköző is van bent a kocsiba-nyáron megspékelve egy fürdőnadrággal.

Meg még ki tudja micsoda.

Meg szinte mindig nálam van a villanyszerelő táskám. tehát abban is van pár hasznos dolog, pl. csavarhúzó, fogó, szigetelőszalag.

Régi autóban is ezek voltak, plusz még egy szerszámosláda, út széli motorgenerálhoz.