Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 10 éves korára minden BMW-nek...

10 éves korára minden BMW-nek ennyi baja van?

Figyelt kérdés

Olvassátok el érdekes. Más márkákkal is ez van? Egy Audi is így széthullik? Mik a tapasztalatotok az idős prémium kocsikkal?

[link]


2015. ápr. 8. 22:22
 1/8 anonim ***** válasza:
82%

Egy jol karbantartott 10 eves BMWnek semmi baja az egvilagon.


Magyarorszagra a lerugott, 5x visszatekert oraju, szakszervizt evek ota nem latott mumiak kerulnek, mert nyugaton azok az olcsok, azokat eri meg a neppereknek elhozni.


Ha megnezed a nyugati arakat ra fogsz jonni, hogy az arszint magasabb mint a magyar, az meg csak ugy lehet hogy az ottani hulladekokat hozzak el...

2015. ápr. 8. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
osztom az előző véleményét
2015. ápr. 8. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 bp1985 ***** válasza:
E60 saját, használtam vettem keresztapámtól, márkaszervizbe volt mindig javitva. Gyári alkatrészekkel, nem sufnituning. Semmi baja.
2015. ápr. 9. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Semmilyen autónál nincs olyan, hogy 10 éves koráig jó és utána mintha elvágták volna, azonnal jönnek a problémák. Amelyiknek 10 éves korában baja van, ott már évekkel korábban elkezdődtek a bajok, sokszor egész fiatalon. Van ilyen, hogy x darabbról y példány nem a legjobban sikerült (még a Toyotánál is, ami az egyik legmegbízhatóbbnak tartott márka).


Amit az első válaszoló írt, az tökéletesen igaz.

Németországban az első tulajdonos még 4-5 éves koráig, míg el nem adja, szigorúan elviszi a megfelelő karbantartásokra.

A szegényebb német, aki 4-5 éves korában megveszi, már inkább csak akkor küldi szervizbe, ha valami problémát tapasztal.

Persze a második, harmadik tulajdonos lehet gondos. Akkor is, ha magyar az illető.

Az elhanyagolt autók mindig a legolcsóbbak. Mit szeret a magyarok legtöbbje? Az olcsó autót.

2015. ápr. 9. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

" Más márkákkal is ez van? Egy Audi is így széthullik? Mik a tapasztalatotok az idős prémium kocsikkal? "


Az összes olcsón árult prémium hulladékkal ez van, sőt nem csak a prémium autókkal, csak a többinél ennyire nem mellbevágó a szevizszámla.

2015. ápr. 9. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
57%
Ezek csak ritka, majdnem egyedi esetek, hogy egy autóval ennyi gond legyen, általában hibátlanok, vagy kevés gond van velük. Nézd csak meg hány ilyen szaladgál az utakon, nehogy azt hidd, hogy mindbe lapátolják a milliókat.
2015. ápr. 9. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Az, hogy nem lapátolják bele a milliókat, még nem jelenti, hogy nincs baj. Bár a linkelt cikket lusta voltam végig olvasni, de jellemző nálunk, hogy az X-edik tulajnak már csak rongyrázásra kell a "nagy" autó, költeni már nem tud rá, aztán ilyenből lesznek a 800-ért árult E46-ok, az 500 000-res E38-ak és még sorolhatnánk.


Ezekben az autókban sok kisebb-nagyobb probléma van jelent egyszerre, amit ha mindet tisztességesen orvosolnánk, akkor az felérne egy gazdasági totálkárral. Ettől még jönnek-mennek, járóképesek de mégsem tekinthetőek normális autóknak - szerintem.

2015. ápr. 9. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Totál mindegy milyen márka, amit nem tartanak karban, előbb-utóbb széthullik.

Ugyanazon tipusból, ugyanannyi idősen is elég szép árkülönbséggel kapni darabokat. Mért? Mert valószínű egyik eharcolt a másik meg becsületesen szervizelt.

2015. ápr. 10. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!