Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A napokban egyolyan problémáva...

A napokban egyolyan problémával szembesültem, hogy indításkor a G tipusú Astrám olajnyomás jelző lámpája csak pár mp után huny ki. Menet közben nincs vele gond. Lehet csaka visszajelző hibás vagy valami más oka van? Olajcseréig még 3000 km van kb.

Figyelt kérdés

2015. aug. 11. 22:17
 1/9 anonim ***** válasza:
50%

apám mesélte hogy mentek valahova a haverjával anno kocsival, kigyulladt az olajnyomás jelző, eleinte csak induláskor majd később már menet közben is fel fel villant.

mondja fater a haverjának (övé volt a kocsi) hogy ég a piros olaj lámpa, haverja erre mondja ááá csak kontakt hiba...napok óta csinálja.

nem telt bele 20km és beállt a motor :D

amúgy nem vagyok autó szerelő, és ez pont olyan hiba amire még tanácsot adni is nehéz lenne, találhatni meg egyenesen felesleges, jobb ha egy autószerelőt megkérdezel ez ügyben.

2015. aug. 11. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 lupara ***** válasza:
Ha csak pár(2mp)után alszik ki,beleférhet,de figyeld.Olajszintet nézz azért,szivárgás se legyen sehol.
2015. aug. 11. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
50%

#2 pont ez a baj, hogy legtöbbször nem a kevés olaj okozza a hiba jelenséget, hanem hogy kezd beszarni az olajpumpa.

nyilván ilyenkor az első teendő hogy olajszint ellenőrzés, ez alap dolog.

2015. aug. 11. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
0%
Vegyél normális autót és nem lesznek ilyen problémáid.....
2015. aug. 11. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

"Olajcseréig még 3000 km van kb."


Akkor akár 1,5-2 liter olajat is elcsipegethetett már az a motor, tölts bele olajat!

2015. aug. 11. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 cselez ***** válasza:

Igen, olajszint ellenőrzés az alap, főleg g astránál, de én annyit hozzátennék, hogy az olajszűrő ház alján van egy szelep, ami nem engedi visszafolyni az olajat a szűrőházból. Namost mikor az olaj már kezd elhasználódni koromszemcsék rakódnak le a szűrőház aljára és sokszor kitámasztják ezt a kis szelepet, emiatt az olaj lefolyik az olajteknőbe. Indításkor pedig kell egy kis idő, mire a szűrőházat ujjra feltölti.

Ne várd meg a 3000 km-t cserélj olajat és szűrőt :)

2015. aug. 11. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
"vegyél normális autót és nem lesz ilyen bajod" heeeeeeee?????????????????????????????????? te hülye vagy! talán karban kéne tartani a kocsikat és akkor egyik se lenne szar
2015. aug. 20. 03:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

jaj neeee...jó, nem kell érteni hozzá, elismerem..de aért van egy alsó határ..


szóval a tökéletes olajcsere után, amíg az új olajjal feltölti a szivattyú a járatokat, eltelik két-háro másodperc...ez nem gond.


indításkor jobb autók műszerfalán ott a tesztüzem, akkor kijelzi, mi nem működik..


de ha ez nincs, akkor kiváncsibb ember kiszáll, motorház felnyit, oszt álló motornál kihúzza a nívópálcát... letörli egy papírdarabbal, aztán visszadug, újból kihúz és megsasol, akkor kiderül van e olaj az erőműben..


ennyire egyszerű...


ez a nívópálca sok mindent elárul..

2015. aug. 20. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Sok autón előfordul inditás után 1-2 mp múlva alszik ki akkor az még nem jelent gondot. De ha mégis zavar, akkor egy nagyon jó minőségű olajszürő megoldhatja, esetleg lehet híg hidegoldalon(5W) az olaj és az olajszivattyú nem tudja úgy felkapni mint pl.: egy 10W-s olajat.
2020. ápr. 23. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!