Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy átlagos 4 vagy 6 hengeres...

Egy átlagos 4 vagy 6 hengeres autó 1 hengerrel is elindul?

Figyelt kérdés

Tegyük fel, hogy a többi henger üzemképtelen. Mennyiben változik a gyorsulása, végsebessége és a teherbírása.


A másik kérdésem, mennyire észre egy átlag sofőr ha egy henger csendesen megadta magát.



2015. jún. 2. 11:28
 1/9 anonim ***** válasza:

1 hengerrel nem indul el.


eszreveszed, mert a motor egyenetlenul jar, megvaltozik a hangja.

2015. jún. 2. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
58%

Hát kezdjük azzal,hogy a henger csak a legritkább esetben adja meg magát.Ha megadja a henger magát akkor általában a motor adta meg magát.


1 hengerrel a motor a büdös életben be nem indul.

A 4 hengeres autók 60%-a 2 sem indul.Ami beindul annak könnyfacsaró hangja van.

Ne félj,ha nem megy egy henger azt észre fogod venni.

De ki is próbálhatod(kis időre)

Húzd le az egyik gyertyapipát és rajta.Sokáig ne kínozd,mert úgy beköpi a gyertyát,hogy soha ki nem pucolod,de próbálni lehet.

2015. jún. 2. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat :) Ment a zöld mindenkinek :)

Nincs autóm csak kíváncsi voltam. Akkor ez nem olyan, mint a többmozdonyos tehervonat, aminél az egyik mozdony megadja magát, attól még továbbmegy kevesebb lóerővel.

2015. jún. 2. 12:04
 4/9 anonim ***** válasza:
Elég hülye hasonlat a mozdonnyal. Ott a mozdonyok külön, párhuzamosan üzemelnek, míg a motorban a hengerek egymástól függenek. 1 henger nélkül még elpöfög egy 4hengeres motor, de nagyon észre lehet venni.
2015. jún. 2. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 Wadmalac ***** válasza:
89%

Nekem V6-om van. Egyszer csúnyán beáztam (Balatonfüreden akkora zuhé jött, hogy a rakparti úton 70 centis víz áradt),öt hengerrel még elsétált, néggyel már keményen túráztatni kellett, hogy ne álljon le, aztán a mikor a harmadik is leállt, menthetetlenül leállt.

Négyhengeresnél hasonló a helyzet. Hárommal szenvedve, de jár, kettővel már padlógázon is épphogy elforog. Meg persze nem mindegy, gyújtásütem szerint melyik hengerek maradnak ki. Ha egymás utáni, akkor hamarabb leáll, mintha minden második.


"Mennyiben változik a gyorsulása, végsebessége és a teherbírása."

Egy kimaradó hengernél csak drasztikusan gyengül, de többnél már a saját járásához is épp csal elég a szusz.


"mennyire észre egy átlag sofőr ha egy henger csendesen megadta magát."

Nagyon, helyből ráz, durrog, darabosan húz.

2015. jún. 2. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Arról nem is beszélve, hogy a modern autóknál az elektronika úgy letilt, mint a sicc.
2015. jún. 2. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat :)
2015. jún. 4. 18:56
 8/9 anonim válasza:

el tud indulni 1 hengerrel is

pl ha egy dízel üzemű gépjármű 1 hengerrel indul el akkior ömlik a kipufogóból a fehér füst és rázza a kasznnit az egyenetlen járás miatt

2016. máj. 12. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Wadmalac ***** válasza:

#8:

Azért az motor legyen a talpán, ami egy hengerrel el tud indulni. Itt most nem arról van szó, hogy indítózás közben eleinte csak egy henger dolgozik, hanem hogy indítózás után tovább tud forogni.

A dízelmotorok 99%-ára is igaz, hogy egy henger kevés.

Nem zárnám ki persze, hogy valami nagyon nagy köbcentis, hatalmas lendkerekű, alacsony fordulatú négy- vagy hathengeres traktormotor elindul így. Főleg, ha kétütemű dízel.

2016. máj. 13. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!