Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2. 0 pdtdi hibák?

2. 0 pdtdi hibák?

Figyelt kérdés

Valaki leírná, hogy miért rosszabbak ezek a motorok, mint az 1.9 pdtdi-k? Én annyit tudok, hogy a pd elemne mindenképpen bosch gyártmányúnak kell lennie, de a 2.0-sok között is van olyan amiben bosch van gyárilag... Hallottam, hogy problémás az olajszivattyúja is, de pontosan nem tudom, hogy azzal mi a gond, valaki esetleg elmagyarázná? Meg vannak még állítólag más gondok is vele, azokról is írhatnának a témában jártasak


Köszi előre is!



2016. jún. 25. 10:31
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
24%

1.5 dci egy fos, itt is volt egy ismerősnek. Szintén 200-nál az összes dízeles gond ami csak létezik, sőt még hengerfej síkba köszörülés is kellett, mert verte az olajat állat módjára. Majdnem félmillió volt a teljes rendbehozatal, majd most 4 évvel és 80ezer Km-rel később veri az olajat, már alapjárat se egyenletes és erősebb gázra kormol rendesen.

És sokak véleménye hasonló. Szerintem ez így kimeríti a hulladék fogalmát. 100-150 ezerig nyugodtan használhatja az ember jó kis motor amúgy, de utána sürgősen szabaduljon meg tőle és ne költsön rá, mert nem lehet már megcsinálni, kukába való.

2016. jún. 25. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
45%
Na ez se mindegyikre igaz. 3-ik 1.5 DCI motoros CLIO-m van az előző kettőt 300 ezer km felett adtam el, az utóbbit inkább 400 ezernél és hibamentesen! Most ugyan ezt vettem nem véletlenül mivel bevált. 340 ezer km nél tartok 50 ezret tettem bele én és nem volt még gondom vele! Na erről ennyit! Az összes Turbó diesel egy időzitett bomba nem tudni melyik a szar melyik a jó ez egy véletlen vagy mázlid van vagy nincs, kockáztatsz vagy veszel egy jó szívóbenzinest ennyi. Egyébként a PDTDI alapból rosz akkor miért nem jó a Sima TDI ? Azzal nem lenne annyi gondod, de ez ugyan az mint a DCI erre is sokan mondják, hogy kuka és nekem bevált, akkor miért ne válhatna be a pd ? Felesleges bármit átnézned rajta és tökmindegy, hogy 50 ezret, 200 ezret vagy 500 ezret futott bármikor tönkre mehet bármi benne. Azért is ha egy nagyobb útra megyek lehet inkább mennék egy nagyobb fogyasztású szívóbenzinessel mert azzal legalább biztos odaérek már ami a motoron múlik. A családi autó épp ezért egy benzines 1.8 as avensis.
2016. jún. 27. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
62%

2.0 pd tdi BKD motorkódba se hatszögtengely, se dpf, és elvileg bosch pd elemes, tehát van kivétel, de a hengerfej repedhet meg pár nyalánkság, én csak 1.9pd-t vennék. 200ból veszel 4 felújított pd elemet max, és ennyi.

egy Cr nél meg ott a magasnyomású és a befecskendező is ezek többe kerülnek mint a 4 pd elem a pd-be.

Bármikor tönkremenést felejtsétek már el, érzed, hogy mi, hogy áll, turbó hibának van előjele, fehéres füst, erős fütyülés, olaj a cooler csőbe stb, lendkeréknek is( rázza a kasznit, remeg, csattog leállításkor, nyitott ajtónál remeg az ajtó stb), ha mind jónak érződik akkor meg nem fog egy 1000 km út alatt a 0 előjel nélkül lerohadni, esetleg extrém esetbe, de nem jellemző, és lehet jobb a valós 400-500 ezret futott, mint egy tekert 250.000 Km. Vezérlést cserélsz vétel után, és olajat a többit megérzed az első pár hónapban. Nyílván nem olyannal kell indulni európai túrára amit tegnap vettem, hanem amit már megismertem, és tudom, mik a hibái, mire számíthatok stb.

2021. dec. 26. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 Milanka11 válasza:
Sziasztok tudnátok nekem segíteni Audi A3 2.0 pdti bmm Van Hatszög tengely válaszotokat előre is köszönöm!
nov. 8. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!