Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melegen miért nem indul?

Melegen miért nem indul?

Figyelt kérdés
Van egy VW Borám,1.6 benzines,2000-es évjáratú, amelyik télen és nyáron kulcsra indul. Az üzem meleg motor leállítása után, még úgy kb.5-8 percnyi várakozás után is simán beindul a motor, de 8-10 perc eltelte után, csak az 5,6,7,8 indítás után indul be. Több szervizbe is elvittem, de nem tudják az okát megtalálni. Mechanikai és gyújtási problémát sem észleltek a szerelők. Tesztelték, leolvasták az adatokat a motorvezérlő egységről és mindent rendben találtak, de nem jönnek rá a hibájára. Ha volt már hasonló problémátok, vagy van javaslatotok, megoldásotok, kérlek segítsetek. Mindenkinek köszönöm.

2015. máj. 8. 11:03
1 2 3
 21/26 anonim válasza:

Szia engem is nagyon érdekelne!

Ugyan ez a hiba 1.6i bmw-vel hatodik műhely eredménytelenül. A leírt alkatrészek és még ezeken kívüliek cseréje szintén eredménytelenül.

2017. jún. 2. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
Ugyanígy vagyok én is bmwvel valakinek ötlet? Nyomástartó szelepet már cseréltünk de nem oldotta meg. Hőfok jeladó gép szerint meg minden más ok. Leírtak alapján nem merek cserélni semmit. Valakinek ötlet ami megoldotta?
2018. jún. 17. 04:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 Casssandra válasza:

Ugyanez nálam is, Fiat bravo. Megírnád, hogy megoldódott-e a probléma, ès hogyan...

Köszi

2018. szept. 1. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 balazs Janos 23 válasza:
Helo,sikerült a problémát megoldania.Nekem is ugyan ez aproblémám egy VW golf 5 1,6 8 szelepes benzines motorral.
2020. okt. 11. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim válasza:
Az injektornál is érdemes lenne nézelődni, nekem régi Suzukim volt, annál volt ilyen hiba, csak a baj, hogy egy injektor nem olcsó, és próbára meg csak nem ad senki, de nálam ez megoldotta az indítási hibát, hidegen, melegen indult csere után.
2020. okt. 28. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim válasza:
Nem ismerem a BORA befecskendező rendszerét, de nekem az AUDI80-ban KE-Jetronic van (szabályozott folyamatos befecskendezés)és kísértetiesen hasonló hiba volt egy AC szivattyú csere után. De nem a cserével volt a gond, hanem pusztán jóakaratból megbontották a befecskendező rendszert, hogy nem amiatt ment-e tönkre a szivattyú. Viszont nem sikerült rendesen összerakni, és mint hosszas keresgélés után kibukott, a szívótorokra menő gumiharang egyik oldala kint maradt, s így fals levegőt kapott a rendszer. Érdemes ilyenkor ilyet keresni, mivel ez megbolondítja a vezérlőt, a légtömegmérő kevesebb levegőt jelez, mire a vezérlő csökkenti az üzemanyagot, a szegény keverékkel melegen meg nem igen indul. Lehet a csöveken alig látható repedés, jó módszer a hidegindító spray-s, vagy féktisztítós fújogatás a vákuumrendszernél, ha felpörög a motor, ott van a bibi. A benzin alkoholizálása óta lehet másik probléma is. Az öregebb kocsiknál az üzemanyagrendszerben lehetnek olyan lerakódások, amit a benzin nem old fel, az etanol viszont igen. Ezt is nehéz volt megtalálni, hogy az acélcső üzemanyag-elosztóba való bevezetésénél volt még egy áteresztőcsavarba bújtatott finomszűrő, amin már levegőt is alig lehetett átfújni. 250 ekm-t ment a kocsi az eredetivel tisztítás nélkül, az etanol miatt kb 10 ekm alatt teljesen eltömődött.
2020. nov. 26. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!