Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E46 BMW 320d, vagy 1.9TDI...

E46 BMW 320d, vagy 1.9TDI (adagolós 90 v 110 lovas) Audi A4?

Figyelt kérdés

1.9 TDI -s golfom volt, ám nem vihetem külföldre, így ott vásárolnék autót. Annyira nem vagyok elszállva a Golftól, hangos, meg minden. Éppen ezért van a tervben a BMW. A motorról jót hallottam, vezérlése láncos, a pillangószelepektől nem félek, majd kiveszem :D

Az Audi pedig azért van a választási lehetőségek között, mert feltételezem komfortosabb, mint egy korabeli VW, halkabbra tippelem, stb.


A BMW -hez jobban húz a szívem, szeretem kipróbálni az új dolgokat, ám szívesen meghallgatom a ti véleményeteket is!


2016. jún. 29. 10:32
1 2 3
 21/25 Osynho ***** válasza:

Szerintem meg a belsejével vannak gondok. :) A Kinézet szubjektív (nekem ebből a szempontból se tetszik), de az anyaghasználat elég messze van egy korabeli Auditól, BMW-től. Az összeszerelési minőség nem rossz, de az Avensis beltere nem prémium.


Az unalom nálam más szemszögből jelentkezik. Ezek újkorukban nem kevés pénzbe kerülő autók, aki ilyet vesz (akár most, jóval kevesebb pénzért), az nem csak el akar jutni A-ból B-be, hanem kicsit többet vár. Ilyen az említett beltér és ilyen, hogy milyen az az út a két pont között. Vezetési élményben pedig egy korabeli Avensis nagyon semmilyen. Egy jó háztartási gép, ami szépen működik, van benne hely, mozog és ennyi. Érdemes kanyarodni 1-2-t egy ilyen Avensissel, utána átülni mondjuk egy E46-ba. Más liga. Persze itt jön képbe, hogy ki mit keres egy autóban. :)


Hogy minek gondolnak, azt telibef.som. Kinőttem abból a korból, hogy mások határozzák meg, ki vagyok, a másik, hogy az itthoni frusztrált réteggel sok mentális probléma van, őket bármilyen szinten meghallgatni felesleges. Csak a fröcsögés megy irigykedéssel egybekötve (egy 1,5 milliós autónál...vicc).


Igen, egy Honda Accord máris jobb, de más árban is mozog, mint egy 1.9 tdi A4, vagy egy öregebb 320D, az alkatrészek is húzósak hozzá.


Egyébként érdekesnek tartom, hogy mindenki milyen biztos abban, hogy egy kitudja mennyit futott, 10-en éves dízel megbízható lesz. Ennyi idős korukra pár gazdán túl vannak, elég, ha csak egy volt gyökér és máris nem olyan rózsás a helyzet. Kitolt olajcsere, olcsó alkatrészek, monyákolás, hidegen pörgetés, komolyabb igénybevétel után visszahűtés elmulasztása, rossz minőségű üzemanyag, stb stb. Jó állapotú, leinfózható múltú autót kell keresni, úgy egy A4, vagy egy 320D se szopóroller. Ha meg belefutsz egy széthajtott Accordba, akkor pl lehet szépen megvenni a 400 ezer Ft-os lendkereket.

2016. júl. 16. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

Nem is mondtam, hogy rossz autó lenne a BMW vagy hogy a fröcsögőknek lenne igazuk és tényleg parasztok vezetnék.

Semmi bajom a BMWvel, nem is egy példánnyal volt már dolgom, de volt kettes Avensisem és elég jó a minősége és a beltere. Hogy nincsenek azok az 5 év alatt lehámló gumiszerű borítások és krómszerű díszítések benne mint a prémiumokban, attól még van olyan kellemes.

Nézd meg látványra egy 2.gen. Avensis belterét [link]

Az emberek nagy részének tökéletes. Az is vitathatatlan hogy megbízhatóbb és problémamentesebb a Toyota és ezt még sok BMWs is elismeri. Nem csak a BMWnél problémamentesebb egy Toyota hanem a legtöbb autónál is.

Nemhogy örülnél hogy nem mindenki BMWt vesz és nem olcsósodik emiatt tovább az autód.

2016. júl. 16. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 Osynho ***** válasza:

Az a tendencia, hogy itthon köcsögbéjemvézés a menő. Szidni kell, mert attól jobban érzi magát a paraszt. Egyértelmű, hogy sok a nagyon gyökér bmw vezető, ez egyrészt adódik a sportos karakterből, ami miatt a fiatal nyomi részerek is keresik, a másik, hogy elképesztő mennyiségű BMW-t hoztak be az utóbbi időben, tehát a darabszám is jóval magasabb, mint egy Accord, Avensis esetében, ezért nyilván több a barom sofőr is. De ettől még nem értelmes az olyan kifejezés, amit sokan megengednek maguknak, hogy nem vesz X márkát, mert azt Y tulajdonságúak szokták vezetni. Sose értettem ezt a logikát. Ez megy itthon a telefonokkal is, külföldön senkit se érdekel mid van, itthon meg rajoskodnak / lenézik a másikat egy-egy használati tárgy miatt.


A soft touch borítás valóban érzékeny, én le is pucoltam az egészet, így gondom már nem lesz. De egyéb vonatkozásban egy E46 példa értékű belül, semmi csicsa, mindenhol jó tapintású, masszív borítás (ott is, ahol nincs szem előtt), nincs króm, nincs zongoralakk, neon, led, ilyesmi bazári dolgok. Letisztult, ergonomikus, minőségi. Ez egyébként az E90-ről már nem mondható el, szerintem az visszalépés volt. Nem mondom, hogy rossz belül egy ilyen Avensis, de pont a napokban vittek egy ilyennel, nekem nem jön be. :/


A problémamentesség egyrészt statisztikailag igazolható, de ismét utalnék az előéletre, mint nagyban meghatározó aspektusra. Hiába megbízható egy japán, ha nem vigyáztak rá. És akkor drága lesz a javítás. Egyébként pont a Toyotának az egyik dízel motorjával voltak nem kis bajok, meg nem mondom melyik típus volt, de gyakran felmerülő meghibásodásokról írtak.


Az én autóm ígyis úgyis veszt az értékéből, miközben egyre többet kell költeni rá. Ez egy ilyen dolog. Más meg megveszi 12 millióért és a szalonból kiérve bukja az én autóm teljes értékét. :D Sehogy se éri meg autót tartani, max úgy ,ha fillérekért behozod, használod, amíg megy, ahogy költeni kellene rá, eladod, szépen visszatekert órával. Ez a magyar módi.

2016. júl. 16. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:

21 leszek idén. Németországban dolgoztam tavaly nyáron, úgy spóroltam össze a 320i e46-omra, amit azóta is használok:D


Szerelőmnek 20d-je volt. Már eladta. Ő is azt mondta, hogy imádja az e46-ot, de sajnos manapság a legutolsó cigány is megtudja venni a leglerúgottabb példányokat is 5 kilóért. Hiába kerülnek 1millió pluszba a szép példányok, hiába csak 16i, az utcán az átlag ember tényleg csak annyit fog látni, hogy e46 + cigány/paraszt + lelakott autó. Ez végső soron kicsit engem is zavar, pedig az enyém nem haldoklik és rendben van.


Egyébként meg szarok bele, hogy ki mit gondol. Én élvezek a sor6-nak odalépni és hallgatni a nagyszerű hangját, mert imádom. Megnézném melyik népautózó, k_csögbéemvéző bzigyereknek volt hasonló ligájú autója 20 évesen, amit a saját pénzéből vett:D


Viszont tényleg nem akarom sokáig megtartani, tekintve, hogy rohamosan csökken az ára... Gyűjtök hozzá, aztán beújítok valami másra. Csakis németre. Nekem ezek tetszenek, ez van:D

Viszont e46-ot egyszer mindenkinek ki kell próbálni, akinek tetszik! :) Abból is csak sor6 vagy 20d minimum ;)

2018. máj. 11. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
Utolsóhoz csatlakozom. Nekem règi kedvenc volt nem èrdekelt ki mit mond, 99% ban olyanok szidták akik mèg csak nem is ültek bmw-ben. Èn 20d vel vettem mivel ebből találtam jót amennyit szánni akartam rá. Nem rosszabb mint bármelyik dizel. Megvan a tipikus turbo-kettöstönegű baja 300 ezer km körül de amúgy nagy gond nincs velük. Persze attól is függ, hogy van használva ès mennyire kimèli a tulaj. 1-2 èv után èn is eladnám de inkább cserèlni fogom valószínűleg ugyanúgy e46 ra mert belül is nagyon tetszik+ a formája is jó. Csak sor 6 benzinre váltanèk majd. Mondjuk tèny, hogy hosszútávon 5,5 literes átlagot is mentem vele amit egy pl 23-25i vel nehèz lenne
2019. jún. 30. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!