Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 2.5 TDI-nél instabil...

Ashton90 kérdése:

Audi A6 2.5 TDI-nél instabil a menet. Nagy sebességnél, gázadáskor rángat az autó és nem tudom, hogy miért? Most volt nagy szervizen, ezzel a panasszal fordultam a szerelőhöz, ő vezérműtengely cserét javasolt, de így se szűnt meg a probléma.

Figyelt kérdés
2016. nov. 13. 00:19
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Jaa elnézést, most hogy figyelmesebben olvasom, látom hogy már cserélve volt a v.tengely.

Még eszembe jutott valami. Sógoromnak az ugyanilyen Audijában ha felétől lejjebb csökkent a gázolajszint a tankban, akkor vészüzemmódba váltott az autó, és alig ment. Ugyanis a tankban az egyik pumpa tönkrement a 3 közül. Nálad nyilván nem ez a jelenség van, de érdemes lehet itt is szétnézni, mert ez elég tipikus probléma ezeknél az A6-oknál.

2016. nov. 15. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:
Sziasztok! Sikerült a szerelővel menet közbeni diagnosztikát csináltatni, amely kiírta, hogy hiba van a porlasztónál. Tehát ez volt a gond, a porlasztó volt a ludas... Köszönöm mindenkinek a lehetőségek felvázolását. :-) Hasznos információkhoz jutottam.
2016. nov. 15. 18:21
 13/17 A kérdező kommentje:
Helló ismét, úgy látszik a porlasztó csere nem oldotta meg a problémát, út közben városban rángatott folyamat az autó és lefulladt a körforgalomban, ez történt december végén, aztán az adagolót megnézette a szerelő Kecskeméten, ott a szivattyú környékén láttak problémát, azt javították (fizetnem nem kellett érte), de most már legalább elindul az autó, viszont ugyanúgy rángat a kocsi, még nem jó az autó. Valakinek ötlet, hogy mi lehet a baja? :-/
2017. febr. 2. 11:31
 14/17 anonim ***** válasza:
EGR szelep, gázolajszűrő, olajszűrő, légszűrőt is érdemes lehet megnézni
2017. febr. 2. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Hát igen, írtam még novemberben, hogy a szivattyúnál kell nézelődni, a porlasztókhoz nem is kellett volna nyúlni szerintem. De miből állt ez a szivattyú szerelés? Főleg hogy ingyen volt? Ennek bár nem magasnyomású a rendszere, de nagyon bonyolult cucc, úgyhogy rendesen át kell nézni, meg kell csináltatni. Még mindig azt mondom, hogy ott van a gond.

Remélem, hogy ilyenek, mint a szűrők, vagy EGR szelep (lehet ebben még nincs) reflexből át voltak nézve a szerelő részéről. Ha nem, akkor az baj.

2017. febr. 2. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
Utólag rájöttek, hogy le kell cserélni a befecskendező szivattyú alkatrész készletet, ezt Kiskunmajsán csinálták meg, 280.000-ért. Azóta nem tapasztaltam menet közbeni rángatás.
2017. márc. 12. 12:26
 17/17 anonim ***** válasza:
Na igen, és akkor erre nyálzik minden adagolós TDI-s, hogy olcsó megcsináltatni és örök életű. Persze...
2017. máj. 7. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!