Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Padló gáznál ha a motor meg...

Padló gáznál ha a motor meg haladja a 3000-es fordulatot az az érzés mintha kissé vissza engedném a gázpedált. Az autó amiről szó lenne Opel Astra G 1.7 dti 2001-es Mitől van ez?

Figyelt kérdés

2015. márc. 3. 20:41
1 2 3 4
 1/36 anonim ***** válasza:
Most ennek a kérdésnek fussunk neki még egyszer szerintem.
2015. márc. 3. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 A kérdező kommentje:

Olvasd el még egyszer...szerintem egyértelmű..

Meghaladja a háromezres fordulatot már nem húz annyira.

2015. márc. 3. 20:49
 3/36 anonim ***** válasza:
Ahha megvan:) Ez legtöbbször a turbó hibájára utal. Amikor épp el kéne neki kezdeni dolgoznia, akkor nem teszi a dolgát.
2015. márc. 3. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/36 anonim ***** válasza:
Így van. Nem működik a turbód.
2015. márc. 3. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/36 A kérdező kommentje:

Az autó az apámé, én is vezetem, de nem hiszem hogy rossz lenne mert 1800as fordulaton érződik hogy kezd éledezni a motor, majd 2200-2300-nál húz ahogy csak tud. Hidegen hallatszik is ahogyan bekapcsol, erősebb lesz a motor hangja, kerregő szerű hangja van turbóval, alatta csendes, ha bemelegedik már csendbe van.

Szervíz lámpa nem világít, nem hinném, hogy a turbó lenne de azért köszönöm a válaszokat :)

Más véleményére is kiváncsi lennék.

2015. márc. 3. 21:20
 6/36 anonim ***** válasza:
89%
Azért mert félgáznál is ugyanúgy megy mint padlónál. Az az érzeted van hű de jól tol ez a dízel, de nyomsz egy nagyobb gázt, és ugyanúgy megy mint addig.
2015. márc. 3. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/36 A kérdező kommentje:

Igen amúgy ez igaz, de én nem erre gondoltam :)

Hanem a motor már nem húz olyant, érzed hogy elgyengűl 3000 után. Tovább is lehet pörgetni, teljesen limitig szóval kopás baja nem hiszem lenne.

2015. márc. 3. 23:45
 8/36 anonim ***** válasza:
75%
Vszínű 1500-3000-ig húz, utána meg már lefele megy a nyomatékgörbe, és felesleges pörgetni tovább, nem egy túlhúzott motor ez az 1,7dti szóval alacsony fordulatra van belőve inkább
2015. márc. 3. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/36 anonim ***** válasza:
93%
5 ezerig pörög kb vagy meddig? A dizel nem hiába mondják hogy nyomaték stb...de azt nem is magas fordulatnál adja le hanem korán jön...tehát ez a kocsi akkor adja le...addig húz érezhetően
2015. márc. 4. 05:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/36 Wadmalac ***** válasza:

1. túl korán elfúj a bypass szelep, leesik a feltöltésed. Ellenőrizni, kitakarítani, beállítani.

2. elkormolódott, elkefélődött kiegyensúlyozású turbina, ami ennél a fordulatnál berezeg és a súrlódás visszafékezi (ha ez van, ennél a fordulatnál el is kezd kékes füstöt tolni, mert megy el a turbó tengelyénél a motorolaj is). Ha még nincs szétkopva a csapágy, ki tudják takarítani, de általában csere.

3. haldoklik az adagolód, ennél a motornál sajnos típushiba.

4. Az a qva EGR szelep elkormolódott és az szivat.


Még egy lehetőség van, nem tudom, 2001-ben az Astrák kaptak-e változó geometriás turbót (ha igen, szerintem az már CDTI név alatt futott). Akkor lehet a geometria-vezérlés is, vagy csak a vákuumcső vagy a vákuumszelep hibája is lehet.

2015. márc. 4. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!