Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Babetta 210 gyujtás szakaszon...

Babetta 210 gyujtás szakaszon problémája mi a gond?

Figyelt kérdés
Brisk N17C gyertyát használok, Dellorto karbival megyek és max gázon 50felett elmegy a szikra gondolom én és 35 kmh alatt visszatér de van az ugyis ha megyek 50et elengedem a gázt ujra huzom nem megy majd 35 kmh alatt ujra indul mi a gond? fehér, világosbarna a gyertya végének a színe. túl melegszik valami? a gyujtótrafó nem birja? Brisk N15YC gyertyával már nincs gond az lassabban ég, alapjárat is alacsonyabb gond ezzel nincs kevesebbet pörög ki hidegben kevesebb a végsebessége. az N17C gyertyával mentem vele 57-t is mi a hiba okozója?

2015. júl. 30. 20:25
 1/2 anonim ***** válasza:

Túl magas a gyertya hőfoka.

Tegyél be egy tapéta vágó szikét és üsd be a gyertyát arra a hézag méretre. Majd az alaplapot állítsd balra ütközésig.

Utána láss csodát :D Nekem N7Y-om van a tied a skoda 106-é!

2015. aug. 15. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
most már nincs gond N15C gyertya birja az 57 az nem igaz utána néztem rosszul mért az óra. 50 a vége stabilan 52-55 a jó az ut nincs nagy ellenszél de ott már elváltozik a motorhang :D kiderült közben hogy sok benzint kap kevesebb levegőt ezzel nem tudom mitcsinálni már majd egy főtengely generál után jobbak lesznek a helyzetek de nincs gond, a szakaszos gyujtás gubanc az a jelado miatt volt főleg,de a főtengely is közbe játszik a kitérése miatt. Gyujtás problémám néha előforduló addig lesz amig nem lesz új főtengelyem. Pl. ha mentem sokat ez este fele történt fél nyolc. mentem olyan 30km-t megállás nélkül, megálltam pihenni járt alapjáraton vagy 7percet bedöglesztem, pihentem, inditom 35-40nél pattogó hang, sistergő hang valami aztán semmi, ez volt új jeladóval gondolom a gyujtás beállitás nem volt tökéletes és főtengely kilengés bezavart tudni kell 35nél nagy a vibráció. Régi jeladóval 35fokban a napon hagytam aztán nem ment 35nél tovább huztam nagy nehezen akadozott bazguráltam a gyujtást amire semmi szükség nem volt már estére semmi baja nem volt valami kitágult, zsugorodott nem tudom túl melegitette a nap, de amugy semmi probléma nincs most nincs pontosan holt pont előtt 1-1,5mm-le állitva persze ez lehetetlen vagy ha sikerül máshogy lesz mert főtengely hiba, ki-be jár egy 1mm maax 3mm-t, szoval most később gyujt nincs olyan terhelésen mint ha pont jól belenne lőve a gyujtás ezt hagyom így egy ideig aztán próbálkozok generálozni. Na szóval a problémák lényegében ami menetközben volt megoldódott 90-95%-ban a dellorto lényegesebb jobb hatásfokkal bír én nálam, az n17c gyertya hót fehér nagyon világos az n15c szép őzbarna okát nem tudom n17c jó volt a jikovval igaz szarul is ment a jikovval ment de nem tudni kellett a gázzal játszani menetközben hogy gyorsuljon ne folytson. Hosszu monológot irtam, elnézést kérek a helyesírási hibákért van jó sok belőle, későn irtam ezt a monológot. Köszönöm a választ, de sztem nem tudom, hogy müködne megpróbálom bár ennél jobban nem hiszem hogy menne ameddig régi a főtengelyem.
2015. aug. 25. 01:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!