Ti milyen autot vennetek nemetorszagbol eladasra? Tobbi lent.
A lényeg, hogy az itthoni eladasi ara 600ezer alatt legyen.
Es olyan markakra, tipusokra vagyok kivancsi amelyeket gyorsan lehet kb ilyen 100ezres haszonnal eladni lehessen oket porgetni. Havonta kellene egy 2-4db eladni. Véleményeket varom elore is koszonom.
Passat V, BMW 320-318, Golf, Audi A4 (csak a dízel)
Kint kb 1000 euróért veszel olyat, ami épp hogy szét nem esik. Egy óratekerés 180-200ezerre (kb 10E), mert a magyar gyomor ennél többet nem vesz be. Egy polír, egy szilikonspray, magyar papírok rá 100-150, és megáll 450-500 körül amibe neked fáj, és ott a százas haszon. (egyéb költségek: hazaszállítás, zoll rendszám ecetera ecetera, szakinak kifizetni hogy összegányolja annyira hogy ne csörögjön-csattogjon). Figyelj arra hogy a felszereltésg jó legyen, elektromos ablakok, elektromos tükör, alcantara (mindegy hogy nem az csak legalább félig műbőr legyen). - ezeket könnyű eladni, szinte aki megveszi azt akarja hogy á*b*z*d. (mert ez bizony az! á*b*a*z*á*s)
Másik opció, Corsa C, Punto, (esetleg Getz), Fiesta, A-s merci
1500 euroért már egy viszonylag éppkézláb autót kapsz kint ennyiért, nem lesz tökéletes, de nem is fognak hivogatni hoyg a "*****anyád jól ******". Forgalomba helyezni jelentősen olcsóbb mint egy nagy dizelest, esetleg még ha adócsalással spékeled mégjobbra jössz ki.
Ezen annyit tekerni nem kell, a legtöbb ilyen városi kisautó nem fut 200E felett kint sem, mondjuk azért 130-ig nem árt visszatekerni. A polir, szilikonspray kombó itt is játszik. - ezeket már kicsivel nehezebb eladni
A harmadik opció, azt az idióta vevőknek találták ki, akik elhiszik hogy egy fél millióért tökéletes prémiumautót kapnak, amivel még p*csázni is lehet. Itt jön az Alfa, 5-ös BMW, Mercik, Audik. Óra visszatekerés 200 alá. Forgalomba helyezésük általában drága, ezért itt kocsira max vagy 700 euród marad, de nem lehetetlen.
Itt ne nagyon lepődj meg ha egymás után 8 hívást kapsz, hogy "Destverem, üzembentartóival, elhoznám vagy havi 40-50-ér." Ezek a hulladék autók, itt már kell ismeretség hogy egyáltalán kapjanak magyar papirokat (járulékos költség) - ezeket könnyű eladni, de sajnos csak a baj van velük.
...és akkor jöjjön a negyedik opció :))
Kimész veszel 2000 euróért valami normális benzines autót (akár vezetett szervizkönyvvel) , Ford 1.8, Astra, de ennyiért még akár egy jóállapotú Passatot is kifoghatsz. Hazahozod, az órát nyugodtan visszatekerheted, mert anélkül baszhatod, szilikonsprey itt is marad, polirozni is polirozhatsz, aztán elviszed egy szakihoz, aki átnézi, cserel benne legalább egy olajat, és még ami sz*r (vezérlést nem árt!), azután magyar papir kell neki, majd meghirdeten szépen a neten, olyan 1M körül, mennek majd nézegetni, majd vagy 10-15 ember után egy megveszi. Örül magának mert vett egy szép autót, neked meg lesz rajta vagy 50-60 ezer tiszta hasznod (majd később az akinek eladtad küld hozzád még 4 embert, hogy te korrekt kereskedő vagy és megéri veled üzletelni.)
Na most mivel te 600-as autón akarsz 100-at keresni, az első három vonatkozik rád ;)
Speckó szkillek amik kellenek ehhez a melóhoz: Jól tudj hazudni, Szilikonspray hasznalati képességek, Jól tudj hazudni! esetleg könyvelői tapasztalatok adócsaláshoz.
A régebbi prémium autóktól egyre többen félnek a magas fenntartási költségek miatt és nehéz már őket eladni. Ezekből már úgyis telített a magyar piac, ezért sem könnyű elpasszolni őket.
Arra is gondolni kell, hogy régi prémiumból ilyen olcsón leginkább megbízhatatlan hulladékok vannak kint és nem tesz jót az üzletnek és az épségednek sem, ha visszajárnak később miattuk reklamálni a vevők.
De VW, Skoda, Ford, Opel, Suzuki, Mazda, Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi könnyen eladható azoknak akik olcsón akarnak megbízható, vagy legalább alacsony fenntartási költségű járművel autózni. Amiből hiány, vagy kis választék van a magyar piacon, azokra is érdemes rárepülni, mint az Alfa Romeo, Volvo.
Ezt úgy írom, hogy én is ténykedek a használt autó üzletben.
A női tényleg második, harmadik autókat érdemes keresni.
És dupla ennyiért, 3. után már nem lennél tuti hitelben.
A hasznot meg alul kalkuláltad, ki az aki ~16%-os haszonért dolgozik???
Két éve volt nem egy olyan amibe öt év alatt beletettek 40-70 ezer kilométert, és mivel németeknél nulla presztízsű márkák voltak hihetetlenül olcsón árulták őket szinte gyári állapotban. Persze a kötelező szerviz ezeknél is alap lesz, és ami vicc mert csajos autók ez még fel is lehet számolni extrán. Érdemes őket még autómosóban is elvinni alapos tisztításra, vicc de itt az is komoly értéknövelő.
#5-nek üzenem
Nem azt kell utálni, hogy behozzák az autókat, mert NEM kötelessége senkinek sem megvennie. Hanem, hogy átverik a vásárlótömeget. Ez a gond.
Biztosan emlékszel a lókolbász esetére, mikor abból darálták a húsnak valót. Nem az a gond, hogy lóból van, hanem disznónak van hirdetve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!