Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a probléma? Generátor...

Mi lehet a probléma? Generátor? Akksi? Mivel kezdenétek a javítást?

Figyelt kérdés
Egy 1999 es Rover 200as kocsim van!Tegnap elindultam otthonról mentem vele kb 10kmert ,megálltam majd újra elakartam indulni haza,de már nem indult be! Hozzáteszem amíg megtettem azt a 10-kmert addig az akksi jel világított folyamatosan,és nem aludt el indítás után!a műszerfal világítás nagyon gyenge volt ,meg a fényszóró sem igazán világított.Mi lehet a baj? egy barátomnak szóltam,bebikáztuk elindult aztán leállítottam hogy újra beindul e ,hát nem.Majd nagy nehezen újra beindult de megkellett állnom tankolni és ott már csak kerreg és nem indul el.a benzinkúton hagytam holnapig a kocsit!megállt egy kamionos segíteni,szerinte a generátor.ja kihagytam miközben mentünk a kútig a sebességem 0-ra is leesett össze vissza villogott minden a műszerfalon!Mennyi lehet a költsége ha bontóba vennék alkatrészt? egyáltalán mit vegyek? ja és még valami! nagyjából 1,5 hónapja egyik este csak úgy leállt és másnap sem indult be.két ezermester beszerelt egy másik trafót mert hogy az a baj és akkor pöccre elindult,kicserélték a szénkefét és felszerelték az "új" trafót. nem lehet hogy ott a baj? rosszul lett felszerelve? annyi baja lehet hogy már nem tudom tényleg mit tegyek..az akksim is ezer éves kb. Ötletek???Köszönöm
2015. márc. 4. 09:32
 2/6 anonim ***** válasza:
Gondolod, ha még ötször megkérdezed megjavul majd magától?
2015. márc. 4. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Még midnig a generátor, az akksit meg szépen gyilkolod így. Nem érdemes bontottat venni egy 10.000esből felújítják, valószínűleg csak új szénkefék kellenek bele.
2015. márc. 4. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Valószínűleg generátorhiba. Lehet, hogy az egész generátor kuka, de lehet, hogy csak pl. a feszültségszabályozó ment szét. Kocsit ilyen állapotban tilos vontatni, még rúddal is. Trailerre kell felrakni és egy szervizbe elvinni. Onnan tudom ezeket, h nekem is pont ez volt a múltkor. Szerencsére a nagybátyám szerelő.
2015. márc. 4. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Dörmögő ***** válasza:
A javítást mindig a legolcsóbb alkatrész vizsgálatával kezd. Először is töltsd fel az aksit, mert az tuti le van merülve. Utána ha nem értesz a multiméterhez akkor vidd szerelőhöz. Beindulás után mérjetek rá a feszültségre. 14-14.4 voltot kell kb mérni, de 14.4-nél több ne legyen. De gyanítom hogy inkább kevesebb lesz. Ha kevesebb akkor nincs töltésed. Ekkor még mindig lehet hogy csak a feszültség szabályzó a rossz, Ha nem akkor a generátor. De az is lehet hogy csak egy rossz csatlakozás a ludas valahol.
2015. márc. 4. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
ezer éves akksitól is mit vársz?.....ne szórakozz , vegyél újat abból is , én azzal kezdeném
2015. márc. 4. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!