Milyen motorkerékpárt vennétek ha az a cél, hogy a legolcsóbb legyen?
60 ezerért látok ilyesmit.
van tapasztalat ennek mennyi a szervizigénye Ft-ban és munkaórában? ill. Budapesten van ahol szerelik ezt?
látom 50 cm3 tehát elvileg nem kell rá semmi papír, átíratás és évi 8000 a kötelező?
és igaz h 2 litert fogyaszt vagy az csak reklámszöveg?
a komárt nagyon szidják, hogy folyton szerelni kell. a másik kettőt nem tudom. de mennyi ma egy romet póni?
fiatalos lelkületű vagyok,szerintem tök jól néznék ki rajta szegecses bőrszerkóban szakállasan bukósisakban 50 évesen.
bár azokután hogy 18 évesen motoroztam utoljára s akkor se adtam lejjebb simsonnál, lehet enyhe sok lenne
hát nem tudom, néztem 10 000-ért pónit most, de hosszú ő-vel hirdeti a színét (zőld)a neve valami zárszerelő, vagy lakatos pontosan nem emlékszem s ragaszkodik rá hogy ne a saját lábán vigyem el a motort tőle ki a kertjéből át a falun, hanem zárt furgonban...
és némi nyugat-ázsiai vagy kelet-magyarországi akcentust is érzettem a beszédében.
Ilyen öreg 2T-t semmiképp nem ajánlok. Hangos, folyton szerelni kell, keverékkel megy, büdös, lassú stb...
Ha közlekedni is akarsz vele nem csak szopni, mindenképp egy modern 4T. Nyilván 50 köbcentist, arra nem kell rendszám, semmi papír se műszaki. Csak egy biztosítás ami igen évi kb 6-7 ezer és ennyi.
50- es négyütemű? Utolsó, ilyet sem használtál még, ugye?
Nem megy, hidegben indítani szívás, cserébe szebb a hagja és nem olyan büdös. Dr menni azt nem megy...
Akkor te se ültél még egy normális 4T 50-esen ezek szerint.
Persze az nem 60 ezer. Meg az se mindegy az emberünk 120 kiló vagy 60.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!