Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A turbós benzines autók nem...

A turbós benzines autók nem szoktak "fütyülni"?

Figyelt kérdés

A dízelautóknál,hallani egyfajta "fütyülést", amikor például kereszteződésnél fordulnak ki és gyorsítanak.


Különösen a Volkswagen TDI-k, meg a Ford TDCI-knél hallatszik.


A turbós benzineseknél van ilyen?



2016. szept. 27. 19:44
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
77%
Mert turbó benzinben nincs változógeometria.
2016. szept. 27. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Dízelnél is csak azért hallod, mert sokan nyitott rendszerrel futkoznak. Ami egyébként nem egészséges a turbónak, de csinálják csak.
2016. szept. 27. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Hát, amikor a turbó elkezd fütyülni a dízelnél, akkor azért hallod, mert a dízelmotor alapból halk, és nem nyomja el a hangját a turbónak.

turbóbenzinnél is hallod váltáskor amikor "lefúj" a turbó, de a sípolást nem mert gondolom te is tudod, hogy a benzin az visít magas fordulaton. Vagyis nem visít, de na, hangos :D

2016. szept. 27. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Pont, hogy a turbós benzines kocsik "fütyülnek"

A dieselk nem szoktak hangot kiadni, a sok smoke and sharm-os azt hiszi hogy jó hangja lesz meg minden, meg ,hogy ha füstől akkor jól megy....

Dieselben nem érdemes lefújószelepet rakni.

A benzin turbos kocsikba van értelme és jó hangja is.

Persze gyári kocsinál ez nincs meg, de ha beírod a youtube-ra, hogy blow of sound, vagy 2jz vagy sti blow of sound, meglátod, hogy a benzin turbo az igazi

2016. szept. 27. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
47%
és nem a turbó fütyűl, hanem a lefújószelepen keresztül engedi el a nyomást a turbo, amikor elveszed a gázt.
2016. szept. 27. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
A turbó fütyülése(sikítása) nem ugyan az mint a tüsszögés(aliaz lefújószelep hangja).
2016. szept. 27. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
0%
Azért, mert sokkal, de sokkal több turbódízel autó van forgalomban (majdnem az összes dízel az), míg a benzineseknek csak egy kis százaléka turbós egyenlőre. Ezért már statisztikailag is nagyobb az esélye hogy egy fütyülős dízelt hallj. Amúgy ez a fütyülés sokszor nem is olyan jó, mert a turbó végét is jelentheti az állandó fütyülés. Viszont ha csak váltáskor hallatszik, akkor az az utólagosan beszerelt lefúvószelep miatt van.
2016. szept. 27. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
#7 a lefújószelep nem fütyül!
2016. szept. 28. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy a direktszűrő hangját hallod, kérdező? Ahogy írták többen is, a lefújószelep "tüsszent".A halálán lévő turbó tud "fütyülni" hangosabban, de akkor felújítás közeledik.
2016. szept. 28. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

"mert a dízelmotor alapból halk, és nem nyomja el a hangját a turbónak. "


Ez aranyos! :)


Nagyon fejlettek a dízelmotorok ma már, de ezt még nem lehet kijelenteni. Az más kérdés hogy dízel autókban több a zajszigetelés. Viszont a benzinesek is hangosodtak ahogy megjelent (elterjedt) a közvetlen befecskendezés. Na lényeg a lényeg hogy nem ez az oka hogy nem halljuk a turbót fütyülni. Egyébként egy jó rendszernél, akár benzines akár dízel nem hallatszik a fütty. Aki direktszűrővel vagy akárhogy tuningolja a szívórendszert annál előbújhat ez a hang.

2016. szept. 28. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!