Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 10 éves dízel utazóautókat...

10 éves dízel utazóautókat meg szabad venni?

Figyelt kérdés
A4, A6, BMW 5 például. Ahogy néztem 3-500 ezer kilométer van már bennük. Nem orosz rulett ez?
2015. jún. 16. 21:39
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
De. Szerinted miért vették meg újonnan ezeket az amúgy sem olcsó autókat feláras dízelmotorral? Az 500 ezer hihetőbb, a 300 kevésbé, de legalább nem 120-ra van tekerve. Meg kell nézni. Vehetsz olyat ami autópályán töltötte az életét és gyönyörű állapotban van, de olyat is amit kinyírt a család a sok rövid távval.
2015. jún. 16. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Ennyi km-nél már alapszabály, hogy jól át kell vizsgálni a kocsit, minden apróságra figyelve.
2015. jún. 16. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Hallod, 2005-ös autókról beszélünk, miért ne szaabdna, mikor 20-25 éves dizelek szaladgálnak naponta??
2015. jún. 16. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Kilométert ne is nézd ezeknél a kocsiknál, mert sehogy sem ad vissza érdemben megfelelő visszajelzést az autó állapotáról. Az előéletük fontos nagyon, szervizkönyv némi segítséget nyújthat. Ilyen autókat én amúgy inkább az osztrákoktól, vagy németektől vennék. Nem azért, mert feltétlenül olcsóbban adják, hanem mert ott nagyobb esélyed van megkímélt példányt kifogni.


Például ha főleg autópályán használtak egy ilyen dízelt, az nagyon jó hír, hiszen akkor nem rövidtávokon kínozták. Lehet, hogy ezekben van 400 ezer kilométer, de sokkal jobban jársz, mintha veszel egy olyat, ami 300 ezret futott városban, és vissza van tekerve 150-re.

2015. jún. 17. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
28%
Úgy vedd meg, hogy pl. 5 -ös BMW -hez pl. a kettős tömegű lendkerék önmagában 275 000 Ft, kevés helyen javítanak 5 -öst, főleg jól, és iszonyatosan drágán. És ha dízelen elromlik valami akkor az más márkánál is nagyon zsebbe nyúlós, de BMW, Audi, ezeknél hatványozottan igaz. És 10 éves autónál már ugye előjöhet ez - az.
2015. jún. 17. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
79%
na már megint ez a hülyeség,hogy szabad-e dízel autót venni,és ha igen hány km-el......amúgy kedves kérdező te nem vegyél ilyen autót mert majd az első kisebb-nagyobb javításnál,az ilyen emberek mint te ,kezdik majd el szajkózni,hogy az dízel az egy szar,mert cserélni kellett benne valamit,meg drága is volt stb stb...
2015. jún. 17. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
23%
Igen most kezdi megint mindenki, hogy egy 10 éves 5-ös BMW fenntartása csillió forint. Biztos azért minden 3dik autó valami 10 év körüli prémium dizel autó, mert mindenkinek van rá költeni milliókat. Nem is azért, mert ezek a rémhirek alaptalanok.
2015. jún. 17. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

"Úgy vedd meg, hogy pl. 5 -ös BMW -hez pl. a kettős tömegű lendkerék önmagában 275 000 Ft..."


Az nem is sok. Nekem az Astrámhoz több lett volna a gyári. Persze utángyártottból lendkerék + kuplungszett megvolt 200-ból + munkadíj.

2015. jún. 17. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Jah nem is sok, de egyrészt 5 -ös BMW -t elég kevesen szerelnek - főleg JÓL! - és nem annyi lesz a munkadíja, mintha egy Corsa -ról van szó, pláne ha márka szervíz csinálja :D Semmilyne szinten nem lehet ezt a két márkát egy lapon emlegetni és nem is kell, ég és föld kategória.


Aki meg azt írta, hogy nem véletlenül rohangál sok 10 éves prémium autó az utakon, hát párnak nézz már alá :D Van amelyiknek úgy el van rohadva a küszöbje, hogy lassan magától leesik (lásd szomszédom BMW -je). Sokan megvették, de baromira nem szervízelik. A magyarországi autós állomány nagy része katasztrofális műszaki állapotban van, és pont ezeket adják el, nyilván nem azt ami faszán karban volt tartva.

2015. jún. 19. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Jó oké, az 5-ös BMW-hez a legdrágább az alkatrész meg a szerviz.


Én azért lehidaltam, mikor az Opelemhez 1 darab üres gyári fényszóró búra 200.000Ft-ba került a legolcsóbb helyeken. Szerintem ez minden, csak nem olcsó.

Nyilván az 5-ös BMW-hez ez is nagyságrendekkel drágább...

2015. jún. 19. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!