Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autót vennétek a kettő...

Melyik autót vennétek a kettő közül, bmw vagy audi?

Figyelt kérdés

AUDI A4 2002-03-as évjárat 1,9 tdi

BMW 3-as széria (318d v 320d) ugyanezzel az évjárattal


2016. ápr. 3. 09:49
 1/9 anonim ***** válasza:
Az akkori 320D-k már abban a korban vannak, hogy kb. mindent cserélni kell rajtuk sajnos. Az Audit venném annak ellenére is, hogy az E46-os a kedvenc autóm. Én ezt csak benzinessel venném, de neked gondolom hosszabb távokra kell.
2016. ápr. 3. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
E46-osok országa vagyunk ugye, rengeteg rajongója van a típusnak, tényleg nem rossz autó. Sőt igazán sportos meg minden. De, én az Audit jobban szeretem, az 1.9-es PDTDI megbízhatóbb. Volt 2 évig 2003-mas A4-esem, 100 ezer km ment bele, és abszolút semmi baja nem volt, imádtam. 320D-nek vannak bizonyos típushibái, és azért nagyon sokat széthajtottak, mert arra veszik hogy nyomják neki mint a süket. Bár ez az Audira is igaz.
2016. ápr. 3. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Ha a kettő közül kellene választani, akkor a könnyebb olcsóbb fenntartás miatt az Audi.

Abból a szempontból is jobb az Audi, mert kevesebb irigye van és a sok mérhetetlenül hülye nem fog elnevezni kocsognek már csak azért mert BMW -t vettél, nem fogja lebrunyáltatni az autódat dagadt rákos kutyájával, összekarcolni a fényezést, vagy rányitni az ajtót szándékosan.

Az Audi minden ilyen szempontból jobb.

2016. ápr. 3. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Osynho ***** válasza:
0%

Én az e46-ot venném, mert szerintem élvezetesebben vezethető, sportosabb autó és ez nekem számít.

Minden öreg autóban (pláne dízel esetén, amivel jó sokat is mennek) sok a kopott alkatrész, egyszerűen jó példányt kell venni. Persze akkor is marad egy jókora lutri faktor, de a használt autó vásárlás ilyen. Vagy megveheted 10-en millióért újonnan. :)


A 204D4 motor egy jó konstrukció, olyan sok típushibája sincsen. A szívósorban lévő pillangószelepek szeretnek leesni, de ezt egyszerűen ki kell vetetni és ledugózni. A főtengely ékszíjtárcsa is szeret elöregedni, először csak remegve jár, aztán leesik. Cserés. Termosztát, izzítógyertyák és izzításvezérlő ami még előjön gyakran, nem olyan nagy tétel egyik sem. Érdemes a kartergáz szűrő cserével kezdeni. Egy jól összerakott láncos motor, ami megbízhatóbb, mint az E90-ben megjelent későbbi erőforrások, ahol sok gond van a láncos vezérléssel. Ugyanúgy ki lehet fogni széthajtott Audit, mint BMW-t, megszaporodtak a szmókendsármos, "havermegírjaacsippetmegymintgép" típusú okosok. Ha sz@rt veszel, sokat költesz egy öreg dízelre, ez ilyen játék. El kell vinni egy hozzáértőt a kinézett autóhoz, rádugni gépre, sok hibát kidob. Vagy elvinni valami rendes szervizbe átnézetni.


Hogy Magyarországon sok az egysejtű autógyűlölő az igaz és szomorú jelenség, de aki emiatt nem vesz meg egy akármilyen autót, az számomra fura.

2016. ápr. 3. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Nincs az a pénz amiért "köcsögbémvés" legyek. Vagyis van, de az egész más tészta, sokadik hobby autónak befektetés gyanánt egy 850CSi-t el tudnék viselni.


Számomra az Audi sokkal nívósabb autó, jobban tetszik a belseje is. Kategóriában olcsóbb szervizelni stb stb.

2016. ápr. 3. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Osynho ***** válasza:
19%
Neked nem is kell annak lenned. ;-)
2016. ápr. 3. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
45%
Én régen hatalmas BMW fan voltam, de az utóbbi időkben az Audi sokkal jobban bejött. Nekem a BMW 2005-ig tart, és utána már csak a rondaságaikat adták ki. Az E46 egy gyönyörű autó, de aztán jött az E90, aminek elég érdekesre sikeredett a hátulja. Még ha megkapta volna az E92 hátsó lámpáit, akkor jó lett volna. Az új 3-masoknak meg nincs meg az a karakterük, mint egy E30-nak vagy E46-nak. Az Audi meg időközben magához tért, és szerintem a leggyönyörűbb autókat gyártják manapság a Volkswagennel egyetemben.
2016. ápr. 3. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Árkategória?
2016. ápr. 3. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Én is hasonlón gondolkodtam, de végül a Bmw lett,(fl elötti 136le) mivel mégis hátul hajt, és a forma is sajátos, autó elején van az első tengely, hátulja kicsit magasabb, azaz nem az a szokványos autó forma, mint pl az Audi A4.

Motor: M47d20 öntöttvas blokk, vastag láncos, a lánc némelyikben bír 700-800 ezer km-t is! FL 150 lovas(204d4) ben az örvénycsappantyút kell eltávolítani és ledugózni igy nem szakad le nem szívja be a motor, nem nagy tétel a dugózás. Ezenkívűl meg csak a szokvány dizel gondjai lehetnek ami ugyanúgy lehet az 1.9 PD nek( turbó, kettőstömegű, befecskendezők)

ha a facelift elötti e46 nézzük 204d1, ott pedig az adagoló lehet húzos vp44, de egyszer felújítod hozzáértő helyen akkor azzal se lesz gond, illetve ott nincs örvénycsappantyú nem kell ledugózni. Esetleg főtengely szíjtárcsa szereti megadni magát de az is ha egy jóra van cserélve akkor többet nem lesz gond.

Nekem adagolót kellett felújítani, azon kívül nem volt gond.

2021. ápr. 17. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!