Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw Polo 9N Hidegen van alapjár...

Fabric kérdése:

Vw Polo 9N Hidegen van alapjárat, de ha egy kicsit bemelegszik a motor, teljesen elmegy. Erő van az autóban, nem rángat. Tisztítva lett minden (pillangószelep ház, EGR), nincs hibakód, szerelő nem tud mit kezdeni vele. Valaki?

Figyelt kérdés

2015. dec. 20. 15:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
hidegen nagy alapjárat,és a hogy melegszik úgy csökken fokozatosan,és mikor eléri az üzemi hőfokot akkor áll le?
2015. dec. 20. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Magas az alapjárat, de nem fokozatosan megy el, hanem egy pillanat alatt megszűnik. Nem is kell hogy elérje az üzemi hőfokot, elég, ha csak egy kicsit (1-2 percig) megy a motor. Hozzáérek a gázpedálhoz, és puff. Volt nincs alapjárat. :(
2015. dec. 20. 16:43
 3/12 anonim ***** válasza:
alapjárati egység mindent beleértve kitakarítva ugye?mert a szerelők ezt a részét, a megkerülő csatornákat is beleértve nem szeretik .ezt sok idő szétbontani kitakarítani a sok lerakódástól. mikor meg a rezsi óra díjat megpengetik a semmit sem cseréltem,csak a tömítéseket ott a hol megbontottam,és ráment 1 napom címmel ,akkor szoktak a kuncsaftok morgolódni. ezekbe a részekbe a motor szellőztető csövén szokott olaj , üzemanyag és por keveréke bejutni a mi összetapadva lerakódik és elzárja a kis átmérőjű furatokat.lehet ,hogy lelki ismeretesen meg csinálta ezeket,és mégsem talált hibát. akkor egy olyan műhely, a hol tudják az alapjáratot újból programozni
2015. dec. 20. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Az alapjárati egység nem lett szétszedve, csak a pillangószelep-ház lett levéve komplett, a torok, meg az egész kütyü kifújva(teljesen tiszta volt). Egy barátom csinálta(autószerelő), előtte szervizben volt(jó ismerősöm a szerviz tulaja), rárakták laptopra, fojtószelepet beállították, semmi hibát nem találtak. Az EGR-nél sem volt semmi korom, olaj vagy kosz.
2015. dec. 20. 19:01
 5/12 anonim ***** válasza:
Nagyon sokat agyalok ezen. A fojtószelep poti elektronikus hibája is okozza ezt a tünetet.Oszcilloszkóppal lehet ezt a hibáját feltárni,ha ad jelet, de az zavart,nem ír ki hibakódot.Nem egy autó volt nálam lamda hibával úgy,hogy mindegyiknél más,más hibára utaló jelek voltak .Ilyenkor az oxigén szenzor ad jelet, de hamisat.Ami nem generál hiba kódot,de az autó működését zavarja.Például:Hidegen tökéletesen működött az autó.Melegen sem volt vele baj úgy 5-15 km-ig.Ez mindég változó volt.Kezdésnek jött az alapjárat kimaradás ,majd teljes megszűnése.Utána a menetközben akadozó járás,majd a teljes motor leállás.Ekkor minden átnéz,közben a motor vissza hűl.Indítok,indul.A tünetek menet közben jelentkeznek,majd megáll.Csatik széthúzása ,indít.A lamdánál széthúz ,indul.Utána a hiba nem jelentkezik.Csatiját összerakom,akkor abban a pillanatban leállt.Ez mind hibakód nélkül és melegen is egy darabig jó lamda jel mellett.Alapjáraton tesztelve nem érte el azt a kritikus hőfokot a lamda.Nem biztos,hogy ez a hibája,de húzd szét a csatiját,hátha.Szerintem megér egy misét.Ott nem jöttek rá mi lehet,innen meg nekem még nehezebb.Ha nincs változás tovább agyalok.
2015. dec. 21. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Az oszcilloszkópos vizsgálat hozhatna talán vmilyen eredményt.Ha nincs nekik,azt kellene megbeszélned,ha érkezik javításra hozzájuk típus azonos fojtószelep házzal autó.Akkor bemennél a tieddel,és átdobnátok arról a komplett fojtószelepházat.Ez macerás ,tudom.A hever kifújta a szelep utáni járatokat a szívó csatornában is? Mert ott vannak kis átmérőjűek is,amik okozhatnak zavart.
2015. dec. 21. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi segítséget, rárepülök a dologra, remélem valami összejön!
2015. dec. 21. 14:43
 8/12 A kérdező kommentje:
Tehát akkor: sikerült nagy-nehezen széthúzni a csatlakozót a lambda-szondánál! A hiba továbbra is fennáll, de viszont nem írt hibaüzenetet az ECU! Motor-check lámpa nem világított, pedig elméletileg kellett volna! Konklúzió?
2015. dec. 21. 19:40
 9/12 anonim ***** válasza:
Naná!Kellet volna jeleznie.A chek lámpának vakítani kellet volna.Az ECU-nak meg beállítani az üzemanyag befecskendezést a gyári alapértékre.Azt kellene csinálni,hogy beindítod.Nem érsz a gázpedálhoz .Ekkor a folyamatos alapjárat marad.Leveszed a fojtószelep csatiát emelt alapjáratnál.Annyira kell megemelni az alapjáratot,hogy ne álljon le.Ekkor is világítani kell a chek-nek.Ha ezzel sem világít ,akkor az izzó valami miatt rossz.Nem jut áram oda.Kiégett.Vagy ECU valami hiba,vagy hibája miatt nem érzékeli,és ez miatt nem ír ki hiba kódot az alapjárat hibájára.Ez is megér egy misét.
2015. dec. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
A check lámpa tuti jó, egy hete az ABS-em rossz volt, akkor visszajelzett, és gyújtásnál is visszajelez. De viszont vettem egy ODB2 bluethooth-os olvasót, hogy tudjam olvasni a dolgokat az ECU-ból. VW, Audi-hoz való, és nem tud kapcsolódni az ECU-hoz. Ennek van valami köze a hibához? Elméletileg semmit nem tehet tönkre, de az ördög nem alszik. Kértem kölcsön egy másikat, hátha rossz az enyém, csak még nem kaptam meg.
2015. dec. 22. 15:17
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!