Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant 601, mi lehet a baja...

Gyalugép kérdése:

Trabant 601, mi lehet a baja a gyujtásomnak?

Figyelt kérdés

már a teljes gyujtás rendszer cserére került a probléma még mindig a régi, az 1, henger meg eszi a gyertyát. jelenleg tranzisztoros gyujtás van benne abbol is a 2.

a trafók ujjak 3 szor cseréltem ki őket. a vezetékek nem sérültek szakadás vizsgálaton is átt estek. a gyertya isolator 260. de próbátam már 225-öst is meg bosh w 78 c-t is. ezeket ajánlották hozzá de még mindig ugyan az. kb 10 km után az 1-es henger meg eszi a gyertyát, és mindig csak az 1-es. a trafó csere sem segített. a gyertyán nem látni semmi különöset csak nem ad szikrát és kész. ha kicserélem akkor megint van vele kb 10 km-em. mi lehet a baj?



2015. dec. 27. 07:45
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Hogy hogy nincs szikra? Meg mi az hogy megeszi a gyertyát. Mert ha nincs szikra , 10 km után legfeljebb olajos, benzines lesz. Esetleg az 1. hengernél valami miatt áthúz a szikra? Magyarul nem ott szikrázik , ahol kell. Gyertya pipa??
2015. dec. 27. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Még az jutott eszembe hogy mikor lecsukod a motorház tetőt, nem mozdul el valami és a gyertyához hozzá ér valami fémes . Elviszi a szikrát?
2015. dec. 27. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
gyertyapipa már lett cserélve és ugyan az. de ez a motorháztető? nemtudom azt megnézhetem.
2015. dec. 27. 12:04
 4/12 anonim ***** válasza:
1-es,2-es válaszoló ua.Ha nem az elektródák közt húz át a szikra ,akkor az 1-es henger nem is működne.Akkor vszínűleg írni fog a gyertya nyomatékos művész úr is, a helyes meghúzásról is.Nézd meg,hogy nincs e túl nagy szikra különbség az 1-2-es henger gyertyái közt.A gyertya kábelek megközelítően azonos ellenállásúak?Ha vissza hűlt a motor, nézd meg az 1-es henger gyertyáját ad e szikrát? Cseréld fel a két gyertyát a pipákban és úgy nézd meg kint,hogy van e szikra mind kettőnél.Az egyes trafó betáp vezetékeit tedd a kettesre,a kettesét az egyesre.Ügyelj a helyes bekötésre.Értelem szerűen a gyertya pipa is a másik henger gyertyájára kerüljön.A miket tapasztalsz ,írd le.
2015. dec. 27. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
ui. a 225-ős hőérték a jó télen.240 -es nyáron 1:40 keveréknél.
2015. dec. 27. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
a szitu így is ugyan az. az 1. nem szikrázik. még a rotába is megnéztem próba képpen de semmi. a 2. hengeré szép őzbarna az 1. viszont fekete lett. nincsen rajta kox csak feketére váltott. átt kötöttem a trafókat is de ugyan az.
2015. dec. 28. 06:33
 7/12 A kérdező kommentje:
bár most 260-as gyertyával futottam neki de mire a motor rendesen felmelegedett volna már vége is volt. a keverékem 1:40 stihles. azzal lehet baj?
2015. dec. 28. 06:35
 8/12 anonim ***** válasza:
Trafó cserével is az 1-es henger?
2015. dec. 28. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
A kompressziót mértétek már? Ha mindíg csak az első hengernél van baj.
2015. dec. 28. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
A főtengely szimering hibája is tud ilyen tüneteket produkálni.
2015. dec. 28. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!