Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy a francba megy át a sok...

Hogy a francba megy át a sok hulladék műszakin?

Figyelt kérdés
Gondolok itt a rengeteg lelakott TDI-re, és 316-os, meg 318d-s BMW-re.Múltkor ismerős akart venni egy 2 hete behozott Golfot.Elvittül kipróbálni, döglött motor, takony külső, belső, a legjobb pedig, hogy okádta a kormot, és rajta volt a kék matrica.

#hulladék #telep #háromtizenhatííí #rajcsávó
2015. márc. 25. 21:31
 1/4 anonim ***** válasza:
84%
Kihelyezett vizsgaállomáson viszik át okosba. Ha rajtam múlna a KPM-es kocsi ha megállítana és kiderül a csalás, nem a forgalmit venném el, hanem bezúzatnám a pics#ba az egész autót. Hozzák be a sok szemét 15-20 éves BMW-t, meg Passatot 4-500 ezer kilométerrel aminek már régen a bontóban kéne lennie.
2015. márc. 25. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Pntosan így van, az egyéni autókereskedők odakint megveszik a 6-700 ezret futott lerobbant Passatokat, Bmw-ket vas árban, hazahozzák, kivágják a katalizátort, visszatekerik a km órát, a karosszériát gatyába rázzák, körbegittelik ahol kell, leködölik kézi festék spray-el, átpolírozzák szép fényesre, eztán felteszik a hasznaltautós hirdető oldalra, hogy átírva levizsgáztatva ennyi és ennyi.

Jön a vevő, leelőlegezi, az autókereskedő a haverjával átnyomatja a műszakin, ahol már eleve a katalizátor hiányában nem menne át. Nem is fog 2 év múlva, de az már az új "boldog" tulajdonos problémája, ahogy az is, hogy 1 - másfél év múlva az egész kasznin az a szépre polírozott festés pókhálósan összerepedezik. Sebaj, 2 évig volt egy Volkswagenje, vagy Bmw-je, igaz drága mulatság volt 500, vagy 800 ezerért az a 20 éves gép. De szép volt, amíg tartott.

2015. márc. 25. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Azért azt ne felejtsétek el, hogy attól h egy autó öreg, kopott, sokat futott, még lehet jó és biztonságos autó.

Nekem van egy 86-os évjáratú, 600e km-t futott, itt-ott rozsdás Nissanom. A műszaki vizsgán viszont úgy átment, hogy előtte el se vittem átnézetni, és beindítás után annyira nem jött korom a kipufogóból, hogy rá sem tették a műszert. Azaz, műszakilag teljesen jó állapotú, mert karban van tartva. És az ilyen autó még mindig jobb és biztonságosabb mint egy 10 éves korábban totálkáros csillogó-villogóra megcsinált, visszatekert órájú "idős orvos tulaj" használta autó.

Amíg az embereknek kevés pénze van, amíg ilyen magasak az adók egy autóra, addig az emberek megtartják és a végletekig elhasználják az öreg autójaikat. Én is szeretnék már egy újabb autót venni, de akárhogy számolom, nem érné meg, drágább lenne fenntartani. Úgyhogy marad az 1000 éves Nissan.

2015. márc. 26. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Nem is az a baj, hogy öreg, hanem hogy lelakott.Nálam is szolgál egy mindenes Nissan Vatette 2.3 D, semmi baja , pedig nem fiatal, ismerősöm Toyota Hiluxában 450.000 van , egy másiknak a 190-es Mercedesében pedig 380.000 (az órájában :D), és tökéletes, füstmentes állapotban vannak.

Az zavar, hogy a sok kormot okádó dízelen ott van a kék matrica, meg a sok hülyegyerek száguldozik a belvárosban a frissen behozott 316-tal, vagy tuning Suzukival, vagy egyébbel, és egyszerűen nincs rajta fék, nem tudnak megállni, ki van égve az egyik-másik oldalon a fényszóró, stb.

2015. márc. 28. 09:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!