Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valaki segítsen hogy egy...

Valaki segítsen hogy egy 50cm3-as Jawa Mustangot mennyiért fúrnak meg gyűrűznek? És ezek egyébként mit jelentenek, hogy fúrás vagy gyűrűzés? Ne haragudjatok, de kezdő motoros vagyok és nem tudom mit jelentenek.

Figyelt kérdés
2015. aug. 3. 18:53
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Hétezeré
2015. aug. 3. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Melyiket hétezért?
2015. aug. 3. 19:29
 3/12 anonim ***** válasza:
3-4 körül furnak, annyi az új dugó meg egy ezres kettő a gyűrű. De akkor már kellene szimering esetleg csapágyak, meg egy szerelő. 20-25 pénz körül megcsinálom neked patika tisztán:) Ha nem szedi ki a blokkot és mossa ki a szerelőbácsi, kókánygyuri felkiáltással hozd el tőle és vidd el olyanhoz aki ad a munkájára!
2015. aug. 3. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ha szeretnéd tudni leírom, hogy mely alkatrészt mért kell(tanácsos szimering) cserélni de nagyvonalakban, ettöl van ereje és lesz üzembiztos masina.
2015. aug. 3. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Értem.. Köszönöm a válaszokat:) És szeretném ha leírnád.. Ha nem nagy kérés:)
2015. aug. 3. 19:50
 6/12 anonim ***** válasza:

@3 nem teljesen tiszta, hogy minek kéne kivenni a blokkot a helyéről és kimosni..

Mit mos ki a precíz szerelő, a váltóházat, ami elvan szeparálva a hengertől, esetleg a forgattyúsházat? Csak csapágycserénél érdemes fémtisztára mosogatni a blokkszéthúzast követően, de egy sima fúrás nem feltétlenül jár főtengelycsapágy sőt még szimmering cserével sem.

2015. aug. 4. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Hol olvastad a széthúzást? Kivételt írtam és azért szokás, hogy ne potyogjon bele semmi és ki lehessen mosni. De persze meg lehet csinálni a helyén is. Kezet sem kell mosni, majd kijön belőle. Kókánynak nevezik!
2015. aug. 4. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Olajosan kell összerakni az alkatrészeket. Ebben ügye nincs vita. A kosz ami belekerül, az olajban renkívül jól tapad az alkatrészekre és nem feltétlenül tudja mindenhonnan kidolgozni azonnal . Az üzemmeleg dugattyú felülete, főleg egy újé olyan képlékeny, hogy keményebb szemcsék könnyen beleágyazódhatnak és jelentősen lerövidíthstik az élettartamát! Patika! Ha nem az, kókány!

Nem véletlen amit a Tutuléknál és egyéb helyen a gyárakban látsz. Patika!

2015. aug. 4. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Nagyon ugyhangzik nekem, hogy ez a blokkkivetel egy ujabb pénzkérési urugy. Abban egyetertunk hogy a hengert meg a dugattyut friss olajjal kell osszerakni. Hengerfuras menete nalam a kovetkezo:

Hengerfej le, tomites kuka, henger kihuz a blokkbol, u zeger ki, csapszeg ki dugattyú ki. Majd fotengelyt alsoholtpontra forgatom hogy a hajtokar minimalisat logjon ki. Ha a motor korabban karban volt tartva es nem folyt az olaj mindenhol akkor ezidaig eleg tiszta a kezem. Annyi mar csak a dolog h egy finom puha ronggyal az egesz henger helyet letakarom .Ha megvan az uj henger+dugattyúm akkor azt eloszor alaposan megvizsgalom, hogy nincsenek e eles elek a henger belsejeben, ha vannak finoman lesorjazom oket. Utana alaposan elmosom a dugo+hengert D3as brigéciolban, obliten megszaritom attorlom stb. Most megyek vissza a letakart blokkomhoz, es szepen forditot sorrendben rakom ossze, persze eloszor a gyuruket felrakom a dugora. Hengertalp tomitest is felrakom bekenve egy kis olajjal... stb. Lehet igy is kivalo munkat vegezni ugyanugy ahogy rosszat ha kiveszem az egesz blokkot. Arrol nembeszelve h a blokk kivetel sokkal idoigenyesebb es egy csomo olyan muvelet van benne amire ha nem figyelsz oda konnyu elrontani. A blokkszethuzast a csapagycserere ertettem, azt eleg nehez annelkul kivitelezni.

2015. aug. 4. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Egy babettánál ez oké elismerem de ha ezt megcsinálod egy nagytetű robogónál nem lehetsz biztos a tisztaságban, némelyik annyira be va építve. És sokkal egyszerűbb kivenni két csavart meg lekötni a féket gázt, vizet mint lebontani a felépítményt. Pl. Gilera Runner olyan cafat darabokból van összerakva, hogy ki..szott szopás összerakni és még a kormány alatti idomot is le kell venni. Dolgoztam motorszervizben. A főnököm fia mellettem építette a szíjhajtásos Harleyt. Fiák néven találsz egy EB. 3. Helyezett motort. Ott megkövetelték a patika tisztaságot. Nincs az a csavar amire nincs idő kivenni, ha az a minőséget szolgálja. És amikor csillog a blokk minden része és titűnik a többi rész közül, az beszél helyetted. Egy kolbászgyuri aki azt hiszi, hogy látott már szimszont és sikerült egyszer beindítania azt ő a szerelő, az nem csinál ilyet. Mert nincs idő rá. Ez védjegy. És ha bekérdez a tulaj, elmondom neki hogy működik a karburátor, vagy a gyújtás. Ennek van ára nem a mosásnak!
2015. aug. 4. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!