Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Francia prémiummárka miért...

Francia prémiummárka miért nem létezik?

Figyelt kérdés

Németországon kívül,Franciaországnak van a legnagyobb autóipara Európában.

Sok ott a lóvé, emiatt hihetetlen, hogy nem tudtak még kiizzadni egy prémiummárkát a franciák.


Próbálkozások voltak, márkán belül nagyobb autóra (Citroen C6, Peugeot 607, Renault Latidue).De, nem jöttek össze.A Volkswagennél hasonlóan sikertelen modell lett a Phaeton, igaz, eggyel nagyobb kategória volt.

De a VW is rájött, hogy, akinek van pénze, nem fog egy VW betűs autót venni a négykarikás helyett.


Igaz, most létrehozta a PSA konszern a DS-t, de még nem az igazi.Nincs teljesen leválasztva a Citroenről, nem önálló márka, mint a Volkswagen konszernben az Audi.


A Renault-Nissan konszernnél érdekesebb a helyzet, ott az Infiniti a prémium, de az jobban a Nissan prémiummárkája.

A Renault is összeszedhetné magát, náluk már kezd kialakulni a hierarchia.

Dacia -> Renault ->??? ide kellene új prémiummárka.



2016. ápr. 29. 20:11
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
41%
Te el vagy tevedve de nem kicsit. Mibol gondolod hogy vw konszern az autogyarak etalonja? Miert kene a tobbi gyarnak is hozza hasonlitani? Minek gyartsanak premium kategoriaba 2x dragabb autot, amikor az also es kozepkategoriabol gyonyoruen megelnek?
2016. ápr. 29. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:

A VW konszern a világ harmadik legnagyobb autóipari cége.Európában, a legnagyobb.



Minek csináljanak prémiumot a franciák?Verseny?Presztízs?


A VW konszernnek nincsen igazi ellenfele, ez itt a baj.

2016. ápr. 29. 20:44
 3/18 anonim ***** válasza:
52%

Aha. Szoval a bmw meg a merci nem ellenfele a vw-nek? Gondold at ujra.

Azt meg csak halkan emlitem meg, hogy vw a mai napig a toyota japanban kiepitett gyartosorait probalja lemasolni, persze sikertelenul. Szoval hiaba nagyok, ha a masolashoz is hulyek.

Es ujra felteszem a kerdest? Mi a francnak gyartsanak a gallok felso kategorias autot, ha abbol is kenyelmesen megelnek amijuk van?

Tudod a nem minden nepcsoport olyan nagykepu meg kivagyi mint a magyar. Attol hogy valamit megtehetnenek, de nincs ra racionalis ervuk, attol meg nem teszik meg.

2016. ápr. 29. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:

Akkor a gallok miért kísérleteztek középkategóriásnál nagyobb modellekkel, hogyha nem akarnak prémium babérokra törni?


Aztán, minek hozták létre a DS-t?


Ők is akarnak prémiumot gyártani.



Én nagyon szívesen kipróbálnék, megtapasztalnék egy francia prémiumautót, hogyha lenne.

2016. ápr. 29. 20:58
 5/18 anonim ***** válasza:
40%
Remenytelen eset vagy...
2016. ápr. 29. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
40%

Kész válasszal jött ide, hagyd rá. Csak mivel önbizalomhiányos, megerősítésért jött.

Aztán amikor kiderült hogy ,ások szerint nem a fócvágen az überjárgány, akkor hirtelen vége lett a világnak.

2016. ápr. 29. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:

Nem tartom a Volkswagent überjárgánynak.Nem is ezzel a márkával rendelkezem.


Csupán, magát a konszern felépítését tartom nagyon jónak.


Feltűnt, hogy a franciáknak nincs prémiummárkájuk.

A németeknek, van.


A japán márkák közül is van mindegyiknek a Toyotának, Hondának, Nissannak is.

2016. ápr. 29. 21:33
 8/18 Koaxk Ábel ***** válasza:
72%

Szerintem egyszerűen azért nem gyártanak ebbe a szegmensbe amiért a Phaeton sem működik.


Elég jól le van osztva a piac, senki nem venne Peugeot, Citroen, Reanult stb logós 20 milliós autót!


Így értelmetlen ebbe az irányba komolyan fejleszteni, amúgy anyagilag ahogy előttem írták valószínűleg sokkal jobban megéri a szegényekre és a középrétegre autót gyártani, hiszen ők a többség.


És mindenhol a profit az úr... (tegyük hozzá sajnos)


Amúgy szerintem ezzel nincs is baj, minden területen megvan ez a határ ahogy a Wink sem akarja lenyomni az Adidas-t, vagy a Casio a Rolex-et, stb...

2016. ápr. 29. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 A kérdező kommentje:

8#


Épp ezért kellene a franciáknak új márkát szülnie, ami prémium.

2016. ápr. 29. 21:50
 10/18 Koaxk Ábel ***** válasza:

"Épp ezért kellene a franciáknak új márkát szülnie, ami prémium."


Igen csak ha megnézed a mai jelenlegi német prémium gyártókat:


Audi, BMW, Mercedes


Ezek hány év alatt érték el azt ami miatt most ők az etalon? Ezek évtizedekben mérhetőek.


És akkor ott van még a Lexus, Infiniti akik bár már rég kivívtak a prémium szegmensben a tiszteletet, de mégis amolyan mostohagyerekek a mai napig. Eladások tekintetében biztosan.


Aztán itt a Volvo amit nem is tudok hova tenni, hogy most prémium e vagy sem, van aki annak veszi, van aki nem...


Szóval ezek a vetélytársak, te ebbe a buliba beszállnál, főleg, hogy jó eséllyel még ha kiváló terméket is gyártasz jó eséllyel kell vagy 10-15-20 év, hogy a német trió mellé a vásárlók fejében komoly dilemma legyél!


Mert lényegében ezen múlik, hogy be lehessen hülyíteni a népet, bár ez az apple-nek 10 év alatt bőven elég volt okostelefonok terén, szóval lehet túldramatizáltam a dolgot!

2016. ápr. 29. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!