Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha yz 125 re terveztettem...

Yamaha yz 125 re terveztettem petkuval egy tuning kipu rendszert kell rá nagyobb karbit tenni ezek után?

Figyelt kérdés
ugye ez nem egy simson, ez egy versenymotor, amin gyárilag olyan karbi van amivel sokat fogyaszt, a teljesítmény van a szem előtt! ezen mikuni tmx 38 vagy úgy tudom, az hogy 38 as az tuti! más 2T 125 ös motorokon pl dt 30 as a karbi kb! mikor készenlett a kipufogóm, azt mondta a csávó, hogy venni kell bele nagyobb főfuvókát most kb 2-vel!(érzik is hogy kicsit de minimálisan kevesell, de csak onnan érzem hogy az alapjárat magasabb lett! de jobban megy!) az lenne a kérdés hogy elég ha fúvókázok, vagy egy 39-40 es karbival jobbn menne? (versenyre használom! más tuning eddig nincs csak a kipu meg vforce membrán) szóval így is jobban megy, de jobb lenne ha fúvóka helyett karbit tennék nagyobbat? és még egy kérdés! : van egy pl keihin pwk 38 karbi meg egy mikuni tmx 38 as ezek közt van teljesítmény vagy fogyasztás külömbség, vagy csak más a márka, tipus és ennyi? ha nem akkor melyik jobb?

2015. febr. 22. 23:08
 1/7 A kérdező kommentje:
rosszul fogalmaztam meg: jobban megy a nagyobb karbival, vagy elég a fuvi?
2015. febr. 22. 23:10
 2/7 anonim ***** válasza:
próbálgasd még 1 picit. de nem hiszem h sokat kéne hangolni
2015. febr. 22. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Hát. Elvileg elég lesz fúvókázni. Ha van rá módod, próbáld ki nagyobb karbival, bár szerintem csak simán többet fog fogyasztani.

Igen, lehet különbség 2 másfajta karbi között.

(nem, én nem tudom melyik a jobb, sosem próbáltam egyiket sem, nem volt ilyen motorom. :)

2015. febr. 22. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Nekem Dell'Orto 38-as karburátor van a motoron. Miután kiszedettem a fojtásokat, megkapta a fenti karburátort, arrow kipufogó rendszert, történt némi módosítás az elektronikán, power elektronika stb. Utánna sokkal erősebb lett, 15 lóerősen vettem (11 kW), most 43 lóerő, 7000-nél nyít a power, onnantól a kategóriát toronymagasan elveri, mondjuk előtte is. A fogyasztása most olyan 8-10 liter körüli, de a teljesítménynek ára van. Nekem mikor csinálták a szervízbe, nem voltak ilyen dolgok, hogy most ez kell hozzá, most az kell hozzá. Elvittem, elmondtam hogy mit akarok, ők meg mondták hogy menjek vissza 1 hét múlva. Érte mentem, ráültem és mentem vele, semmit nem kellett utánna állítani. Ők megrendeltek mindent hozzá, amit meg leszedtek róla gyári dolgokat, annak az értékét levonták az alkatrész meg a munkadíj árából.


Azt megkérdezhetem hogy miért nem vettél rá normális kipufogót, hanem terveztetsz, ami vagy jó lesz vagy nem? Ezeket a Mikuni karburátorokat nem ismerem, de a Dell'Orto-t igen, szerintem a tiedre is lehet kapni.

2015. febr. 26. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
A motort nem írtam, hogy milyenről beszélek, egy Aprilia RS 125
2015. febr. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Egy hengerhez tervezett kipufogó jobb, mint a sorozat gyártott cuccok. Feltéve ha a készítő jól dolgozik.

A dellorto jó márka, ez tény.


Azért azt a 43Le-t megnézném.. Ha valóban közelíti is, eléggé üzemórás a cucc.

2015. febr. 26. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
persze hogy üzemórás, de mivel csak pályán használom, így ki kell hozni a maxot belőle. Az arrow rendszer az versenymotorra van gyártva, legalábbis a szervízbe ahol csinálták, különböző adatok alapján rendelték meg, én Gianelli-t akartam, de lebeszéltek róla.
2015. febr. 27. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!