Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Adott egy 2002-es Volkswagen...

Adott egy 2002-es Volkswagen Passat B5.5 1.9 pdtdi 131ló. Eljutottam oda, hogy húzok rajta kicsit, valakinek van valami tapasztalata vele?

Figyelt kérdés
Gondoltam itt chip, nagyobb turbó, magasabbturbónyomás, intercooler, porlasztócsúcs csere? Hallottam, hogy a chipet nem nagyon bírja a motor, ismerősnél beszart a vezérlés.

2016. máj. 11. 00:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Alapból nem arra tervezett motor... max 15-20 le többlet amit hosszu távon elviselne.
2016. máj. 11. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
72%

Ha van plussz lóvé a javíttatásra utána, akkor nyugodtan húzd feljebb. Nekem gyárilag tökéletesen megfelel az ereje. Havernak nem volt elég, feljebb húzatta. Azóta már hengerfejes lett neki, főtengely szimeringes, pd elem cserés, de neked kell mérlegelni hogy megéri e.

Én azt mondom ha több erő kell akkor válassz másik gyárilag erősebb autót. Már végigjártam a tuning pár lépcsőfokát más autónál, élettartam csökkeléssel érhetsz el nagyobb lóerőt. Ez vitathatatlan szerintem. De ha futja rá és azt sem bánod ha gyakrabban hibásodik meg akkor vágj bele.

2016. máj. 11. 01:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
43%

Bírnia kell, ez egy eléggé túlméretezett motor, az 1.9-es.

Arra kell figyelni hogy 160-170 lónál nem érdemes többet kihozni belőlle, és akkor tartós lesz.

Illetve 1500 alatt nem érdemes teljes terhelést ráadni a hajtásláncra, mivel ezt a pörgettyűstengely csapágyazása nem igazán kedveli, chip alatt pedig még nagyobb terhelést kap, aztán azért szokott sok ilyen autó rövid életű lenne.

2016. máj. 11. 02:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Mert az ismerősöd ész nélkül meghúzatta és nem cserélt vezérlést időben.


Az 1.9 TDI-k 200 lóerőig is viszonylag stabilan működnek. De rengeteg autót építenek már az országban ilyen paraméterekkel. Lépj be a facebook csoportokban és tájékozódhatsz a részletekről, sőt akkor jársz a legjobban, ha tapasztalt emberrel építteted meg a motort.

2016. máj. 11. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszaitokat, körbenézek még gondolkozok aztán kiderül mit csinálok.
2016. máj. 11. 09:36
 6/11 anonim ***** válasza:
Egyszerű chippel 160 lóerőre lehet hozni. Pont, hogy nem sok olyan motor van még, amit úgy lehet tuningolni akár chippel is, mint az 1.9 PDTDI (jobban lehet, mint a sima TDI-t).
2016. máj. 11. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
1.kérdés: 5-ös vagy 6-os váltóval szerelt. Ez a kuplung miatt nem m1(240vs280mm). 150lovat egy optimalizálással ki lehet hozni fölötte már a fogyasztás rovására menne a tuning.
2016. máj. 11. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
6-os váltó van benne.
2016. máj. 11. 19:25
 9/11 anonim ***** válasza:
55%

4 es, megsúgom nem a vezérlés csere elmulasztása volt a gond. :) csak egyszerűen elfáradt a hengerfej. Igaz ő nem kíméli, de hát ha tuningol az ember akkor nem is papa tempóban közlekedik gondolom... Mert nem azért fizet ki x összeget a plussz teljesítményért.

De mint mondtam kinek a pap kinek a papné! Nekem most a megbízhatóság a fontosabb, bőven elég az a 130 ló.

De voltam én is fiatal úgyhogy azt az oldalt is megértem:) hajrá ha van rá keret!

2016. máj. 12. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
52%
#9 ilyen módon az alap motort is meg lehet ölni,ha hidegen nyelezed azt se a dízel se a benzines nem szereti. Viszont a pd konstrupció bőven bír 260+lovat is. (van nem 1-2 itthon is)
2016. máj. 12. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!