Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ma vittem egy márkafüggetlen...

Ma vittem egy márkafüggetlen szervizbe az autóm (Golf5). Mert szimeringes lett. Ere nekem esett az ottani szerelő, hogy adjam fel hirdetésnek, mert az ÖSSZES német autó egy kuka, vegyek japót. Normális az ilyen? Azért piacvezető a vw, mert kuka.

Figyelt kérdés
2016. nov. 15. 20:05
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
Nem hatott meg,csak elgondolkodtam,hogy vajon miért szalad több vw,audi,skoda,seat az utakon,mint japán autó...Persze a japánok is jók,civicet is néztem. Nem ezen van a hangsúly,hanem,hogy hogy lehet valaki ennyire elvakult? Mellesleg gyerekkori barátom faterva NKH-nál műszakiztat, Corollájavan. Ő is beismerte,hogy ezeken nem jön elő annyi hiba,de ha előjön dupla annyi,mint egy német kocsinál....
2016. nov. 15. 20:09
 2/18 anonim ***** válasza:
61%
Sajnos csak ehhez értenek a magyar szerelők,okoskodáshoz meg fröcsögéshez de egy szaros trabantot sem képesek helyrepofozni,csak kontárkodni tudnak.Tisztelet a kivételnek ha van ilyen,én még sajnos nem találkoztam ilyennel
2016. nov. 15. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
Ide csak befutottam. Apám viszi ide a hondáját. De ezek után akkor sem vinném,ha ingyen csinálnák meg. :D Akihez én járok,12 évig toyota szervízben dolgozott. Ismerem régóta. Régen beszéltünk.4-5 év után felhívtam(friss a kocsim) ,hogy mit szólna ehhez? Egyből azzal indított,hogy az egyik legmegbízhatóbb,de csak 1.6os motorral vegyem.A tsit felejtsem el.Na,de lényeg a lényeg. 12 év toyotás múlttal,érdekese nem fikázta a német kocsikat. :) Mondom,nem azon akadtam ki,hogy nem szereti,de kb egy vasdarabnak állította be őket.Kérdem én...Van lexus,van infinity. Ezek bmw,merci kategóriák. Miértnem ezeket veszik akkor? :) hozzá tenném én ha ennyi pénzem lenne biztos Lexust,vagy infinity-t vennék....
2016. nov. 15. 20:20
 4/18 anonim ***** válasza:

sok beszédnek sok az alja...vidd másik szervizbe...

..a művezető átveszi, oszt jónapot..a szerelő meg szerel...


hogy mi a piacvezető márka, meg kik gyártanak jó autót, azt itt felesleges megtárgyalni...ugyanis senki nem ismeri az agyonhallgatott eladási, és szervizstatisztikákat.

2016. nov. 15. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:

A VW régen elég jó volt, mostanában már nem annyira. A hírneve viszi.

A cégemnél VW Amarok van, ennél gagyibb kocsi még nem volt nálunk 25 év alatt, beleértve a Lada Nivát meg hasonlókat is. A Niva is sokat volt rossz, de messze nem töltött ennyit szervizben, mint ez. És nem is akármilyen hibák vannak, volt nem egy Amarok, aminek pár hónapos korában kellett komplett váltót cserélni, de gyakorlatilag minden részletük el szokott romlani időnként. Minden egyes autó 5 év alatt jelentkezett hibáinak külön-külön felsorolása oldalakat töltene meg.

Terepjáró képesség persze nulla.


Voltam olyan komolyabb autós boltban, ahol kilépett az ajtón az előttem lévő vevő, aki VW-alkatrészt vett, az eladók meg összenevettek rajta, hogy ez egy kiváló márka, sok pénzt hoz nekik, mert kosárral kell hozzá venni a cserélendő alkatrészeket. Én is megemlítettem a céges Amarokokat, erre mondták, hogy VW-t csak az vegyen, aki szereti szerelőhöz hordani.


Autókereskedővel is beszéltem, aki azt mondta, hogy ha nem lenne kedvezményes vásárlás a cégnél, akkor kizárólag japán autót venne magának meg a családnak, mert azok százszor megbízhatóbbak.

2016. nov. 15. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 A kérdező kommentje:
Utolsó! Én 6os golgon tanultam vezetni. 2008as 350 ezer van benne. Semmi komilyabb szervíz nem volt vele. Kivéve a komplett hàtsó fék rendszert. De ezen egy tanuló kocsi esetén nem kell csodàlkozni, ami heti 60 óràt nonstop megy, napi 10 diàk nyúzza...:)
2016. nov. 15. 22:16
 7/18 A kérdező kommentje:
Persze ezzel nem azt mondom, hogy ez a vw tereojàró is egy jó széria. Minden gyàrtónak vsn egy "fekete bàrànya". :)
2016. nov. 15. 22:23
 8/18 anonim ***** válasza:
En azota nem viszem magyar szerelohoz, amiota ugy cserelt nekem benne olajat, hogy a szurot nem cserelte ki. Megkerdeztem miert, az volt a valasz, hogy minek, jo meg az...Teszem hozza, ez egy ismeros szerelo volt, kepzelem mi lett volna egy idegennel... inkabb fizetek tobbet, de az rendes munka legyen.
2016. nov. 16. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

Szerelőnek sajna igaza van,a mai Német kocsik hulladékok,szervízből ki,szervízbe be...

Érdemes megnézni az ADAC meghibásodási statisztikáját 2016 évben...Vectra áll az első helyen,szorosan mögötte a VW,majd a Mercedes.

Haver most vett egy BMW-t,már szervízben van mert orrán száján folyik az olaj.

Egyszóval össze sem lehet hasonlítani egy Japán konstrukcióval a Németet!

2016. nov. 16. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
48%
A lényeg az, hogy te egy rohadt nagy VW fan vagy, ez volt a kérdésed lényege. Európába talán piacvezető, de a világon pl tavaly több Toyotát adtak el, mint az egész vw csoportból (seat,skoda,vw,audi), szóval piacvezetőnek nem nevezném.
2016. nov. 16. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!