Az elképzelésem a következő: le lenne bontva teljesen a kocsi. A karosszéria kilakatolása stb... kívül belül átfestés (a belső teret azt mindenképp én csinálnám de a külsőbe nem vagyok annyira biztos) A hibás alkatrészeket kicserélni esetleg kicsit jobbakat beletenni (itt ti pl milyen fejlesztést ajánlotok?) Extrának egy sport kormányt meg valami alu felnit gondoltam ha még beleférne a keretbe akkor előre kagylókat. Az egészre olyan 700k forintot tudnék költeni, szerintetek?
Nem világos valójában mit is akarsz..Restaurálni valami hulladékot?Mire jó az?Már 3-4 kilóért olyat veszel amit nem kell lakatolni-fényezni,valamint nincs benne hibás alkatrész..de te tudod.
2016. jún. 29. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
A sportülésért büntetnek. Ha a 700-as keretben a kocsi ára is benne van, akkor ennyiből nem fog menni.
2016. jún. 30. 06:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Igen, sokat írtál csak nem lényeget :D Sportosat akarsz, vagy valami esti lazulósat. Egyébként keményebb futómű pl. Niva rugók előre-hátra, és valami keményebb lengéscsillapító. Így tudsz ültetni is kicsit. Kagylókat nem nagyon díjazzák.
2016. jún. 30. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 veterán vas válasza:
Szerintem ha egy öreg 2107-es Ladba beraknak egy sportkormányt, két kagylóülést, meg ahogy írod: valami alu felniket raknak alá, nos, az még elég messze van az autóépítés fogalmától.
2016. jún. 30. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Kagyló ülésnek én nem sok értelmét látom. Ha a futóművön és a motoron nem változtatsz semmit, akkor nem lesz nyereséges a ülés, egy "széria" autóba bőven elég a gyári is. Ha le akarod cserélni minden áron, akkor keress más típusból valóülést bele (van ami kényelmesebb mint a gyári Lada és még jobban is tart). Meg ugye sportülést hivatalosan nem tehetsz be az autóba, csak ha SP rendszámmal rendelkezik (javítsatok ki, ah rosszul tudom).
2016. júl. 1. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 veterán vas válasza:
#5!
A kagylóülés nem az SP rendszám függvénye.
Lehet bármilyen autód hétköznapi rendszámmal és kagylóval szerelve, de lehet SP-rendszámos versenyautód is kagyló nélkül(mondjuk az értelmetlen) :)
Vagyis nem kell versenyautónak lenni, hogy kagyló legyen benne, viszont ha utcai autóba beszereled, akkor azzal kell levizsgáztatni, és a forgalmiba külön bejegyzik.
2016. júl. 1. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 A kérdező kommentje:
Ja, igen a futóművet kihagytam mert a széria nem elég feszes
2016. júl. 1. 15:17
8/12 anonim válasza:
Milyen kocsit akarsz is végül? Egy Ladát gyárira felújítani, hogy ne hagyjon ott minden második Km-nél vagy valami faluban csapatósat a haverok előtt?
A gyári felújítás az adott hogy megy. Ha csapatós kell akkor hátra sperrdiffi, vinnyogós váltó, zsugormotor. De ez nem fog kijönni 700-ból. Ha annyiból kell akkor matricák, spoiler, repedfazék dob, alufelni, pirosra festett féknyereg, kékes fényszóró, kalaptartós kockahangszóró és mellé a bólogatós kutyafigura.
2016. júl. 3. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Zsugormotor meg a többi!:D
Jajj a nagy szakértők akik már voltak rallyn, vagy van egy haver aki ért hozzá és megpiszkálja.:-)
2016. júl. 6. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 veterán vas válasza:
Ja-ja tényleg az a legfontosabb, a zsugormotor!
Az azért jó, mert kisebb mint az eredeti -mutatja a neve, hogy össze van zsugorítva- és akkor jut még hely egyéb dolgoknak is a motortérben. Pl. turbó, kompresszor, esetleg rakétamotor , biciklipumpa, vitorla, stb. :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!